Bedankt hoor Eleni.
Met mij gaat het ondertussen een pak beter. Ze hebben mij gebeld en ik mag verder doen met laatste cryo. Nu maandag eerste echo. Zal nog 2 weken moeten wachten voor nieuwe TP dan. Zelfs al sla je geen cyclus over toch duurt het immens lang altijd. En als het niet lukt is het terug hormonen hé. Maar we hopen en zien wel.
Groetjes en sterkte aan iedereen die het nodig heeft
TP gehad 18.05, nog iemand die mee af wil tellen ?
-
loïs
Hallo allemaal,
Hier ben ik terug.
Aan alle zwangere proficiat!!!
Niet zwangere of wachtenden veel sterkte!
Ben eventjes niet online geweest, mijn gedachten wat verzet.
Ben 12 juni terug geweest voor een echo voor de cryo.
Ik moest via urine ovulatietest doen.
Daar op 16 juni (gisteren) nog steeds geen lachend gezichtje te zien was op de test heb ik het ziekenhuis gebeld om een bloedtest.
Dus vandaag echo en bloedtest gehad.
wat bleek....
Op mijn echo was te zien dat ik mijn eisprong waarschijnlijk al gehad moest hebben.
k wacht nu nog vol ongeduld op de bloedtest.
Hopelijk wijst die iets anders uit
Ik had de keuze van de gyn. om te kiezen voor ovulatietest of pregnyl.
De gyn. zei me direct te kiezen voor de ovulatitest.
Deze geeft 99% juist aan.
Dus na alle hormonen dacht ik dat dit inderdaad ook niet slecht was voor mezelf.
Indien nog iemand voor de keuze komt,vraag dan een pregnyl, dan ben 100% zeer.
Anders is het weer een maand verloren geweest en het wachten is al zo lang.
Ik wou dit gewoon nog even neerzetten
Hopelijk krijg ik wel goed nieuws straks (rond 16u/17u)
Veel succes nog allemaal.
Groetjes
Hier ben ik terug.
Aan alle zwangere proficiat!!!
Niet zwangere of wachtenden veel sterkte!
Ben eventjes niet online geweest, mijn gedachten wat verzet.
Ben 12 juni terug geweest voor een echo voor de cryo.
Ik moest via urine ovulatietest doen.
Daar op 16 juni (gisteren) nog steeds geen lachend gezichtje te zien was op de test heb ik het ziekenhuis gebeld om een bloedtest.
Dus vandaag echo en bloedtest gehad.
wat bleek....
Op mijn echo was te zien dat ik mijn eisprong waarschijnlijk al gehad moest hebben.
k wacht nu nog vol ongeduld op de bloedtest.
Hopelijk wijst die iets anders uit
Ik had de keuze van de gyn. om te kiezen voor ovulatietest of pregnyl.
De gyn. zei me direct te kiezen voor de ovulatitest.
Deze geeft 99% juist aan.
Dus na alle hormonen dacht ik dat dit inderdaad ook niet slecht was voor mezelf.
Indien nog iemand voor de keuze komt,vraag dan een pregnyl, dan ben 100% zeer.
Anders is het weer een maand verloren geweest en het wachten is al zo lang.
Ik wou dit gewoon nog even neerzetten
Hopelijk krijg ik wel goed nieuws straks (rond 16u/17u)
Veel succes nog allemaal.
Groetjes
-
Eleni
Hey Lois,
Bah, dat is balen, inderdaad! Volgende keer pregnyl prikken! En een maandje wachten...valt eigenlijk nog best mee, ik moest telkens drie maand wachten...baaaaaaaalen!! Maar ja, de hele behandeling is wachten-wachten-wachten, op de duur word je van het zoveelste maandje extra gek
Volhouden meid
Dikke knuf,
eleni
Bah, dat is balen, inderdaad! Volgende keer pregnyl prikken! En een maandje wachten...valt eigenlijk nog best mee, ik moest telkens drie maand wachten...baaaaaaaalen!! Maar ja, de hele behandeling is wachten-wachten-wachten, op de duur word je van het zoveelste maandje extra gek
Dikke knuf,
eleni
-
A'mie
Dag iedereen,
lang geleden dat ik nog op dit forum zat, veel aan mijn kopke gehad, maar wel al jullie berichten wa gevolgd.
Ikzelf had op 19 mei PU, op 21 mei TP en op 9 juni kreeg ik te horen dat een prille zwangerschap is begonnen.
Vanmorgen eerste echo gehad en alles prima ok !
HCG is fantastisch gestegen, ben 6 weken zalig zwanger!!
Heb echt een loterijlotje in mijn buik, want had bij de PU maar 3 follikels, waarvan 1 goeie. Dat éne topembryootje is een wonder in mijn buik !!
lang geleden dat ik nog op dit forum zat, veel aan mijn kopke gehad, maar wel al jullie berichten wa gevolgd.
Ikzelf had op 19 mei PU, op 21 mei TP en op 9 juni kreeg ik te horen dat een prille zwangerschap is begonnen.
Vanmorgen eerste echo gehad en alles prima ok !
HCG is fantastisch gestegen, ben 6 weken zalig zwanger!!
Heb echt een loterijlotje in mijn buik, want had bij de PU maar 3 follikels, waarvan 1 goeie. Dat éne topembryootje is een wonder in mijn buik !!
-
A'mie
Hey Eleni,
Ja hé, echt een wonder dat het met één celletje kan lukken é. We hebben blijkbaar allebei de lotto gewonnen!
Mijn eerste echo was dinsdag en toen zag ik een mini-ukkepukje van 0,5 cm op het scherm, zaaalig.
Volgende week genieten we van enkele weekjes vakantie en op 20 juli ga ik terug naar de gynaeco. Kijk er nu al immens naar uit !!!
Groetjes,
Ja hé, echt een wonder dat het met één celletje kan lukken é. We hebben blijkbaar allebei de lotto gewonnen!
Mijn eerste echo was dinsdag en toen zag ik een mini-ukkepukje van 0,5 cm op het scherm, zaaalig.
Volgende week genieten we van enkele weekjes vakantie en op 20 juli ga ik terug naar de gynaeco. Kijk er nu al immens naar uit !!!
Groetjes,