Amai, het is hier kalm geweest de laatste tijd! Tijd om dit topic nog eens wat leven in te blazen
Babybummy, jullie zijn precies al goed bezig met de voorbereidingen! Maar snap dat wel, ik ben ook het type persoon dat liever alles wat te vroeg regelt, dan op het einde nog snel. Maar mijn man is daar wat trager in, dus moet hem soms wat mee 'sleuren' in alle voorbereidingen... Ik wil nu beginnen aan de geboortekaartjes en de doopsuiker, dus zal daar dit weekend eens voor pushen

En bij ons begint het stilaan ook duidelijk te worden welke naam het zal worden, het begint eindelijk één richting uit te gaan, hoera!
Sooof en Gioia, goed nieuws dat de 20-weken echo in orde was. Dat is weer een goede stap vooruit he. Hoe vaak heb je dan harde buiken Sooof? Want ik heb het af en toe ook wel, maar weet niet hoeveel normaal is? Ik heb het vooral als ik op mijn rug in de zetel of in bed lig, dus eigenlijk als ik rust... En Gioia, goed dat jullie gyn de tijd neemt om dat allemaal te bespreken met jullie, want dat zijn geen gemakkelijke beslissingen he...
Fiekemarieke, leuk om te lezen dat bij jullie ook alles goed gaat! En dat wachten tussen twee gyn-bezoeken duurt soms echt te lang he... Ik mag volgende week donderdag eindelijk nog eens, dan is het 7 weken geleden, dat was wel het langste tot nu toe. En vanaf dan is het elke drie weken, dat klinkt al veel beter
Ik ben momenteel 26w+3, dus zo'n 6 maanden en voel me goed. Elke dag beweging, maar ik denk wel niet zo vaak en zo hevig als bij andere zwangere vrouwen, als ik zo eens rondhoor. Mijn placenta ligt rechts vanvoor, dus zal daar ook wel wat mee te maken hebben waarschijnlijk. Zijn er nog onder jullie met placenta vooraan? Ook is mijn buik nog niet zo dik. Veel mensen die horen dat ik 6 maanden zwanger ben, zeggen: 'oh, nog geen dikke buik dan'. Dat is langs de ene kant wel leuk, want ik ben daardoor nog heel mobiel, slaap goed, geen rugpijn,... Maar het maakt me ook wel wat ongerust omdat ik me dan weer begin af te vragen of mijn buik niet te klein is en of dat wel normaal is. Volgende week eens aan de gyn vragen!
Groetjes,
Sterrie