Ik ben gisteren op echo geweest, in mijn rechtereierstok enkel kleine follikeltjes maar in mijn linker zat er een één mooi grote follikel
@krike: Ik moet zeggen dat die hsg niet pijnloos is ge krijgt gewoon een hele grote druk op uw baarmoeder en zware menstruatiepijn maar het duurt echt niet lang, kheb gewoon goed op mijn ademhaling gelet en ik moet toegeven dat het goed te verdragen was. Ik heb wel een anderhalfuurtje op voorhand een ibuprofen moeten nemen en ik ben ook wel al bevallen dus zei de dokter dat de weg dan al een beetje "vrij" is wat het ook minder pijnlijk maakt dan bij iemand die nog geen kinderen heeft. Heeeeeeeeeeeel veeeeeel succes, het is in een wip voorbij
@solange: Ik denk dat het heel normaal is dat ge u zo voelt, ik ben van mijn zoontje zwanger geraakt van clomid 1ste ronde maar nu voor ons tweede zijn we al een jaar aan het proberen waarvan 6 met clomid wel eisprong maar geen zwangerschap. Ik ben nu in behandeling bij een fertiliteitsarts en zet spuitjes menopur waar ik dus nu een mooi eitje mee heb. Ik zou zeggen ga eens horen bij een fertiarts die weten meestal meer als een gewone gyn. Ik begrijp goed dat je je niet goed voelt bij de situatie van je schoonzus het voelt aan als "niet eerlijk"; ikzelf ben gewoon jaloers op alle zwangere vrouwen terwijl ik al een prachtkindje heb. En mijn schoonzus is ook zwanger wel van haar 2de terwijl haar eerste nog maar 10maand ik heb het er ook moeilijk mee maar het is natuurlijk niet hetzelfde als bij u. Vooral niet wanhopen er staan zoveel positieve verhalen op deze forums, sommige hebben gewoon meer tijd nodig dan andere. Als ik jou was ging ik naar een fertiarts zodat ze alles kunnen uitsluiten die zoeken naar de medicatie en behandeling die past bij je specifiek probleem zodat je kansen vergroot worden. Met je partner gewoon alles bespreekbaar houden want dit is een kruis dat je niet alleen kan dragen je moet er samen door en ook al hoort hij niet graag wat je allemaal zegt gewoon eerlijk zijn is het beste. Ik spreek uit ervaring mijn huwlijk heeft door de teleurstellingen elke maand serieuze klappen gekregen. Niet opgeven ooit komt jullie dag en hoe jij je nu voelt is heeeel normaal
Groetjes en succes