Geen nood doorzetter, als ik iets (eindelijk!) geleerd heb door deze zwangerschap is het dat ik voor mezelf moet zorgen, ik ga me echt niet forceren

Voor de rest trekken wij ook onze plan hoor, schoonouders hoeven hier echt ons huishouden niet te komen doen, en mijn eigen moeder is éénmalig omdat ze het zelf voorstelde, anders loopt het gegarandeerd mis...

Ik weet wat je doormaakt, pijn hebben zonder zichtbare symptomen zoals een been dat in de plaaster zit ofzo. Mensen geloven dat niet en denken onmiddellijk dat je je aanstelt, ongelofelijk lastig en frustrerend! Wist echt niet dat je forceren tijdens je zwangerschap zulke immense gevolgen kan hebben.
@Jackie: Ik had er nooit bij stilgestaan dat je nog op een andere manier BV kan geven dan op vraag

Lijkt me gewoon zo logisch en het gemakkelijkst van al... 't Is écht hé, als je er volledig klaar voor bent om je kindje te ontmoeten duurt het zo laaaaaaaaaaaang!!!!! Zo grappig van je katten, want ik heb deze week ook voor de eerste keer de kat betrapt die haar plekje aan het zoeken was tussen de balonnen in het park

Had de dag ervoor een pluk haar gevonden maar was niet zeker van welke kat het was. Van de ene die er dus inkruipt weten we sowieso dat we ze er niet gaan kunnen uithouden. En ik denk al zéker niet als de baby erin ligt. Ben er redelijk van overtuigd dat ze zich over de baby zal willen "ontfermen", 't is een specialleke die kat...

We tikken ook zo eens heel voorzichtig op haar rug als ze in 't park zit en dan kruipt ze er uit, willen haar niet opjagen daar in de buurt... Vind het ook gewoon superschattig, en idd wel raar dat dat nu pas tijdens de laatste weken is hoewel dat park hier al staat van met kerst... Hoe gaat het ondertussen nog verder met jouw oude zieke poes?
Ik heb de indruk dat de schweppes wel wat effect heeft, dat mijn buik meer samentrekt. Maar niet genoeg natuurlijk, dus heb ik gewoon last van nog meer ongemak

't Wordt weer een namiddag liggend in de zetel