Hoi allemaal,
Ik zag een postje van DVO passeren op mijn newsfeed op FB en dacht nog es te komen piepen, leuk dat jullie hier af en toe nog komen vertellen!
Met ons gaat alles goed! Ons Noor is er 1 jaar geworden eind mei. `t Is een gezond en vrolijk en actief meisje, maar ze heeft echt wel pit. Ze is toch een stuk feller dan Adam was op deze leeftijd, en haar intense karakter is niet altijd gemakkelijk, maar voorts niet te klagen!

Ik geef nog steeds borstvoeding en doe nog wel efjes voort. Het heeft een tijdje geduurd eer ze doorsliep, vanaf 11 maanden ongeveer slaapt ze nu echt consequent door, maar een goed dagritme zit er toch al lang in. Ze doet nu een dutje in de voormiddag en 1 in de namiddag.
Sinds februari zijn we verhuisd naar ons eigen huis en dat is wel heel fijn!

Ik ben nog steeds voltijds thuis met beide kids en dat is best intensief, maar is ook wel heel fijn. (Tuurlijk zijn er momenten dat ik ook mijn haar wil uittrekken, lol.)
Onze Adam is er nu 2,5 en die zou in september in principe naar school kunnen, maar we zijn er nog niet helemaal uit. Er is ook een kans dat ik weer voltijds aan de slag ga in het onderwijs vanaf september, maar die twee gaan een beetje samenhangen hier (Dat ik lesgeef in de school waar Adam dan ook heen zou gaan,wWij wonen nog steeds in Egypte, onderwijs zit hier wat anders in elkaar.) Ik denk dat het de komende weken wel zal duidelijk worden.
Hier voorlopig geen wens voor een derde. Of allez, niet nu. Ik kan daar eerlijk gezegd moeilijk een antwoord op geven. Als iemand mij zou vragen of ons gezin nu compleet is zou ik zeggen: ik weet het niet. Maar op de vraag of ik een derde wil zou ik dat ook zeggen.

Ik heb eind vorig jaar een spiraaltje laten zetten dat goed is voor 5 jaar, dus ik zit wel ff safe, hehe.
`t Feit is dat ik met voltijds thuis te zijn voor mijn kindjes mijn leven toch wat op pauze heb staan. Dat is een bewuste keuze van mijn kant, maar ik heb totaal geen `eigen leven` daardoor meer. De combi van leven in het buitenland + kleine kids zorgt ervoor dat ik nooit iets doe voor mezelf eigenlijk. Sinds ons Noor geboren is, ben ik nog nooit iets echt gaan doen zonder kids, eh.

Onze oudste gaat af en toe wel een paar dagen bij zijn grootouders hier logeren, maar voorts zijn de kids bij mij 24/7. He, gaan werken klinkt als vakantie, lol.
In ieder geval: ik ben blij dat die baby-fase achter de rug is en ik nu stillekes wat meer voor mezelf kan doen ook, gaan werken, opleidingen volgen, terug een sociaal leven, hihi. (De laatste keer dat ik met een vriendin koffie ging drinken was toen ik in december 2016 op bezoek was in Belgie.

) Ach ja, I got used to it, maar `t mag nu wel weer een beetje veranderen.
Qua kilo`s, die waren er direct af, maar ik heb er nog een 5tal hangen van bij mijne zoon. Die storen mij nu niet heel erg. Als mijn kids wat groter zijn, hoop ik wat meer tijd te kunnen vrijmaken voor iets van sport. Want dat lukt nu niet...
Mijn heupen zijn wel breder geworden na 2 zwangerschappen + bevallingen. En sja, mijn boezem... Onlangs stoorde `t me wel een beetje, ik had ooit een grote ronde, stevige boezem... Na elk kindje 1+ jaar bv te geven is dat toch wel serieus veranderd... Maar ja, `t is een kleine prijs!
Undomiele, proficiat met je zwangerschap! Mijn kids verschillen exact 1,5 jaar en dat valt uiteindelijk echt wel goed mee, hoor!
Summerfeeling, hoe gaat het ondertussen met de gezondheid van jullie jongste? Het klinkt erg zwaar die aanslepende gezondheidsperikelen. Ik hoop dat de zomer em deugd doet!
New Girl, hoe gaat het met Tijs` slaap ondertussen? Ons Noor kan ook heel fel doen... Momenteel kruipt ze zelfs al op de babygate aan de trap en de keuken en brult dan het huis bijeen...
Ethlinn, hoe gaat het met jullie? Ik ben blij dat jullie ondertussen toch door die moeilijke eerste maanden zijn geworsteld en je hebt kunnen leren genieten!
Liefs,
Aria