ik wil eens mijn verhaal doen aan mensen de me verstaan en die nog niets weten. Dan kan ik het nog eens van in het begin vertellen, het lijkt voor mezelf dat dit nodig is.
2 jaar geleden begin september was ik zo gelukkig, ik ben getrouwd met mijn ventje. 2 weken later verhuisden we van een appartement naar ons huisje. Het geluk kon niet op, vast besloten waren we ook om aan kinderen te beginnen, eens we in ons huisje zaten. Nu bleek hier en daar dat het toch hoog nodig was om te renoveren, zaken waarvan we oorspronkelijk hadden gedacht dat die nog 5 jaar konden wachten. Met pijn in het hart de kinderwens 6 maanden uitgesteld.
Eens de grootste verbouwing voorbij was is hier letterlijk de pil buitengevlogen

Hierna zijn ze gestart met onderzoeken, genetisch is alles ok. Nu blijk ik een afwijkende vorm van baarmoeder te hebben met mogelijks een tussenschot. Hiervoor word ik komende dinsdag geopereerd. Combinatie van operatieve hysteroscopie en laparoscopie. Ze zijn niet zeker dat ze me kunnen helpen maar geven de operatie wel een kans. Ik hoop zo dat ze iets kunnen doen en dat dit het einde van onze lijdensweg is, want dat is het voor ons.
Ik heb ondertussen een cyclus van 32 dagen en hoop dat deze niet terug langer word door de operatie.