vuurvliegje schreef:Dag Miksha,
Ik weet zelf niet goed bij wie ik ga. Mijn eerste gesprek was bij Dr Blockeel. Heel lieve man. Maar toen ik moest overschakelen van behandeling (IVM lukte niet dus werd het IVF), hebben ze mij bij Dr De Vos geplaatst. Zeer competente man, maar heel afstandelijk en droog. Ik heb iemand met warmte nodig.
Na donderdag (de miskraam) heeft Jan, een fantastische echografist, mij dan een afspraak vandaag gegeven bij Dr Blockeel opnieuw. Jan meende donderdag te zien dat er een miskraam bezig was. Vandaag was er echter een embryo met hartslag. Maar het is te klein, de hormonen staan te laag, het hartje gaat te traag,... Kans is klein dat het het haalt.
Het moeilijkste buiten het wachten vind ik dat je geen mensen ziet. Je hebt geen vaste echografist en dan wordt je gebeld door monitoring of zetten ze het op de website. Ik heb meer nood aan een gezicht.
Ow zo erg voor jou:( Veel moed!!!!
wel ik ben mijn 1ste keer dus bij een assistent moeten gaan. Lynn Vercammen. Ook een vriendelijke vrouw! Ik ben wel blij met haar.
Toen ik 1st een assistent gynecoloog kreeg dat was veel minder ! Die wist zo precies nietveel af van PCOs of van Clomid enz want ze is da nog gaan navragen.. maar ik wist dit dus al van het internet maarja het is hun job om mij verder intelichten eh

En het laatste wat je zegt kan ik me goed inbeelden dat dit niet evident is zo.
Morgen moet mijn vriend gaan om zijn zaad te laten teste, hopelijk is dit goed of we zijn nog verder van huis..