Dank je Eve, die app ken ik inderdaad niet maar klinkt erg handig!

Momo oh ocharme dat zijn idd geen geweldige nachten zo, hier ook weer niet overigens

Heel veel succes morgen, werk en school en crèche beginnen allemaal tegelijk, spannend ! Zeker zo zonder wendagen eraan beginnen is ff pittig denk ik. Sterkte
Hier is 't weekend weer voorbij gekropen zo traag. Blij dat 't sffs maandag is en m'n vriend eindelijk weer de deur uit is naar z'n werk. Door de week hoeven we tenminste minder tijd samen door te brengen. Tis echt steeds moeilijker vol te houden voor me. Krijg tegenwoordig al maagpijn vd stress als ik m hoor thuiskomen savonds of als m'n telefoon gaat en k denk dat hij 't is. Hij gedraagt zich vaak zo onmogelijk en neemt 't me vervolgens kwalijk als ik me afzijdig hou of me afsluit van hem.
Vanavond zat ie weer te dreigen dat 't over paar weken gedaan mag zijn tussen ons. Zou niet liever willen dan er vanaf zijn maar 't gedacht van m'n kindje missen maakt me helemaal kapot. Hele avond zitten huilen. Kga deze week eens wat juridisch advies moeten inwinnen denk ik over hoe zo'n verdeling eruit zou zien met zo'n jonge baby. Zeker omdat hij amper naar de zorg vd baby heeft omgekeken tot nu toe. De zorgen houden me heel erg bezig, en wakker

wil deze spanning niet voor m'n kindje. Ben zelf met zoveel stress en ruzies opgegroeid thuis en das 't laatste wat ik wil zien gebeuren nu..