Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Minosh
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 30 januari 2022, 12:35

Elvira, de slaapregressie kan blijkbaar 35 dagen duren😅.
hier zijn de nachten beter, 1x komt ze nog wakker en slaapt redelijk snel terug. Ze is nu wel humeurig en vaak wenen uit het niets, wij zitten dus duidelijk in de slaapregressie 😅
Blij om te horen dat je werk afleiding heeft!

Momo, hopelijk gaat het daar beter! morgen mogen ze hopelijk terug naar school 🙏🏻

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 30 januari 2022, 13:20

Amai Elvira das vroeg wakker om nadien niet meer verder te kunnen slapen seg 🙈 ocharme! Hier sliep ie tot 6u, alleen nadien lukte t niet meer zo goed in de cosleeper dus hebk m toch weer ff op mij gepakt 🤷‍♀️ hebben we tot half 9 nog kunnen slapen, rechtop zittend weer mja.
Amai kan dat 35 dagen duren Jezus 😱😱😱
Net ff gewandeld met m in de draagzak int zonnetje, is heel schattig, hij kijkt dan rond naar alles int bos en als de zon in z'n ogen schijnt kruipt ie snel tegen me aan met z'n hoofdje 😄❤️
Fijne zondag lieve dames allemaal
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

momofpgd
Berichten: 331
Lid geworden op: 17 augustus 2020, 14:25

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door momofpgd » 30 januari 2022, 20:14

Morgen terug het normale leven : terug naar kantoor , alle kinderen naar school en Leon naar de crèche voor de eerste keer.. spannend allemaal.. weer een ritme zoeken. Gelukkig ben ik op woensdag thuis en is mijn man morgen thuis om iedereen te brengen en te halen. Moet ik mij daar geen zorgen uit maken en sta ik ook niet te wenen bij de crèche..

Hier zijn de nachten nog steeds niet beter : om 13u30 wordt hij wakker en geef ik zijn tutje en leg mijn hand op hem, een uur later neem ik hem op mijn buik om een uur later hem eten te geven. Om 4u ligt hij dan terug in zijn co-sleeper om dat om 6u30 weer wakker te worden. Nu nam ik hem dan nog op mij en dan sliep hij wel tot 8u maar morgen moet ik er om 6u30 uit... hopelijk wordt hij goed moe van de crèche en slaapt hij snel terug wat beter!

Eve1987
Berichten: 225
Lid geworden op: 27 april 2017, 17:15

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Eve1987 » 30 januari 2022, 21:27

Pindanootje schreef:
29 januari 2022, 22:52
Oh Elvira, enorm bedankt lieve meid om dat allemaal voor me op te lijsten, super ❤️ daar kan ik al mee vooruit thanks!! En oh chocola met zeezout vind ik idd ook zalig 🤩 hier zit niet direct een Delhaize of ah kortbij maar wel een grote nieuwe Carrefour en Jumbo dus mss hebben ze daar ook deze zaken. Chapeau want zowel koemelk vrij als vegan eten is niet evident denk ik he! Ik probeer zelf ook wel zoveel mog vegetarisch te eten al.
Ik ga je Mss nog wel eens om koemelk vrije tips vragen hier en daar als dat oké is 😄😘😘

Hopelijk iedereen een cava nachtje in dames 🍀
Ken je de Smartwithfood-app? Is in oorsprong ontwikkeld door Colruyt, maar werkt ook bij zeer veel producten in andere winkels. Je moet in de instellingen aangeven welke producten je niet mag eten, scant met je smartphone de barcode van het product en je gsm geeft aan of het mag bij je dieet of niet.
05/16: stop pil
06/17: ICSI 1 --> neg
08/17: ICSI 1.1 --> tp 01/09 --> positieve test 13/09 --> dochter geboren 12/05/2018
10/18: ICSI 1.2 --> tp 16/10 --> positieve test 22/10 --> zoon geboren 24/06/2019

Minosh
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 31 januari 2022, 0:45

momofpgd schreef:
30 januari 2022, 20:14
Morgen terug het normale leven : terug naar kantoor , alle kinderen naar school en Leon naar de crèche voor de eerste keer.. spannend allemaal.. weer een ritme zoeken. Gelukkig ben ik op woensdag thuis en is mijn man morgen thuis om iedereen te brengen en te halen. Moet ik mij daar geen zorgen uit maken en sta ik ook niet te wenen bij de crèche..

Hier zijn de nachten nog steeds niet beter : om 13u30 wordt hij wakker en geef ik zijn tutje en leg mijn hand op hem, een uur later neem ik hem op mijn buik om een uur later hem eten te geven. Om 4u ligt hij dan terug in zijn co-sleeper om dat om 6u30 weer wakker te worden. Nu nam ik hem dan nog op mij en dan sliep hij wel tot 8u maar morgen moet ik er om 6u30 uit... hopelijk wordt hij goed moe van de crèche en slaapt hij snel terug wat beter!
Succes 🍀!
Ik hoop het dat hij heel goed moe is en dat de nachten beteren🍀

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 31 januari 2022, 4:02

Dank je Eve, die app ken ik inderdaad niet maar klinkt erg handig! 🙏
Momo oh ocharme dat zijn idd geen geweldige nachten zo, hier ook weer niet overigens 🙄 Heel veel succes morgen, werk en school en crèche beginnen allemaal tegelijk, spannend ! Zeker zo zonder wendagen eraan beginnen is ff pittig denk ik. Sterkte 🍀

Hier is 't weekend weer voorbij gekropen zo traag. Blij dat 't sffs maandag is en m'n vriend eindelijk weer de deur uit is naar z'n werk. Door de week hoeven we tenminste minder tijd samen door te brengen. Tis echt steeds moeilijker vol te houden voor me. Krijg tegenwoordig al maagpijn vd stress als ik m hoor thuiskomen savonds of als m'n telefoon gaat en k denk dat hij 't is. Hij gedraagt zich vaak zo onmogelijk en neemt 't me vervolgens kwalijk als ik me afzijdig hou of me afsluit van hem.
Vanavond zat ie weer te dreigen dat 't over paar weken gedaan mag zijn tussen ons. Zou niet liever willen dan er vanaf zijn maar 't gedacht van m'n kindje missen maakt me helemaal kapot. Hele avond zitten huilen. Kga deze week eens wat juridisch advies moeten inwinnen denk ik over hoe zo'n verdeling eruit zou zien met zo'n jonge baby. Zeker omdat hij amper naar de zorg vd baby heeft omgekeken tot nu toe. De zorgen houden me heel erg bezig, en wakker 🙄 wil deze spanning niet voor m'n kindje. Ben zelf met zoveel stress en ruzies opgegroeid thuis en das 't laatste wat ik wil zien gebeuren nu..
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Elvira » 31 januari 2022, 8:40

Momo, hoe was je nacht? Hier ook weinig geslapen, en met creche en werk is dat toch net wat zwaarder. Veel succes vandaag, hopelijk valt het allemaal wat mee en zijn je collega's lief voor je.

Minosh, ook in de slaap regressie, en dat dit zo lang kan duren!!! 😱 Dan zouden wij er bijna uit moeten zijn, laten we hopen - en dat het voor jou maar veel korter mag duren 🤞

Pindanootje, wat erg dat de situatie thuis niet verbetert, in tegendeel 😥 Jullie hebben zo lang gevochten voor een kleintje en dan nu dit... Het is inderdaad misschien geen slecht idee om juridisch advies in te winnen, wie weet geeft je dit gemoedsrust mocht het zo ver komen, of juist het inzien dat dit nog niet is wat jullie nodig hebben. Volgens mij kan je beroep doen op advocaten via de gezinsbond of zo? Ik heb het ergens eens in een boekje zien staan wat wij kregen net na de bevalling. Ik stuur je een hele dikke virtuele knuffel 💛
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 31 januari 2022, 16:13

Ja kheb dat ook nog eens herhaald vandaag idd, hebben zolang op ons zoontje gewacht en nu hij er is, verdient hij het om een super fijne thuis te hebben met 2 ouders die de boel draaiende kunnen houden, en hem gelukkig maken. Hij antwoorde dat ie zn best zou doen terug mja zullen zien. Tis voor mij ook gwn een zeer ingrijpend jaar geweest en heb dat grotendeels alleen doorstaan, hij maakte er amper deel van uit en dat maakt ook dat er veel afstand gekomen is tussen ons..
Heb er een fijne dag van proberen te maken samen met 't kleintje, en een nieuw plekje in de living gemaakt met z'n aankleed tafel en versiering op de muur om naar te kijken als ie daarop ligt, vond ie wel leuk en dus ik ook.
Momo hoe is de eerste dag vd kleine gegaan op de crèche, al iets gehoord ?
Ik stel alles nog 1,5week uit daar, ze hebben alweer opnieuw corona in de baby leefgroep 🤦‍♀️ begin de 17e met wennen ipv de 7e..
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

momofpgd
Berichten: 331
Lid geworden op: 17 augustus 2020, 14:25

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door momofpgd » 1 februari 2022, 16:21

Hier zitten de eerste twee dagen er alweer op. Hij heeft dat superflink gedaan! Blij dat het zo vlotjes loopt. Nu de nachten nog terug wat beter...
Hij drinkt zelfs minder vaak op de crèche als thuis dus ik krijg de hoeveelheden gelukkig goed afgekolfd. Nog een maand of twee doorbijten en we zijn ook weer van het kolven af..

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 2 februari 2022, 9:37

Goedemorgen iedereen 😘 Momo wat fijn dat het goed loopt voor je kleine mannetje, wat is ie toch flink! En hoe valt 't werken voor jou zelf terug mee?
Hier gisteravond ramp, kleintje had mega last vd buik. Kronkelen en huilen constant. Uren geduurd.. Had al schrik voor de nacht maar gelukkig sliep ie gwn van half 11 tot half 6 dus wat het ook was, 't zal van hem af zijn🙏
Hij doet ook heel schattig dingen na, geluidjes ("prrrr") en tong uit steken enzo 🤣
Zijn jullie eig al bezig met groentepapjes oid?
Elvira ik wou nog 2 koemelk vrije alternatieven vragen voor strooikaas(voor bij pasta) en hagelslag 😋
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Minosh
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 2 februari 2022, 12:45

Wat fijn momo😁, en dat de nachten beter lopen😀!

pindanootje wat jammer dat je ventje zo last heeft van krampjes 🥲, en dat het met je partner niet beter gaat! Info inwinnen kan nooit geen kwaad, al hoop ik dat jullie samen jullie weg terug zullen vinden ❤️.

Hier heeft ze voor de 1ste x gerold van buik naar rug, zo fier op haar ❤️

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Elvira » 2 februari 2022, 14:32

Ohh Minosh wat goed zeg, zo tof he om haar te zien ontwikkelen 🥰

Momo fijn dat alles goed verloopt op de creche, hopelijk op je werk ook alles oke?

Pindanootje, de Jumbo hagelslag mix is zonder koemelk 👏🏻
Qua strooikaas neem ik vaak die van Violife, ik weet niet of ze die bij jouw supermarkt hebben? Anders neem ik die van de Albert Heijn eigen merk, maar die heb jij niet in de buurt. Dus dan zou ik voor Violife gaan.

Wij zijn nog niet begonnen met vast voedsel, ik moet me er eens in verdiepen want K&G raadt papjes aan, maar vriendinnen gebruiken veel de Rapley methode. En ik denk eerst met groenten te beginnen, dan pas fruit?
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

Minosh
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 2 februari 2022, 15:25

Inderdaad heel fijn!
K & G raadde mijn aan om eerst met groenten te starten omdat ze anders fruit zullen weigeren.

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 2 februari 2022, 16:48

Dank je wel Elvira! Sebiet naar de winkel met tal van nieuwe spullen op de lijst 😅 ben benieuwd!
Oh Minosh wat leuk dat ze omrolt nu!! Weer een mijlpaal!

Ja ik heb idd ook advies gehoord van eerst groenten en dan pas fruit. Heb al zo'n machine in huis om zelf papjes te maken. Tis pas over een maand aan de orde hier maar wil me toch al eens gaan verdiepen in welke soort groente combinaties enzo. Zoet doet 't altijd goed natuurlijk zoals wortel enzo.
Gaan jullie ze ook zelf maken of bepaalde potjes kopen?
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Minosh
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 2 februari 2022, 17:06

Ik heb zo machine gekregen 😀, we gaan het zelf maken, toch gezonder😅! we starten binnen 2 weken 😀!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten