L.I.F.E Leuven
-
babske
Dag dames, vandaag terug naar Leuven geweest. Normaal moest ik morgen gaan voor een echo en bloedname, maar ze hadden gebeld om te zeggen dat ik vandaag moest gaan omdat het morgen feestdag is hé. Maandag volgt onze nieuwe inseminatie. Dus vanaf dan begint het lange wachten weer...
Hoe gaat het nog met jou Kimpy? De tegenslag al wat kunnen verwerken?
En met de anderen??? Hopelijk alles goed??
groetjes babske
Hoe gaat het nog met jou Kimpy? De tegenslag al wat kunnen verwerken?
En met de anderen??? Hopelijk alles goed??
groetjes babske
-
beurtflight
Hey EefEefken schreef:Beurtflightje,
Waar zit je? Hoe is het vorige week geweest in LIFE? Heb je ondertussen IUI gehad of is het pas voor deze week ergens? Ik wil je alvast heel veel succes wensen hé.
Groetjes van je naamgenootje,
Eef
Ben vrijdag geweest voor de eerste echo en bloed. Blijkbaar nog te vroeg. Dan moest ik terug dinsdag, weer te vroeg. Donderdag nog is terug gegaan. Toen was het eitje 14. Morgen spuit prygnil. Geen flauw idee wat ik daarvan moet verwachten. En dan maandag 4 mei IUI. Dus zenuwen zo een beetje voor het moment. En hoe is het met jullie? Al vorderingen?
xxx eefje
-
beurtflight
-
babske
Hoi Beurtflight, probeer je niet te zenuwachtig te maken voor maandag hoor. Eigenlijk stelt de behandeling niet zoveel voor. Het duurt maar heel even. Eigenlijk wordt er gewoon een speculum geplaatst en via een heel dun cathetertje wordt het zaad van je man bij je naar binnen gebracht. Normaal gezien voel je daar niks van. Hoe laat moeten jullie gaan?
Ik moet morgen ook mijn Pregnyl inspuiting krijgen...
Allé dan kunnen we samen aftellen als we in onze ww zitten hé. Veel succes meid!!!
Ik moet morgen ook mijn Pregnyl inspuiting krijgen...
Allé dan kunnen we samen aftellen als we in onze ww zitten hé. Veel succes meid!!!
-
Eefken
Beurtflightje,
Ik zal maandag eens een extra kaarske branden voor jullie hé.
Een iui valt idd heel goed mee hoor, het ergste zijn die 2 weken wachten vol onzekerheid of het nu gelukt zou zijn of niet hé.
Voor ons ziet het er helemaal zo goed niet uit, maar soit we moeten door hé ... de laatste poging was helaas ook weer mislukt ... of toch ... de bloedtest was negatief en ik kreeg enkele dagen later mn regels. Maar dan totaal onverwacht ben ik een week later op spoed binnengebracht en geopereerd ... bleek dat het weer om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ging
Anyway we zijn weer herstellende van de operatie en nu dus ook ineens uitbehandeld hé. We stoppen ermee, 6 pogingen en 2 buitenbaarmoederlijke is echt wel teveel van het 'goede' geweest. We zijn ondertussen vol enthousiasme bezig met onze adoptiecursus ... die heeft ons nieuwe hoop gegeven ... er zal vast wel een kindje komen ... het zal echter wel met een grote stalen vogel komen ipv de 'ooievaar' want die is echt wel verdwaald zenne
Ik hoop dat het jullie veeeeeeeel beter loopt en dat je snel mag aankondigen dat je zwanger bent hé.
Eef xxx
Ik zal maandag eens een extra kaarske branden voor jullie hé.
Een iui valt idd heel goed mee hoor, het ergste zijn die 2 weken wachten vol onzekerheid of het nu gelukt zou zijn of niet hé.
Voor ons ziet het er helemaal zo goed niet uit, maar soit we moeten door hé ... de laatste poging was helaas ook weer mislukt ... of toch ... de bloedtest was negatief en ik kreeg enkele dagen later mn regels. Maar dan totaal onverwacht ben ik een week later op spoed binnengebracht en geopereerd ... bleek dat het weer om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ging
Ik hoop dat het jullie veeeeeeeel beter loopt en dat je snel mag aankondigen dat je zwanger bent hé.
Eef xxx
-
kimpy
Hallo
Eefken, wat een pech! Ik kreeg kippenvel bij het lezen van je verhaal, ik leef echt met je mee ... maar idd de stalen ooievaar gaat een prachtig kindje voor jullie meebrengen daar ben ik van overtuigd!
Babske, birthflight, thumbs up voor de IUI!
Jufke, hoe is het me jou? hcgwaardekes in orde?
Ik zelf heb nu ook mijn regels en begin binnen 2 Ã 3 weken te spuiten. ik heb er wel terug moed op ...
vele groetjes
Eefken, wat een pech! Ik kreeg kippenvel bij het lezen van je verhaal, ik leef echt met je mee ... maar idd de stalen ooievaar gaat een prachtig kindje voor jullie meebrengen daar ben ik van overtuigd!
Babske, birthflight, thumbs up voor de IUI!
Jufke, hoe is het me jou? hcgwaardekes in orde?
Ik zelf heb nu ook mijn regels en begin binnen 2 Ã 3 weken te spuiten. ik heb er wel terug moed op ...
vele groetjes
-
beurtflight
Babske
Heb juist mijn spuit gehad. Ik moet maandag om kwart na 11 daar zijn. En jij?
Eefken
Shit, als het nog niet genoeg was, krijg je dat er ook nog bovenop. Maar ik ben er zeker van dat jullie toch nog een mooi kindje gaan krijgen, ook al is het dan op een andere manier. Hou me op de hoogte in ieder geval.
Jufke
En hoe zijn je waarden?
grz eefje
Heb juist mijn spuit gehad. Ik moet maandag om kwart na 11 daar zijn. En jij?
Eefken
Shit, als het nog niet genoeg was, krijg je dat er ook nog bovenop. Maar ik ben er zeker van dat jullie toch nog een mooi kindje gaan krijgen, ook al is het dan op een andere manier. Hou me op de hoogte in ieder geval.
Jufke
En hoe zijn je waarden?
grz eefje
-
jufke
-
babske
Beurtflight, ik heb gisterenavond om 19u mijn spuit gehad en ik moet om 11.30u daar zijn. Dus misschien zien we elkaar dan wel! Moest ik je niet zien....veel succes meid!!!
Eefken, dikke dikke knuffel van mij. Het lijkt me enorm moeilijk om te moeten meemaken wat jullie nu meemaken. Maar ook ik ben ervan overtuigd dat jullie een prachtig kindje zullen krijgen al is het niet via de 'gewone' manier.
Jufke, dat kan zalig zijn hé... zo eens goed uitwaaien!
groetjes babske
Eefken, dikke dikke knuffel van mij. Het lijkt me enorm moeilijk om te moeten meemaken wat jullie nu meemaken. Maar ook ik ben ervan overtuigd dat jullie een prachtig kindje zullen krijgen al is het niet via de 'gewone' manier.
Jufke, dat kan zalig zijn hé... zo eens goed uitwaaien!
groetjes babske
-
beurtflight
-
babske
-
beurtflight
Hey babske
Ja is zeer goed meegevallen. Ik had zenuwen voor niets. Maar dat zal wel normaal zijn zeker. En bij jullie? Is het meegevallen?
Ja we kunnen beginnen tellen en ik heb eens gekeken op 19 mei testen als er nog geen russen in het land zijn. Mijn vriend heeft jullie trouwens deze morgen in het ziekenhuis gezien.
Was zeker tof om je is te ontmoeten.
groetjes eefje
Ja is zeer goed meegevallen. Ik had zenuwen voor niets. Maar dat zal wel normaal zijn zeker. En bij jullie? Is het meegevallen?
Ja we kunnen beginnen tellen en ik heb eens gekeken op 19 mei testen als er nog geen russen in het land zijn. Mijn vriend heeft jullie trouwens deze morgen in het ziekenhuis gezien.
Was zeker tof om je is te ontmoeten.
groetjes eefje
-
babske
Heyla,
serieus? Heeft je vriend ons gezien? Das raar... Er waren een paar mannen daar. Dus we weten niet wie het is.
Bij ons is het ook wel meegevallen. Ik ben het ondertussen al een beetje gewoon hé.
We gaan ons er doorheen sleuren eh meid.... nog twee lange weken!
Enne....bij mij komt er vanaf nu geen enkele Rus meer binnen!!!! Ik stuur ze allemaal voorbij
groetjes
serieus? Heeft je vriend ons gezien? Das raar... Er waren een paar mannen daar. Dus we weten niet wie het is.
Bij ons is het ook wel meegevallen. Ik ben het ondertussen al een beetje gewoon hé.
We gaan ons er doorheen sleuren eh meid.... nog twee lange weken!
Enne....bij mij komt er vanaf nu geen enkele Rus meer binnen!!!! Ik stuur ze allemaal voorbij
groetjes
-
beurtflight