Goeieavond Dames
Alle nieuwe 3D echo poging achter de rug, hij ligt eigelijk al perfect om geboren te worden (Qua ligging) maar hij stopt zich graag weg in de placenta... of met zijn handjes/armpjes... dan was hij met de navelstreng aant spelen, dan aan het drinken...dan zagen we dat zijn oogjes open gingen en dat hij geeuwde

Op een bepaald moment fronste hij en echt...ik en Mijn partner keken naar elkaar op dat moment lijkte hij zo hard op mijn Papa/overleden grootvader "Pepe"
Enige verschil hij zal vermoedelijk (VEEL) "HAAR"hebben, dat kon ze ook zien...

we hebben al 1foto afgedrukt gekregen en rest op USB stick en mogen binnen 2weken nog is terugkomen hopelijk dan volledig mooi beeld!
In nm ook rondleiding op de materniteit met een vroedvrouw...

vermoedelijk mag ik niet onderwater bevallen (gezien de situatie) moet dit nog is bespreken met onze Gyne.. vanaf 34weken mag ik bevallen hier in Asse...dus hopelijk blijft hij nog lang genoeg zitten... ze werken wel sws samen met Jette indien nodig!
Morgen terug naar de kine, de ene dag beter dan de andere

Doe nu ook niet constant die oefeningen...

Hier moet ik na de bevalling binnen de 8weken naar de arbeidsgeneesheer om dat borstvoedingsverlof aan te vragen/bevestigen... hopelijk komt dat in orde anders zal het na 9weken alweer gaan werken zijn... en ookal gaat hij mee naar de crèche ik vind dat toch heel vlug... dus hopen op verlengd verlof
Fijn nieuwtjes te lezen hier, we zijn goed bezig

Spannende tijden...
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17

&

geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9

juni’23