L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 24 mei 2011, 8:37

hier ben ik dan weer meiden...

heb gisteren voor het eerst in lange lange tijd geweend van geluk!

alles is in orde!!! ik hoef niet geopereerd te worden en kans bestaat nog dat we een eigen wondertje kunnen krijgen... weliswaar met enige hulp maar dat kan me niets schelen :)

Rhune
Berichten: 147
Lid geworden op: 4 januari 2009, 19:50

Bericht door Rhune » 24 mei 2011, 17:55

O Maya wat goed nieuws zeg is het dan goedaardig ?

ik duim zo hard mee dat het heel snel mag lukken.

voor de rest gaat hier alles goed, onze kleine man is net 5 maanden geworden en heeft al een serieus eigen willetje maar over het algemeen is hij echt wel braaf hoor.

fruitpap is een succes, groentepap iets minder ,dus na zijn groentepap volgt er nog een klein flesje, hij probeert vollebak te zitten maar dat lukt niet altijd even goed

groetjes

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 25 mei 2011, 9:48

hoi Rhune,

ja hij zei dat hij echt verkeerd gekeken heeft en dat hij veel te voorbarig was geweest met zijn conclusie...

het zou inderdaad geen kwaad kunnen en dat is het belangrijkste he... heb 3 weken door een hel gegaan hoor!

wat fijn dat je kleintje het zo goed doet! moet echt vertederend zijn he! geniet maar heel goed zou ik zo zeggen :)

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 28 mei 2011, 9:33

Zeg Maya,
Wat lees ik hier allemaal?? Amai meid....ik geloof dat je drie weken door een hel bent gegaan!! :( Maar dat die dokter eerst eens beter nadenkt vooraleer hij iets zegt!! :roll: Amai zeg, is me dat verschieten!
Maar gelukkig is het allemaal nog goed afgelopen. Laat ons hopen dat jullie wondertje nu niet lang meer op zich laat wachten!

Rhune, is jullie kleintje ook al 5 maanden? Dat gaat toch snel eh. Nore is 4.5 maand en er begint écht 'leven' in te komen. Ze schatert, maakt plezier, zit voortdurend te brabbelen. Echt grappig!!

Lieve groetjes babske

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 6 juni 2011, 19:13

Hoi meid,
Inderdaad, ben benieuwd wat hij morgen gaat zeggen...
Morgen weet ik eindelijk hoe het nu verder zal gaan...
Ik zit in laatste dagen van mijn maand, maar voel dat de duivels eraan zitten te komen, dus hopelijk kunnen we direct starten, maar zal maar niet teveel hopen he...
Babske, ben jij via life zwanger geraakt?
Knuf

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 6 juni 2011, 19:15

Hoi meid,
Inderdaad, ben benieuwd wat hij morgen gaat zeggen...
Morgen weet ik eindelijk hoe het nu verder zal gaan...
Ik zit in laatste dagen van mijn maand, maar voel dat de duivels eraan zitten te komen, dus hopelijk kunnen we direct starten, maar zal maar niet teveel hopen he...
Babske, ben jij via life zwanger geraakt?
Knuf

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 6 juni 2011, 20:23

Maya ik zal heel hard voor jullie duimen dat jullie weldra mogen starten!!
En ja ik ben via Life zwanger geraakt. Ik was eerst in Genk in behandeling. Daar heb ik 3x IUI en 3x ICSI gehad. Toen ben ik overgegaan naar Life. Daar ben ik eerst geopereerd aan endometriose, daarna 3x IUI waarvan geen enkele gelukt was. En daarna is het gelukt bij de 2de ICSI. Dus ik ben Life super dankbaar!!!!

Veel succes meid!!

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 7 juni 2011, 9:06

wow Babske!!! dat is echt motiverend hoor!
ben echt zooooooo benieuwd wat ze bij mij gaan starten.... ben echt nerveus, hihi :)
ik kan heel goed geloven dat je Life dankbaar bent, hopelijk kan ik dit ook snel zeggen na men negatieve ervaring :)

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 8 juni 2011, 9:25

ben dus onverklaarbaar onvruchtbaar... dit wou ik dus echt niet horen!!!!! :evil:

terug clomid en pregnyl eerst proberen... inseminatie is geen oplossing bij ons, want ventje zen zwemmertjes zijn supergoed... en dan verder zien he...

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 12 januari 2012, 2:39

Dag dames,

Hoe gaat het ondertussen nog met jullie? Het is alweer lang geleden dat er op dit topic nog geschreven werd...

groetjes Babske

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 7 februari 2012, 12:49

Hoi Babske,

ja idd al lang geleden he!
ben ondertussen door al die 'misverstanden' van behandelcentrum veranderd, ga nu in Jette...
hebben nu al 1 IUI gedaan daar en nu deze maand de 2e IUI. hadden nl een paar maanden pauze genomen, maar vliegen er nu terug in..

en hoe gaat t met jou?

xx

wibbeltje
Berichten: 158
Lid geworden op: 3 november 2009, 15:59

Bericht door wibbeltje » 7 februari 2012, 15:40

Ooit heb ik hier ook eens gepost.

Na 10IUI-D's, 1 Miskraam is mijn vriendin zwanger van IVF 1.2

Succes voor de andere hier!

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 7 februari 2012, 21:40

DAg Maya,
Ooh jullie zijn weg bij Life? Jullie moeten idd doen waar jullie zich goed bij voelen. Gelukkig hebben jullie weer de moed gevonden om verder te gaan en hopelijk mogen jullie ook weldra goed nieuws komen vertellen!!
Wij zijn ondertussen de trotse ouders van een lieve dochter (ondertussen al één jaar).
Ik wens jullie alle succes en hou ons hier op de hoogte eh meid!!

Wibbeltje, voor jullie ene dikke proficiat!! Geniet er maar lekker van!

groetjes Babske

Liefje_1986
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 februari 2012, 0:08

Bericht door Liefje_1986 » 12 februari 2012, 0:18

Hey iedereen
even een vraagje,

wij zij ook bij LIFE in behandeling.

Nu heb ik vier positieve testjes na een terugplaatsing van een cryo.

Nu was mijn vraag, weet er iemand of estrofem een invloed kan hebben op zo'n zwangerschapstestjes ? (met urine ..)

groetjes

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 13 februari 2012, 10:08

Babske!!!! geweldig meid!!!!!! een dikke proficiat hoor! amai echt wel een stukje gemist ;)

Wibbeltje, ook een heeeeeeel dikke proficiat se! genieten maar!

Liefje, daar kan ik je jammer genoeg niet mee helpen, maar bel even naar LIFE, daar helpen ze je zeker graag verder! succes hoor en hopelijk gewoon echt zwanger :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten