Uitgerekend november/december 2017

Plaats reactie
Gioia86

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Gioia86 » 10 november 2017, 10:05

Oh Sooof, wat spannend alvast veel succes 🤞🏼👍🏼

Hier gisteren nog is aan monitor...Monitor perfect 👶🏻int begin te wild en te hoog (actief) maar nadien alles stabiel en variabel, datum voor inleiding is definitief ze heeft het geregeld met vroedvrouwen en pediaters 😱 vrijdagochtend 24/11 vroeg binnengaan.

Toch wel bezorgd....niet voor de pijn maar voor ons klein mannetje...hopelijk ligt hij maandag iets beter om een goeie groeimeting te kunnen doen, en is hij nog wat bijgekomen...
Heb alvast nog 2 setjes in maat 44 aangeschaft.

Hoe gaat het met de rest hier???
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sterrie

Bericht door Sterrie » 10 november 2017, 15:55

Nog eens even tijd gehad om op het forum te komen kijken :)

Begint zeer spannend te worden hier! Voor Soof en Mei zal het waarschijnlijk volgende week zijn? Alle spullen al gepakt om naar het ziekenhuis te vertrekken?

Gioia, geruststellend dat de monitor goed was. En hopen dat je 24/11 haalt en dat hij tegen dan toch al een goed gewichtje heeft. Al zal je maatje 44 wel nodig hebben waarschijnlijk :wink: Bij ons was 44 net te klein en 50 te groot, dus was een beetje zoeken om Seth kleren aan te doen die toch een beetje passen.

Verder gaat het goed hier, we genieten van ons lief ventje, enkel de nachten zijn zwaar. Seth is heel onrustig vooraleer hij in slaap valt, zit te jammeren en te kreunen en zwaait met zijn armen... Na een (lange) tijd valt hij dan toch in slaap, maar wordt tussenin nog wel paar keer wakker en dan is het al snel terug tijd voor zijn volgende voeding... We zijn dus in zombie-modus :roll: Hopelijk betert dit toch nog wat de komende weken, maar het is een klein baby'tje he, die heeft ook tijd nodig om aan het dag-nacht ritme te wennen. Tips altijd welkom!
11/2016: Start MM - Laag AMH/hoog FSH
02/2017: IVF 1 - Oktober 2017: zoontje ❤️
04/2019: Cryo 1.1 - December 2019: zoontje ❤️

Mei

Bericht door Mei » 10 november 2017, 22:14

Hier nog niet alles gepakt, wel al een deel klaargelegd, maar de koffer moet nog boven gehaald worden :)

Ik heb geen tips voor een beter nachtritme. Bij mijne zoon heeft het tot een jaar geduurd eer ie eens doorsliep. En nu, sinds sept 3j, ben ik iedere keer nog verbaasd als ie een nacht doorslaapt. Maar hij heeft het jammer genoeg niet van vreemden :? Ik was blijkbaar dezelfde. Al een Chance da het voor de rest een zalig kind is :)
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

clau

Bericht door clau » 12 november 2017, 22:12

Sterrie voor snachts kan je misschien proberen om seth in te bakeren. Ziet er misschien wat raar of eng uit, maar geeft hun wel rust. Verder ook niet echt tips.

Gioia aftellen naar de 24e dus. Hopelijk heeft hij tegen dan toch een goed gewichtje he. We duimen.

Mei hup hup koffer klaarzetten ;) hihi hier heeft het ook geduurd hoor. Zelfs de maandag van de bevalling had ik nog vanalles erin/eruit gedaan. Voorgevoel :D

Soof hopelijk dan niet gisteren bevallen ;) dus laat maar komen nu.

Hier gaat alles redelijk zijn gangetje.
We zijn jammer genoeg wel moeten overschakelen op flesjes. Na 4 dagen was de bv nog niet goed op gang, Isabelle zat al onder het maximum gewichtsverlies, aanhappen duurde erg lang en ik had ontzettende kloven. Met pijn in het hart dan toch voor de flesjes gekozen.
Sinds vrijdag wel veel last van oprispingen dus vrees dat we ook nog mogen gaan indikken. Dinsdag met de VV bespreken.
Verder is ze wel rustig dus we genieten volop :) de overgang van 1 naar 2 kindjes verloopt ook vlot. Grote zus doet het super, is niet jaloers. Kortom een zaligheid. We konden niet meer wensen.

Dames die nog moeten bevallen: toi toi toi xxx
2009 Start clomid, daarna IUI
2010 Start IVF
2011 Een dochtertje geboren!
2013 Miskraam op 6 weken
2016 BBZ + verwijdering beide eileiders
2017 Feb Start IVF -> Zwanger! Uitgerekend november
31/10/2017 ♡ bevallen!

Gioia86

Bericht door Gioia86 » 13 november 2017, 12:15

Hey dames,
Deze nacht wakker geworden met ms-achtige krampen, maar ging snel over en viel weer inslaap dus toch maar gezegd aan de gyne deze ochtend...Ze heeft is vanbinnen gaan voelen maar alles nog ok qua lengte etc, hij ligt wel al iets meer in mijn bekken met zijn hoofd, dus kan wat last geven( zoals vannacht maar als het over gaat redelijk snel is het meestal vals alarm) en ook aan mijn darmen’ geeft dit extra last!

Hij was weer goed aant werken,bewegen ademhalingsoefeningen...

En 2kg350 ongeveer 💪🏼(ruim gerekend)dus nog altijd een klein 🐣maar hij blijft curve volgen dus 👍🏼😉

Donderdag Terug aan monitor😊
En komt ook mijn Italiaanse schoonmoeder toe...

Hier moet ik mijn valies nog is herbekijken maar vermoedelijk heb ik alles wel klaargelegd.

Hier ook van plan bv te geven, maar zal ook kolven etc worden want vaak is een kleintje niet sterk genoeg om enkel aan de borst te drinken, dus Clau kan ook evengoed moeten overgaan op flesjes... maar als dat uiteindelijk het beste is voor de groei etc... we zien wel.

Mei... de koffer intss in orde?

Sterrie...hoe gaande nachten intussen?

En de andere, nog nieuwtjes?
😊
24/11/17 💙&💫 geboren!

Mei

Bericht door Mei » 14 november 2017, 17:02

Hier de koffer nog niet in orde... :roll:

Vandaag nog een laatste controle bij de gynae. Niet vaginaal, ze wou niks helpen aan de gang te zetten ;)
Baby ligt op zich heel slecht: sterrenkijker, (haar woorden) benen over mekaar, juist een boeddha. Dus slechte beelden. Geschatte gewicht nu: 3,1kg.
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

babyBummy

Bericht door babyBummy » 15 november 2017, 11:33

Dames,

Allereerst een dikke proficiat aan Clau & sterrie met de geboorte van dat klein wondertje!
Ik ben een hele tijd afwezig geweest doordat het bij ons enorm druk was en jammer genoeg ook goed ziek geweest de laatste week.
Het is voor vele echt al aftellen naar die laatste dagen/ weken. Voor ons is het nog een hele maand. (23/12 :( )
Dat lijkt nu echt zo lang en de weken gaan echt supertraag. Via mijn blog probeer ik regelmatig een update te posten (www.bymelaniie.com).

Ik ben gisteren ook maar begonnen aan mijn koffertje. Pfff niet gemakkelijk, wat moet allemaal mee. Het is niet dat je inpakt voor een vakantie. Volgende week weer op controle... afgelopen week wel al wat oefenweeën gehad (onderrugpijn en Msachtige krampen) . En mijn vriendinnen hadden een verrassings babyshower georganiseerd. Superleuk!

@Mei: kunnen ze de baby niet meer laten draaien door uitwendig te helpen?

Ik duim voor jullie allemaal!!!!
Start KID: 02/2015 8 pogingen- 3 MK
IVF 1: 01/2017, Cryo 04/2017 -> Zwanger! (23/12/2017)

Sooof

Bericht door Sooof » 16 november 2017, 17:43

Hallo iedereen,
Nog niet bevallen, kbegin ongeduldig te worden, khad gehad dat het al gebeurt ging zijn 😊
Morgen terug op controle.

Giona ik heb dat ook van die menstruatie achtig pijnen, en soms eens erge steken, blijkbaar zijn dat voorweeen.
Ik heb het vooral 's nachts.

Hier staat de valies al klaar, kben ervan verschoten hoeveel je nodig hebt voor maar 3 dagen.

Wanneer ben jij uitgerekend mei?

Mei

Bericht door Mei » 17 november 2017, 7:05

Uitgerekend 27nov en gisteren is de geplande keizersnede doorgegaan. Ons dochtertje Romy is dus geboren. Ze weegt 3,630kg en is 49,5cm groot. Ze lijkt op haar broer, maar dan met veel haar. :lol:
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

babyBummy

Bericht door babyBummy » 17 november 2017, 9:17

@Mei een hele dikke proficiat! :D Hopelijk is alles goed verlopen? En voel je je niet te slecht?
Geniet ervan!

Sooof, voor wanneer ben jij uitgerekend?
Start KID: 02/2015 8 pogingen- 3 MK
IVF 1: 01/2017, Cryo 04/2017 -> Zwanger! (23/12/2017)

Gioia86

Bericht door Gioia86 » 17 november 2017, 14:01

Oh wat leuk, proficiat Mei met jullie dochtertje.🎉
Hopelijk alles goed voor de rest...

Hier gisteren aan monitor alles perfect normaal, maandag terug een echo... hopelijk is hij terug wat bijgekomen... en dan normaal gezien wordt ik vrijdag ingeleid...😱

Sooof ook bij mij in de nacht ms krampen maar houden niet aan en deze nacht niets gevoeld...

Hoe met de rest hier en met de reeds geboren baby’tjes?😊

Groetjes
24/11/17 💙&💫 geboren!

MaliBloem

Bericht door MaliBloem » 17 november 2017, 16:32

Proficiat mei met jullie dochter. Geniet er van.

Hier alles goed denk ik. Wat ik me wel afvraag is of het normaal is dat de baby wat rustiger is nu het einde bijna daar is.

Ik ben uitrekend voor 29 nov heb tot ni toe nog niet veel pijn of oefen weeen.
Voor mij mag het wel gaan komen heb echt last van vocht in mijn voeten en benen zelfs mijn vingers zijn opgezwollen. Dinsdag nog eens naar de gynea de laast controle denk ik.

Groetjes

Sooof

Bericht door Sooof » 17 november 2017, 20:40

Proficiat Mei met jullie dochtertje, geniet ervan!
@malibloem, volgens mij gynaecoloog is het normaal dat het babytje rustiger is, het bereidt zich voor op de bevalling. Ik voel het babytje ook niet zoveel meer stampen, meer zo verschuiven. Heeft ook minder plaats om te bewegen.

Ik ben morgen uitgerekend, kzal nu waarschijnlijk toch nog over tijd gaan. Vandaag op controle geweest, nog geen opening. Wel is de baarmoederhals al flink ingekort. We hopen dat het niet lang meer duurt.

Sterrie

Bericht door Sterrie » 18 november 2017, 14:59

Proficiat Mei! Hopelijk is de keizersnede vlot gegaan en doet Romy het goed? Geniet van jullie dochtertje!

Babybummy, ik heb mijn koffer ook een aantal keer opnieuw uitgepakt en ingepakt :D Mijn ervaring: neem genoeg mee voor de baby, in verschillende maten, en niet te veel voor jezelf! En leuk van de babyshower, is een leuke dag he. Ik heb er ook een gehad, maar was niet echt een verrassing, want we hadden dit al gedaan voor elke vriendin die zwanger was.

Sooof, voor jou wordt het wel heel spannend! Heb je een idee hoelang ze je overtijd laten gaan, moest het niet spontaan beginnen?

Malibloem, ik heb niets gemerkt van meer of minder beweging voor de bevalling, maar ik denk dat het wel kan dat de baby wat rustiger is en zich 'voorbereid'. Ook is er minder ruimte he, dus meer wat geschuif, dan echt stampen. Wel lastig dat je zo opgezwollen bent... Best wel vermelden op je controle dinsdag, want het kan een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging. Ik wil je zeker geen schrik aanjagen, want waarschijnlijk is het dat niet, maar toch beter zeker zijn he. Bij mij was er vermoeden van zwangerschapsvergiftiging vanaf 36 weken omdat ik een verhoogde bloeddruk had en de baby niet goed meer bijkwam. Daardoor extra controles, maar het bleef steeds binnen de perken.

Gioia, binnen een week is jullie zoontje er normaal gezien! Aftellen kan beginnen he. ik duim voor toch nog een mooi gewichtje!

Clau, jammer van de borstvoeding, maar als flesvoeding beter is voor de baby, gaat dat voor he! Hier gaat de borstvoeding goed, ik ben ermee vertrokken ondertussen, maar heb aan één borst ook wel een serieuze kloof... En dat geneest dus niet goed als Seth er telkens aan moet drinken... Maar ik wil wel nog volhouden.

Met ons alles goed. Seth heeft ondertussen de kaap van 3kg bereikt, hoera! Hij komt dus goed bij. De nachten zijn al iets beter, soms zijn er enkele 'rustige uurtjes', maar ook nog vaak moeilijke nachten hoor. Vermoeden van reflux, en daarom dat hij overdag wel vrij rustig is (want dan wordt hij vaak rechtop vastgehouden), maar 's nachts als hij in zijn besje ligt, krijgt hij dan last waarschijnlijk en begint daarom te jammeren en te wenen. Gisteren gestart met Gaviscon na de voeding, hopelijk gaat het hierdoor wat beter.
11/2016: Start MM - Laag AMH/hoog FSH
02/2017: IVF 1 - Oktober 2017: zoontje ❤️
04/2019: Cryo 1.1 - December 2019: zoontje ❤️

Mei

Bericht door Mei » 19 november 2017, 22:32

Met Romy gaat alles heel goed. Ze gaan ze morgen wel controleren of ze niet te geel ziet, anders moeten we een nachtje langer blijven en moet ze onder de lamp. Maar ze zijn er losser in blijkbaar als vroeger, dus hebben we geluk.

Ikzelf heb al heel fel afgezien. Ik wist dat ik heel veel pijn weer ging hebben, maar het is erger als vorige keer. Mijn hemoglobine stond ook veel te laag, heb ijzer gekregen via t infuus dat mijn lichaam hopelijk snel opneemt. Ben hier een paar keer al bena flauwgevallen.
Maar ons prinses maakt alles goed en doet de pijn verzachten.
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Plaats reactie