Ondertussen bij de gyn geweest, en omdat hij in juli met verlof is starten we met een nieuwe poging in augustus. Tja, 't zal nu niet op een maand komen en dan moet ik niet naar Brugge voor bloedafnames en echo, enkel voor de terugplaatsing zelf. Echt wel spannend nu de beslissing genomen is. Ik verwacht mijn nieuwe cyclus eind juli, en op dag 4 moet ik starten met progynova. En ergens half augustus dus terugplaatsing. We hebben nog 3 cryo's en hij geeft 50% kans per cryo. Hij was er wel vrij gerust in dat het met die drie cryo's moet lukken. Ik hoop het alleszins, ben heel erg benieuwd.
Zwijg me van die kiezen! Vic is nu bijna 16 maand en zijn eerste vier kiezen komen tergelijkertijd door, twee vanboven en twee vanonder. Slaap laat hij er gelukkig niet voor, maar hij doet wel geregeld koorts, maakt megazure kakpampers en heeft vaak echt pijn bij het eten, ocharme. De laatste week geef ik heb heel vaak petit gervais en yoghurt omdat hij dat zo graag eet... patatjes gaan heel moeilijk binnen, ookal maak ik er weer een glad papje van.
Bij K&G was alles goed, hij meet nu 80cm en weegt 10,1 kg. Niet supergroot en vrij slank, maar wel nog goed op de curves. Ik vind het een superleuke periode nu, hij is zooo lief (begint echt zelf te knuffelen en kusjes te geven) en kan ook al heel mooi spelen. Stappen gaat ook goed, al is het af en toe nog een beetje wiebelig. We zijn een weekje naar Center Parks geweest en hij heeft zich rot geamuseerd in het zwembad en op de speelpleintjes (en mama en papa mochten met een drankje genieten van de sauna en het terras van het huisje eens hij in bed lag, zaaaaalig). Hij zegt mama, papa, tutu (auto), dada, kom (als ik kom mee), koe en paa (paard). Ik begin echt meer en meer herkenbare klanken te horen
@Phoebe: goed zeg dat de nachten wat aan het beteren zijn! Ja, ik wilde niet te lang meer wachten, het begon te erg te kriebelen
@Ilse: hier is buitenspelen ook één van zijn favoriete bezigheden! We hebben jammer genoeg nog geen tuin, die wordt aangelegd eind augustus. Maar gelukkig heeft oma wel een tuin en wonen we vlak bij de kinderboerderij... Hij vindt het ook superleuk om met zijn eigen gietertje water te geven aan die 6 triestige planten die ik op mijn voorlopig terras heb staan