mijn echo was goed!!! joepie!!! jullie hadden overschot van gelijk

8 weken 4 dagen, 1,98 cm en op schema

hij zei het hartje klopt, dat is het hoofd en dat de romp, maar ik kon er niet veel van uitmaken op dat moment :p hij zei nog niets van benen of armen dus denk dat die er nog net niet zijn.
ben wel gerustgesteld, hij zei ook dat als ik ongerust ben dat ik altijd een extra echo mag aanvragen of in het verloskwartier mag gaan. vond het wel lief

nu afwachten wanneer ik voor volgende echo moet gaan.
amai Phoebe goed he! wij schelen ws niet veel, hoe ver ben je nu juist?
Ja BluePixie, 't is niet dat het lang duurt maar ze hadden de resultaten nog niet volledig en de lijn was slecht en zo, en met dat ik sowieso echo had vandaag zeiden ze dat ik vandaag dan kon zien, in hun ogen alles ok dus dacht ik dan maar.

maar in ons ogen is dat gruwelijk hé, een dag extra wachten
heb intussen gebeld wanneer ik voor volgende echo moet gaan, maar ik moet het nu zelf via gynae regelen, dossier bij crg wordt afgesloten

moet wel eind september nog 1x teruggaan, maar weet niet of ze dan een echo nemen, heb eens gemaild, maar sowieso al afspraak gemaakt voor 12 weken echo zodat mijn ventje zeker eens meekan. das binnen een maand, nog zoooo lang! denk als ze eind september geen echo doen bij mijn laatste afspraak bij crg, dat ik zelf nog een afspraak voor echo maak voor binnen 2 weken, gynae zei het ook zelf door bloedverlies dat ik binnen 2 weken opnieuw echo mag laten nemen, dus zal dat maar doen hé

2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..