-
lieskem
Bericht
door lieskem » 26 januari 2013, 10:30
Hey iedereen,
Donderdag eerste echo gehad. T is er eentje

Hartje klopt en alles zag er goed uit!
Dit wens ik ieder van jullie!
Ik zal jullie nog wat volgen, maar zeker mijn zwangerschapsverhalen hier niet tentoon spreiden.
VEEL SUCCES AAN IEDEREEN!!!
Dikke knufxxx
-
.Fee
Bericht
door .Fee » 26 januari 2013, 14:03
Cimmetje schreef:Als je het echt niet meer weet zou je misschien een bloedname kunnen laten doen voor je progesteron waarde, niet?
Heb ik moeten doen voor de zekerheid omdat er bloed bij zat, maar de progesteronwaarde staat te hoog. Maandag moet ik terug, en ondertussen blijf ik maar sukkelen met bruinverlies. OK als het 1 tot 2 dagen voor mijn ms is, maar liefst geen week...
Ik ben wel blij dat ze me zo goed opvolgen zodat onze 6e ICSI toch alle kansen krijgt.
@ Lieskem, Proficiat meid!! Geniet ervan!!
-
Ilse_1977
Bericht
door Ilse_1977 » 31 januari 2013, 13:10
hey Lieskem, dikke proficiat meid, super zo'n eerste echo!! Doet dat nog goed..
Hier vandaag eerste bn en fm, en we zijn goed vertrokken, aan iedere kant zitten er telkens twee follikels...
Das normaal ik heb meestal niet zo veel eicellen.
Maar de kwaliteit is het belangrijkste,hé.
Nu maar hopen dat ze mooi blijven doorgroeien...
groetjes en heel veel succes aan iedereen!!
Ilse
-
.Fee
Bericht
door .Fee » 7 februari 2013, 14:25
@ Ilse, Hoe gaat het nu? Heb je al pu gehad?
@ Roisin, Ben jij al aan de spuitjes? Of misschien ook al zicht op een pu?
@ Cimmetje, Hoe voel jij je?
Ik heb net punctie gehad en hoop nu op een goede tp dit WE!
-
roisin
Bericht
door roisin » 7 februari 2013, 14:28
@.Fee: hoeveel eicellen had je? niet te veel last? hoop mee op een aantal topembryo's !
zelf ben ik nog aan de spuitjes; morgen controle, PU zal wel voor volgende week ergens zijn...
-
.Fee
Bericht
door .Fee » 7 februari 2013, 14:35
Ik had 12 goede eicellen, maar de ervaring leert mij dat het een afvalrace is, dus hoop ik nu op 2 toppertjes om terug te plaatsen (nog nooit cryo's gehad).
Ik heb ook nog redelijk wat buikpijn dus zal me maar rustig houden nu.
Heb jij dan 1e fm morgen? Dat is ook al spannend vind ik, dan weet je toch al iéts hé! Veel succes!
-
Ilse_1977
Bericht
door Ilse_1977 » 10 februari 2013, 20:45
hey .Fee, ik heb dinsdag mijn pick up gehad, vier eicellen hebben ze gepickt, drie bevrucht en vrijdag een terugplaatsing gehad van een toppertje..
En twee hebben ze kunnen invriezen.
Toch een goed resultaat.
Nu als nabehandeling is het anders dan de vorige pogingen, ik nam altijd Utrogestan, maar nu hebben ze dan veranderd in Pregnyl 1500 injecties op dag 3-6-9 en 12.
En BN is op dag 18 ipv op dag 15, dus zat den 23ste, maar dat gaat ni in Leuven, dus is het pas maandag den 25ste..
En jij een TP gehad dit weekend?
hey Lieskem, hoe gaat het ondertussen met jou?
Hey Roisin, en hoe zijn de controles geweest? wanneer heb je pick up?
groetjes, en nog heel veel succes aan iedereen!!!
Ilse
-
.Fee
Bericht
door .Fee » 11 februari 2013, 15:34
Ik heb inderdaad tp gehad het voorbije WE, van 2 hele goede embryo'tjes. Op het moment zelf zag het er allemaal zo goed uit, totdat ik dezeelfde dag nog geveld werd door een serieuze griep: boven de 38° koorts, misselijk, pijn, moe, hoesten,... al 3d aan een stuk. In tegenstelling tot wat de plannen waren lig ik nu dus in de zetel te rusten met dafalgan als compagnon om de temperatuur naar beneden te halen. Volgens mij kan dit allemaal niet goed zijn voor die 2 schatjes in mijn buik...
O ja, ik moet 2x pregnyl spuiten, dagelijks asaflow en diazepam slikken, en utrogestan opsteken.
-
roisin
Bericht
door roisin » 12 februari 2013, 9:02
Komaan .fee en Ilse: ik duim voor jullie hoor.
.fee: wie weet doet die rust je wel goed
Ilse: goed van je cryos, dan heb je toch Back- up.
Ik heb do mijn PU. So far, so good met ongeveer 10 follikels, niet slecht... Mag ook van in begin dubbele dosis utrogestan gebruiken, om de laatste echt wel alles op alles te zetten. We zien wel...
-
.Fee
Bericht
door .Fee » 12 februari 2013, 15:35
Bedankt Roisin. Deze keer hebben we ook 2 cryo's, maar ook daar durf ik mijn hoop niet op te vestigen. In het begin van ons ICSI-verhaal hebben we ook eens 2 cryo's gehad (wel in het vorige ziekenhuis) en die hebben de ontdooiing niet overleefd. Het is wel al heel wat dat we cryo's hebben want dat wil zeggen dat we 4 super-goede embryo's hadden. Alleen nu maar hopen dat ze geen last hebben van al die bacteriën in mijn lijf! Ik ben eerder een 'believer' van gezonde beweging tijdens de ww om de bloeddoorstroming optimaal te houden, maar ik zal er nu dus moeten op rekenen dat de asaflow dat zal overnemen. Het zag er allemaal zo goed uit, ik word bijna nooit ziek en dan net NU! Doeme toch hé! Maar allée, ik ben toch al koortsvrij en slaap veel door de dag, zo gaan de ww ook al sneller voorbij.
En jij vanavond pregnyl dus! Spannend!! Hoe laat moet je spuiten? Hoeveel utrogestan moet je dan nemen? Ik momenteel 3 per dag, maar de pregnyl geeft ook nog een extra boost. Krijg je dan zondag je tp? Laat je er 2 terugplaatsen? Veel succes!!
-
roisin
Bericht
door roisin » 13 februari 2013, 11:32
Fee: goed e, 2 cryos... Heeft hoop... Maar hoop dat het niet meer nodig zal zijn.
Pregnyl gisteren gezet, op naar morgenvroeg. TP zal vermoedelijk zondag zijn, zullen zien.
Ik laat er maar 1 terugplaatsen, hoop eigenlijk op paar goede cryos, heb ik meer vertrouwen in, want al 2 keer zwanger van geweest (wel 1 MK)
Utrogestan wordt nu 6 per dag. Want ik heb al 2 keer gehad ik vervroegd maandstonden kreeg maar wel goede hcg had, vandaar we dit nu gaan proberen voorkomen met extra dosis.
-
.Fee
Bericht
door .Fee » 13 februari 2013, 13:52
Klopt, utrogestan houdt de maandstonden tegen hé. Hier was dat toch steeds het geval, tot zelfs 5 dagen na het stoppen ermee (als ik het me goed herinner...). Hopelijk doet die dubbele dosis dus ook wat ie moet doen bij jou! En nu op naar morgen voor een mooi aantal goede eicelletjes en dan een vlotte bevruchting!! Ik duim!
-
Cimmetje
Bericht
door Cimmetje » 15 februari 2013, 13:32
gisteren eerste Gonal-F prik voor poging 7 gezet!!
oooh, laat deze keer de goeie keer zijn.
Toch een andere insteek, zo zelf betalen nu

-
.Fee
Bericht
door .Fee » 15 februari 2013, 16:59
@ Roisin, Is de pu goed verlopen? Hopelijk mooi bevruchte embryootjes? Niet te veel last meer? Heb aan je gedacht hoor!
-
roisin
Bericht
door roisin » 18 februari 2013, 11:56
Het resultaat was mijn laatste poging is eigenlijk een beetje teleurstellend. Slechts 2 embryo's en dan nog van middelmatige kwaliteit. We zullen zien. Veel hoop heb ik al niet meer...