Hey Allexis ,
Ikzelf heb ook heel lang op hetzelfde punt gezeten .
Ik had een droom een kind en hij niet hij is er steeds enorm tegen geweest tot wat jaren geleden en dan is het tij helemaal gaan keren !
Nu was het laatst zelfs zo dat ik na alle tegenslagen in mijn droom de hoop heb opgegeven en ik er de brui wilde aan geven door keer op keer naar elke poging toe te leven en steeds met frustratie weer te keren van de kliniek omdat het weer niet gelukt is .
Nu wil hij perse verder proberen . Ik zou zeggen lang genoeg pleiten , goed uitleggen waarom , duidelijk maken dat het echt van groot belang is voor je , geef het tijd ik denk wel dat dat in orde zal komen .
Je bent nog maar dertig en hoe oud is je vriend .Ik denk dat veel mannen bang hebben van de verantwoordelijkheid en bang dat ze de aandacht van je moeten delen met het kind '' hoe raar dat ook klinkt ''
Ikzelf ga dit jaar 38 worden , mijn man nu in september 45 .......en we zijn vier jaar aan het proberen mijn oorspronkelijke maar de nu gezamelijke droom te verkrijgen dat kleine kindje

Zo zie je maar
Ik was ook van mening mijn droom mogen ze niet afpakken maar ik kan niemand verplichten diezelfde droom na te streven of op te leggen .
Toen had ik ook het idee ok is het me het waard deze relatie aan de kant te schuiven , een relatie die verder heel goed gaat voor een droom die ik heb idd maar die misschien met een andere partner ook niet mogelijk is .
Want tja , dat is niet iets waar je in het begin van een relatie gaat vragen ; hallo wil je kids dan ben je al bij de eerste proef geslaagd ( bij lmanier van spreken ) en dan nog zal het lukken met die andere persoon .Wanneer leer je weer iemand kennen waar het ook dubbel en dik mee klinkt om je relatie in stand te houden , je kan toch niet opb dag 1 ( bij wijze van spreken ) in je relatie starten aan een kind .....dan gaan er dadelijk ook enkele jaren voorbij en ga je dan de geschikte partner vinden waar je je goed bij zal voelen , waar de relatie op en top goed zit .....?
Kijk ik ben jaren en jaren blijven aanhouden met zagen en mijn droom te verklaren ( mijn man was 33 toen we een relatie begonnen maar ik kende hem al jaren ) .Hij is ook lang blijven zeggen dat hij geen kinderen wilde ( blijkbaar ook in zijn vroegere relatie's ) en dan plots dacht ik echt dat ik in een droom was gekomen want hij had zin er mee tegen aan te gaan ! dat is totaal uit het niets gekomen die ommekeer

Dus blaas je relatie niet zomaar op en denk goed na zodat je nadien geen spijt hebt , ik heb het ooit willen doen omdat we dus elk met een ander idee leefden op dat gebied . Maar al maar goed dat ik dat niet gedaan heb ; ze zeggen toch de aanhouder zal winnen .Wel ik heb op dat gebied gewonnen

nu moet alleen de natuur nog meewillen .
Bij mij is het nu zelfs zo dat hij ook mee op en af ( al geruime tijd dus ) naar de kliniek moet lopen en hij er niet mee inzit . Ook al is het zelfs heel moeilijk te regelen op zijn werk .
Maar ik weet perfect waar je nu zit met je twijfels stoppen met de relatie of de kans er laten inzitten dat mijn droom bij het verder zetten van de relatie over de boeg te moeten gooien ......tis niet makkelijk he meid !
Hopelijk komen jullie eruit net zoals hier en zich na heel lang heeft voorgedaan

. Samen werken aan die droom
Maar een kind is ook iets dat je werkelijk met twee moet willen , met twee er voor gaan in een relatie , Ikzelf was een ongelukje en heb dat altijd mogen aanhoren

. Leuk is anders als ongelukje , ongewenst kind zijnde .
Succes met je beslissingen die idd verre van makkelijk zijn