Me1986: Naast de typische dingen die je nodig hebt voor jezelf (gemakkelijke kleding, toiletgerief, borstvoedingsbeha's,...) en voor de baby (bodykes, pyjama's, mutsje, etc.) heb ik nog de volgende nuttige dingen gehoord/gelezen voor in valies: praktische zaken (identiteitskaart, kaart van hospitalisatieverzekering, trouwboekje,...), fototoestel/GSM/oplader (voor al keiveel foto's van de baby te trekken haha), maandverband, borstvoedingskussen, dekentje en knuffel voor baby. Dat van die grote onderbroeken hoorde ik onlangs ook van een vriendin

Zo zal ik me dan ook nog maar een paar aanschaffen binnenkort.
Mei, onze echo is op donderdag de 21e, dus we gaan elkaar weer niet zien.
Malibloem, zo'n 3D echo lijkt me echt wel leuk, toch zeker als de baby wat wil meewerken

Wij hebben eigenlijk geen aparte 3D-echo gedaan, maar bij de afspraken bij de gyn krijgen we altijd wel kort ook enkele 3D-beelden. Maar onze babyboy lag eigenlijk enkel bij de 20-weken echo goed om een mooie foto te krijgen, hopelijk volgende week nog eens! En ik voel de baby ook niet zo vaak of zo fel, maar heb inderdaad ook de placenta vooraan liggen, dat zal er wel mee te maken hebben he. Bij mij doen de stampkes ook geen pijn ofzo, of tegen ribben, zoals ik andere mensen soms hoor zeggen. Waarscijnlijk gewoon een rustige baby, hopelijk zal dat ook zo zijn eens hij geboren is
Ik ben nu bijna 10kg bijgekomen op 32 weken. Maar ik denk dat dat een beetje het gemiddelde is? Ik hoop het bij 14kg in het totaal te houden, we zullen zien!