ik heb het geluk, na 4 jaar proberen, mama te zijn van een schattig jongetje van 8 maanden. Tijdens mijn zwangerschap heb ik een hersenklonter ontwikkeld, week ziekenhuis, allerlei uitvallen en lichte afasie tot gevolg.Gelukkig scheelde er niets aan ons kindje en ik hou er bijna niets aan over. Ik heb allerlei onderzoeken ondergaan naar oorzaak cva, geen gevonden. Waarschijnlijk dus door mijn zwangerschapshormoon. Ik moet nu voor de rest van mijn leven aan bloedverdunners+ maagpillen ter bescherming vd maag omwille van bloedverdunners. Ik heb momenteel een spiraaltje, maar begin stilaan te denken aan een tweede kindje. Maar dat is wss heel risicovol en ik wil het risico niet lopen, stel dat ik weer een cva doe en mijn kindje niet meer kan verzorgen? of erger: eraan overlijd? Maar ik voel de kinderwens is sterk.. Volgende maand ga ik bij de gynaecoloog en ik ga er zeker met haar over praten, maar gevoelsmatig zijn jullie beter publiek
Ik zou graag met mensen praten die ook omwille van zwangerschap cva gehad hebben (of iemand kennen) of gewoon reacties..Maakt niet uit!
dankjewel!