Ik wil op deze wijze even mijn verhaal kwijt.
Ik ben een 36-jarige vrouw en 4 jaar samen met mijn vriend. Wij besloten vrij snel dat we graag kindjes wilden maar een zwangerschap bleef uit.
Ik had ook helemaal geen andere klachten.
In januari dit jaar ging ik toch maar eens naar de gyneacoloog en die stelde meteen de diagnose 'Endometriose'. Ik werd doorverwezen naar Leuven en al na de eerste echo's werd er een zeer ernstige vorm van Endometriose vastgesteld + een grote cyste die in 2 keer verwijderd zou moeten worden. Men spreekt ook al dadelijk van een grotere operatie waar ook darm en blaas bij betrokken kunnen zijn.
Men gaat nu beginnen met allerlei onderzoeken van darmen en urineleiders en ik moet ook de pil weer beginnen slikken.
Ik ben eerlijk gezegd helemaal van slag

Wij gingen naar de dokter voor raad ivm zwanger worden en kom buiten met het vedickt dat ik een ongeneeslijke chronische ziekte heb.
Ik weet momenteel met mijn gevoelens geen blijf. Ik kan ook nog niet echt aanvaarden dat ik die ziekte heb... De dokter spreekt voortdurend over de behandeling van die Endometriose terwijl ik over zwanger worden zou willen spreken Ik heb immers geen last van die Endometriose maar wil wel graag zo snel mogelijk een kindje want ben toch al 36 jaar.
Ben momenteel even radeloos en zoek vooral meer informatie.
Zijn er lotgenoten die me hiermee kunnen helpen of me raad kunnen geven?
Alvast bedankt!
Groetjes