Nooit gedacht dat ik hier zo snel een topicje ging maken voor een brusje...
maar heb er toch eens werk van gemaakt..
Ik vroeg mij af, hoe vlug jullie begonnen zijn na jullie bevalling met het maken (al dan niet op natuurlijke wijze) van een brusje?
Wij willen er zo vlug mogelijk werk van maken.. liefst op natuurlijke wijze, als het tegen januari niet lukt, met een cryo'tje uit mijn laatste IVF poging..
Even mijn situatie schetsen voor mensen die niet mee volgen in de room van Zwanger Sept/Okt/nov/dec '14
Ik was uitgerekend voor 30 oktober 2014 van onze zoon..
in mijn 37ste zwangerschapsweek, voelde ik hem een dag of 2 niet.. na onderzoek op materniteit, bleek dat zijn hartje het begeven had..
de dag nadien, op 12 oktober 2014 ben ik bevallen van Xeppe..
Een flinke kerel van 2.770kg en 51cm.. Bleek dat zijn navelstreng volledig afgescheurd was aan zijn buikje en daarom hij gestikt was..
Nu, om het verlies te verwerken, willen wij zo snel mogelijk terug een doel voor ogen hebben..
daarom een nieuwe zwangerschap..
Ik moet de 17de november op eerste controle bij gyneacoloog, en als we dan groen licht krijgen, starten we in januari met de voorbereidingen van de TP van het cryotje (1 blachocyst in de diepvries, IVF poging 3)
Maar ik hoop natuurlijk dat we tot dan misschien wel eens op de natuurlijke manier zwanger worden, de weg is al gemaakt zegt men vaak
Iemand hier ervaringen mee? (op de natuurlijke manier zwanger worden na IVF)
of wat zijn jullie tips?
Liefs Anneleen en Xeppe xxx