tzal een heel opstel worden peis ik
t belangrijkste: Heb 2 schitterende emby'tjes gekregen. Billie en Bollie mogen nu 9 maanden blijven zitten!
Uiteindelijke resultaat: 15 gerijpte eicellen, 9 bevrucht.Dus nog 7 over.
(afwachten hoeveel er kunnen ingevroren worden)
Lag op de kamer met een beetje overnieuwsgierige buur... Ik was net binnen (echt niet meer dan 2 seconden) en ze begon me volledig uit te vragen. Op zich heb ik daar geen probleem mee (ik zie hen toch nooit terug) maar het was wel vermoeiend

. Zeker omdat ze, toen ik terug op de kamer kwam, er nog steeds waren... en ze een deel van mijn antwoorden blijkbaar vergeten waren

Ze mochten om 16u al weg, maar hadden schrik 'dat t eruit zou vallen'. Dus ze zijn tot 17u45 gebleven... Net zolang ik moest blijven dus... Heb trouwens nog zo van die 'uitspraken' gehoord: 'als ik zwanger ben, doe ik een dna test, om te zien dat ze zeker niet gemist zijn' waarop haar man zie: 'ik voed geen kind op dat niet van mij is'.

En dat terwijl hun gezinsituatie was: elk al 1 kind uit een eerdere relatie. Ahum... De dochter was er trouwens bij en zat hele tijd te spelen met fototoestel en gsm die beiden non stop biepten
Gelukkig werd ik even afgeleid, want ik kreeg bezoek

van mijn kamergenote van maandag (bij PU). ze hadden me zien voorbijrollen in de gang en hadden al eens gezwaaid. Tof koppeltje! En haar vriend was zelfs zo attent om water voor me te halen! (een glaasje plat en glaasje spuit, omdat hij niet wist wat ik wou

)
Mijn vriend was er niet bij... beetje gewenning denk ik. Maar hij kan daar ook niet veel doen hé.
Maar al bij al: zoals ik zei: allerbelangrijkste is dat Billie en Bollie op hun bestemming zitten!
Bubblegum: goeie echo gehad?
en Saartje, ik duim mee voor morgen!!! dat het inderdaad eindelijk eens goed nieuws mag zijn!
ringling x