@ Roisin, Ik kan ook zo slecht tegen de pil, bij de allereerste poging heb ik 7 (!) weken de pil moeten nemen mét 7 weken bloedingen. Je kan je voorstellen dat ik me niet meer zo fit voelde...
Maar bij jou gelukkig niet zo lang!! Wanneer moet je beginnen spuiten?
Ik ben ook heel blij dat we elkaar hier hebben. Hoe erg de 'anderen' ook hun best doen, als je er niet in zit begrijp je het niet ondervind ik nu opnieuw...
Ik heb er ook geen zin in hoor, in het hele gedoe. Maar ik wil wel zo graag een 2de kindje. Ik heb me deze week nog afgevraagd waarom het allemaal niet simpeler kan, maar daar geraken we ook niks mee vooruit hé. Dus hier nog een 10-tal dagen aftellen en hopen dat mijn lichaam geen rare kuren krijgt nu.
@ Ilse, Morgen je laatste pil, het komt ook korter bij! Zie jij het een beetje zitten?
@ Cimmetje, Proficiat met jullie nieuwe huis!
Je twijfelde ook erg hard om opnieuw met een IVF-poging te beginnen hé, zo krijg je nu misschien rust in je hoofd. En kan je je volledig concentreren op je nieuwe huis want zoiets kost ook veel energie hé!
Gaat de IUI ook door bij Decleer of kan je dat via je eigen gyn?
Ik twijfel erover om een afspraak vast te leggen in Jette. Het is toch een aantal maanden wachttijd (denk ik) en zo hebben nog eens iemand anders mening alvorens het betalende circuit in te moeten. Andere momenten denk ik van niet meer te veranderen. We zullen zien, maar eerst alle hoop op deze 6e poging!!!