Awel, 't is een beetje een raar dagje geweest vandaag... ik durf het bijna niet te zeggen maar misschien is het een sprongetje?? Dat van 8,5 maanden maar dan een maand te laat ofzo??
Anyway, ik denk dat het een beetje uit schrik is ofzo dat ze zo reageert. Dat ze dingen op een andere manier probeert te begrijpen en het ineens allemaal te bedreigend vindt misschien.
Want vandaag zijn we nog eens naar de kinderboerderij geweest (ja manlief wou gaan, in regen en wind), en ze begon in het begin weer nee te schudden tegen de kippen (en deze keer waren het echte, levende kippen

), daarna was ze wel weer enthousiast, en daarna is ze heel hard beginnen te wenen toen het paard ineens zijn kop over het stalpoortje naar buiten stak. Van 't verschieten denken we. 't Was echt zielig eigenlijk.
Wij naar huis, en daar wat ingespeeld op haar fascinatie voor lichtjes. Dus ergens een kerstboom-lichtslinger uitgehaald en de lichtjes in verschillende patronen laten schijnen... een paar maanden geleden had ze er totaal geen aandacht voor, en nu begon ze weer te janken en neeneeneeneenee te zeggen en nee te schudden... in het begin toch, daarna "tolereerde" ze het.
Dus ja, geen idee wat voor hersenspinsels er door haar hoofd gaan tegenwoordig
Liefje, dat lijken mij inderdaad geweldige "kommetjes"!! Ik heb er ook al naar staan koekeloeren, maar helaas heb ik vroeger voor Meis al gelijkaardige kommetjes gekocht van Playskool... zonder geluidje helaas.
http://www.hasbro.com/shop/details.cfm? ... src=endeca
Dus 'k "mocht" die van Fisher Price niet meer kopen.
Maar het is haar aller-aller-allerfavorietste speelgoed de laatste 2 maanden, ze speelt er in verhouding met haar ander speelgoed echt heel veel mee.
En 't is geweldig om daar kleine dingetjes in te verstoppen, en dan moet zij de bekers opendoen om ze terug te vinden. Geweldig leuk spelletje vind ze dat!