.

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

.

Bericht door maeske » 23 augustus 2013, 15:10

.
Laatst gewijzigd door maeske op 21 september 2014, 8:54, 1 keer totaal gewijzigd.

flien
Berichten: 1187
Lid geworden op: 3 januari 2012, 8:55

Re: Ziek van verlangen naar baby

Bericht door flien » 25 augustus 2013, 11:02

weet dat je zeker niet de enige bent met die gevoelens hoor !
En die uitspraken van geduld en ge moet er zo nie mee bezig zijn hebben we allemaal al veel te vaak gehoord.
Oke je moet vertrouwen hebben maar je hebt zelf niets in de hand, je moet het allemaal ondergaan en niemand kan zeggen wanneer en of de lijdensweg zal eindigen.

Weet dat je hier altijd je hart kan luchten en dat iedereen hier perfect weet hoe jullie je voelen. Ieder van ons heeft al zakdoeken vol gehuild en ieder van ons kan die last alleen niet dragen. Hier zal je steun en bemoedigende woorden vinden die je van andere 'gewone' mensen niet zal vinden of die bij jou anders zullen overkomen.
Meer dan luisteren, je begrijpen en je oppeppen kunnen we niet doen, maar geef niet op, je staat er niet alleen voor !

flien
Berichten: 1187
Lid geworden op: 3 januari 2012, 8:55

Re: Ziek van verlangen naar baby

Bericht door flien » 25 augustus 2013, 11:03

weet dat je zeker niet de enige bent met die gevoelens hoor !
En die uitspraken van geduld en ge moet er zo nie mee bezig zijn hebben we allemaal al veel te vaak gehoord.
Oke je moet vertrouwen hebben maar je hebt zelf niets in de hand, je moet het allemaal ondergaan en niemand kan zeggen wanneer en of de lijdensweg zal eindigen.

Weet dat je hier altijd je hart kan luchten en dat iedereen hier perfect weet hoe jullie je voelen. Ieder van ons heeft al zakdoeken vol gehuild en ieder van ons kan die last alleen niet dragen. Hier zal je steun en bemoedigende woorden vinden die je van andere 'gewone' mensen niet zal vinden of die bij jou anders zullen overkomen.
Meer dan luisteren, je begrijpen en je oppeppen kunnen we niet doen, maar geef niet op, je staat er niet alleen voor !

oOShanaOo
Berichten: 20
Lid geworden op: 2 september 2013, 10:14

ziek van verlangen naar een baby

Bericht door oOShanaOo » 2 september 2013, 10:35

Hallo

ik ben nieuw hier. ik en mijn vriend zijn nu al bijna 2 jaar aan het proberen voor een wondertje maar op heden wilt dit nog altijd niet lukken.
Nu hebben ze in april uiteindelijk de oorzaak gevonden waarom het niet wilt lukken met een hsg hebben ze gezien bij mij dat ik met een vernauwde baarmoederhas zit en natuurlijk is dit niet bevordelijk om natuurlijk zwanger te geraken. uiteindelijk zijn we nu sinds 2 maanden met iui bezig met negatieve resultaten op de moment. nu zijn we met poging 3 bezig.

ik heb in het ziekenhuis een foldertje gevonden met deze site en ik dacht waarom maak ik me geen lid zo kan ik mss eens wat van me afschrijven. want het emotionele aspect van heel de mmm valt zeker niet te onderschatten dat ondervind ik nu eens zo hard!
je zit met hormomen die de hoogte in gaan en dalen tot de bodem als je u regels krijgt :(. het weegt ook zwaar op je relatie vindt ik. ik hoop gwn dat ik nu eens met mensen kan praten die hetzelfde hebben meegemaakt of die het nu allemaal meemaken!

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 2 september 2013, 13:21

.
Laatst gewijzigd door maeske op 21 september 2014, 8:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Vlientje
Berichten: 136
Lid geworden op: 15 augustus 2012, 17:17

Bericht door Vlientje » 2 september 2013, 15:35

Hey Maeske,



Ik duim zeker mee voor een positieve uitslag! Maar blijf moed houden als het niet zo is. De dokter kan dan wellicht ook zeggen waar je in je cyclus zit.

Het is zo herkenbaar hoor waar jij en je man over discussiëren. Het vrijen op commando is voor een man niet zo leuk, maar zelf vond ik dat ook niet leuk. Er zit daar dan zo veel druk achter hé.
Ik probeerde het dan over een andere boeg te gooien, en probeerde dan eens iets anders uit. Mijn man krijgt bijvoorbeeld heel graag een massage, en dat mondt dan ook vaak uit in een vrijpartij. En dan konden we er toch van genieten hé, terwijl het anders zo'n verplicht nummertje is. Je moet beetje zien wat jullie makkelijk in stemming brengt. En zo proberen op een zo ontspannen en plezante manier toch aan jullie huiswerk toe te komen.
Het is niet makkelijk hé, die stress is zwaar, maar je kan maar proberen hé.


Veel groetjes,


Eveline

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 3 september 2013, 20:07

zoals verwacht was de bloedtest negatief, ook al had ik mij er op voorbereid, toch was ik er kapot van, weet echt niet waar ik keer op keer de moed moet blijven halen om erin te blijven geloven. relatie met man zit in serieus dieptepunt. ik moet niet afkomen met massages, knuffels, omdat hij toch al weet waar ik op uit ben zegt hij. probeer zo maar eens zwanger te geraken he... als zelf je man niet mee wil, sta je er alleen voor om de kar te trekken, ben in behandeling bij psychologe, zij raadt aan van eerst over mijn relatie na te denken voor we verder werken aan een kindje. maar hoe je ondertussen de tijd moet doorkomen zeggen ze er niet bij. overal dikke buiken, baby's, aankondigingen op facebook van mensen die 'o zo blij zijn dat ze de geboorte van hun wondertje mogen aankondigen'. Dat dit andere mensen kwetst die moeilijk zwanger raken, daar denken ze niet aan. Ben ook zo kwaad op mijn lichaam dat het mij zo voor de gek gehouden heeft. Ik voelde echt vanalles dat ik nooit voelde, maar dit bleek dan toch niks te betekenen. Als mijn lichaam mij nu ook nog voor de gek gaat houden... Wat een strijd sech, op alle vlakken.

Vlientje
Berichten: 136
Lid geworden op: 15 augustus 2012, 17:17

Bericht door Vlientje » 3 september 2013, 21:04

Hey!


En kun je niet met je man erover praten? Misschien moet je man ook eens mee komen naar de psycholoog. Zo'n vruchtbaarheidsbehandeling is niet niks voor een relatie hé. Dat geeft nogal druk.

Je lichaam niet vervloeken, ik heb dat ook tot in het oneindige gedaan, het maakt je alleen maar gefrustreerder en het helpt niks.

Heeft de dokter je gezegd waar je zit in je cyclus? Kon hij enige indicatie nemen?

Probeer je relatie met je man weer op te krikken, 't is belangrijk dat jullie mekaar hebben, helpen en steunen.
Je kan zien of je even een pauze neemt, maar dat is een moeilijke beslissing. Bij sommige helpt het om er weer tegenaan te kunnen gaan.

Veel liefs,


Eveline

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten