Oei, een beetje verwarring precies!
@ saartje, jij bent gisteren morgen gegaan of wat? Ik was daar ook. Wat jammer zeg, als ik dat geweten had! Was je daar dan 's ochtends vroeg? Moest het je iets zeggen, ik was de allereerste voor de echo's, nadat de dokter 25 minuten te laat begonnen was
Maar de echo zelf ging supersnel bij mij, was ook in orde, endo van 8,8 mm. Het bloedresultaat was ook in orde, terugplaatsing is gepland voor donderdag! Allé, als het embryootje goed ontdooit maar daar gaan we van uit hé.
Maar voor jou is het wel minder goed hé meisje? Ik hoop dat die follikels rap groeien zeg. Hoe groot moeten ze eigenlijk minimaal zijn bij ivf? En hoe lang kan je maximaal stimuleren? Alleszins, ik stuur jou ook al mijn goede vibes voor een SPOEDIG en GOED resultaat. Dat het maar rap in orde komt!
@ Ringling, super!! Twee verse embryootjes, daar kan alleen maar een zwangerschap van komen
Wel jammer van die weirdo's in jouw kamer. Ik had dat na de 1e terugplaatsing ook, een koppel waarvan hij elke vijf minuten buiten ging roken wegens zenuwen en zij de hele tijd op MSN ofzo iets. Al die biepjes en blupjes. En de hele tijd ruzie maken met hun kindjes thuis over de telefoon, echt iets heel vreemds. Best wel lastig. Maar niks van aantrekken hé, en zeker niet druk maken met embryootjes in de buik
Allé girls, veel succes allebei, en tot gauw! xxx