@Ster_: amai, ziet er wel gesofisticeerd uit daar! bij mijn gyn zie ik alleen de bloedsomloop in de navelstreng en het hart in rood en blauw. Moet ook wel stress geweest zijn om dat allemaal tegen te komen...
@BluePixie: ben ook enkele dagen "mottig" geweest vorig weekend met keelpijn enzo en helemaal grieperig en moe. Virusje dat gepasseerd is denk ik... Wat de misselijkheid betreft: heb er zelf geen last meer van, maar toen dat wel nog zo was at ik ook 3 happen, en dan wachtte ik gewoon een tijd tot de misselijkheid terug over was en at ik opnieuw 3 happen enz... Is alleszins wel héél vervelend...
@Uiltjes: opgelucht jou opnieuw te horen! bij mij gaan ze mail sturen met de uitslag, is via Gendia. Heb alvast al mail gehad met de factuur

mijn schoonmoeder breit babykleren van als ik mijn man een maand samen waren. Op het moment dat we wisten dat hij onvruchtbaar was en we helemaal niet wisten of we ooit wel kinderen zouden krijgen is ze blijven breien en breien en breien. Ik heb dat als heel pijnlijk en egoïstisch en onbegripvol ervaren. Dus sindsdien een heel oppervlakkige band. Ze is nog van "de oude stempel" toen grootouders de kleinkinderen nog volledig opvoedden, maar dat pakt bij mij natuurlijk absoluut niet. Ik ben heel zelfstandig en assertief, en zij is ongelofelijk afhankelijk en uiterst onzeker, op het angstige af, wat dus echt niet zo goed matcht... Maar bon... Wat die darmen betreft, ik zit een beetje geconstipeerd maar het valt wel mee, maar telkens er iets moet passeren door het laatste deel van mijn darm, dus net achter mijn baarmoeder, doet dat ongelofelijk veel pijn. Alsof er een dik scherp stuk plastiek de binnenkant van mijn darm openhaalt. Maar eens daar voorbij is alles in orde.
Hoofdpijn heb ik ook dikwijls, maar wel niet zo erg, al een geluk.
Wat de onthaalmoeder betreft: we hebben een afspraak maandag bij 2 kandidaten die flexibel zijn en het zien zitten 2 halve dagen per week. Benieuwd...
Het stressen ivm de verhoogde combinatietest is hier min of meer gaan liggen. We gaan er van uit dat het waarschijnlijk wel in orde zal zijn, en blijkt het toch een mongooltje (al mag je dat zo niet meer noemen), dan zal ons leven er iets anders gaan uitzien dan voorzien maar dat zal dan op een iets moeilijkere en andere manier ook wel lukken.