nee, ik heb nu gewoon IUI gehad, dus in principe moet ik gewoon een afspraak vragen voor uitleg van de menopur denk ik, maar Dr Puttemans was niet zo'n fan om daar dus onmiddellijk mee te starten... Ik ga denk ik gewoon als ik een negatieve test heb, bellen dat ik een afspraak wil met Dr Puttemans om te bespreken wat het verdere verloop is.Noa09 schreef:Flien,
Moet je op nabespreking ofzo?
Ik heb dat zo gedaan ja, had bij de intake Dr. St. Gordts en wilde die ook hebben voor de nabespreking dus heb gewoon gebeld en gezegd dat ik graag een afspraak met hem wilde, zonder verdere uitleg.
Moesten ze iets vragen (wat de secretaresse niet gaat doen) zeg je gewoon dat je liefst hem wilt hebben omdat hij je intake heeft gedaan.
Succes!
Noa09
L.I.F.E Leuven
-
~Flien~
-
~Flien~
mmz, ja, das ook wel waar... die afspraken zijn meestal in de namiddag zeker?Noa09 schreef:Flien,
Je kan beter nu al bellen voor een afspraak want meestal moet je een tweetal weken wachten (is bij mij toch zo), en afbellen kan je altijd nog he!
Noa09
Ook als je wel zwanger zou zijn, moet je op consultatie denk ik he?
-
Noa09
Denk het wel ja.
Als je zwanger zou zijn moet je idd op consultatie maar dat is dan wel later dan twee weken na de TP volgens mij.
Niks van aantrekken hoor, gewoon nu afspraak vastleggen en daarna zie je wel of ze verschoven moet worden.
Anders sla je jezelf achteraf voor het hoofd omdat je tijd verliest.
Noa09
Als je zwanger zou zijn moet je idd op consultatie maar dat is dan wel later dan twee weken na de TP volgens mij.
Niks van aantrekken hoor, gewoon nu afspraak vastleggen en daarna zie je wel of ze verschoven moet worden.
Noa09
-
~Flien~
zo is dat!Noa09 schreef:Denk het wel ja.
Noa09
-
~Flien~
net gebeld, het eerste wat vrij was bij Dr Puttemans, was 7 sept, en dan zijn wij op vakantie... Nu ga ik 31 aug bij St Gordts gaan, hij heeft ook onze intake gedaan...
Dat is dik 2 wk nadat ik weet of deze poging gelukt is... Ik weet niet goed wat ik intussentijd zal moeten doen dan?! Als ikg een medicatie neem, dan zal mijn cyclus wel weer een zootje zijn vermoed ik
Dat is dik 2 wk nadat ik weet of deze poging gelukt is... Ik weet niet goed wat ik intussentijd zal moeten doen dan?! Als ikg een medicatie neem, dan zal mijn cyclus wel weer een zootje zijn vermoed ik
-
Noa09
Hoi Flien,
Spannend he... ik duim volop voor jou!
Heb zelf gisteren heel slecht nieuws gekregen, de derde ICSI was ook negatief... HCG stond volledig op 0...
Moest zelfs naar Leuven voor een echo en uitgebreide bloedname omwille van serieuze pijn in mijn rechtereierstok sinds twee dagen.
Mogelijk was die tijdelijk rond zijn as gedraaid, vandaar de acute pijn.
Ik moet er nu een rustcyclus tussenlaten (daarna cryopoging), vind ik mentaal vreselijk maar lichamelijk is dit echt wel de beste beslissing, ik had nl. een overstimulatie en er zit wat bloed rond de eierstok en ik neem dus liever geen risico, heb bij momenten heel veel pijn nu dus de moed is heel ver te zoeken...
Noa09
Spannend he... ik duim volop voor jou!
Heb zelf gisteren heel slecht nieuws gekregen, de derde ICSI was ook negatief... HCG stond volledig op 0...
Moest zelfs naar Leuven voor een echo en uitgebreide bloedname omwille van serieuze pijn in mijn rechtereierstok sinds twee dagen.
Mogelijk was die tijdelijk rond zijn as gedraaid, vandaar de acute pijn.
Ik moet er nu een rustcyclus tussenlaten (daarna cryopoging), vind ik mentaal vreselijk maar lichamelijk is dit echt wel de beste beslissing, ik had nl. een overstimulatie en er zit wat bloed rond de eierstok en ik neem dus liever geen risico, heb bij momenten heel veel pijn nu dus de moed is heel ver te zoeken...
Noa09
-
~Flien~
-
wibbeltje
~Flien~ schreef:hier geen streep te bespeuren, dus negatief... Ga mss maandag nog een testje doen, want ik heb de IUI een dag eerder gehad dan anders, maar ik hoop er niet meer op hoor![]()
Iemand die kijkoperatie al gehad en die wat meer info kan geven? Waarsch zit die er nu aan te komen...
Hier helaas ook geen streep... blijkbaar zijn we er rond dezelfde tijd geweest. Want hier ook een dag eerder dan anders, wij hadden Puttemans ... die het graag zo natuurlijk mogelijk doet, vandaar deze keer ook geen Pregnyl...
-
~Flien~
wij hadden nu ook Dr Puttemans, maar wel met pregnyl alleszinds. heb jij van jezelf een goede eisprong? DAt weten ze bij mij niet eens denk ik...wibbeltje schreef:~Flien~ schreef:hier geen streep te bespeuren, dus negatief... Ga mss maandag nog een testje doen, want ik heb de IUI een dag eerder gehad dan anders, maar ik hoop er niet meer op hoor![]()
Iemand die kijkoperatie al gehad en die wat meer info kan geven? Waarsch zit die er nu aan te komen...
Hier helaas ook geen streep... blijkbaar zijn we er rond dezelfde tijd geweest. Want hier ook een dag eerder dan anders, wij hadden Puttemans ... die het graag zo natuurlijk mogelijk doet, vandaar deze keer ook geen Pregnyl...