Ik kom ook weer even piepen, hoe ist hier met iedereen? Nog twee nachtjes slapen en dan weten we hopelijk wat meer! Nu moet het toch weer lukken, ik met mijne onregelmatige cyclus, ben nu eens één maand regelmatig en ja, heb mijn regels dus van vandaag, damned! Moeten woensdag naar LIFE maar ga mijn afspraak niet annuleren zenne, t zou alleen maar verloren tijd zijn! Tis gewoon een consultatie, zullen wel zien wat ze dan wel of niet kunnen doen. Mijn eigen gyn heeft trouwens twee weken geleden nog een vaginale echo genomen.
Ja, Kelly2, wil eigenlijk ook wel weten waarom jij het niet zo voor dr Sylvie Gordts hebt, ik moet nu woensdag voor het eerst naar haar.
Babske, jij moet woensdag toch ook naar LIFE hè? Nog niet zenuwachtig? Bij mij valt het goed mee, maar dat zal woensdag wel anders zijn denk ik. Weer een andere gyn, qua onderzoek en zo maakt het mij eigenlijk niet uit, daar heb ik echt geen problemen mee, maar ben mijn eigen gyn zo gewoon en dat is zo een vriendelijke waar ik mij direct mee op mijn gemak voelde, ook emotioneel, en dat vind ik zeker even belangrijk. En ik ben dus een heel moeilijke qua dokters, de klik moet er direct zijn, als ik mij niet direct op mijn gemak voel, ga ik ook niet verder met die dokter. (Laat dit dus een enorm compliment zijn voor mijne lieve huisarts en mijn gyn) Heb desnoods al plan B in gedachte: UZ Brussel
Maar eerst woensdag afwachten zeker!
Jufke en Eefje, bij welke dokter zijn jullie?
Neela, hoe ist met jou?
Kimpy, wat medicatie moet jij gaan nemen? Succes met het aanleren van jezelf spuitjes te zetten, lijkt me niet zo simpel, maar ja alles voor het goede doel zeker!?
Succes iedereen!
Natheke xxx