Oregano, dat klinkt een beetje verontrustend! weet je al meer? Wat hebben ze gezien op echo?
Lisa90, blijven volhouden!

3 spuitjes per dag is wel al straf, veel goeie moed. Hopelijk niet teveel blauwe plekken

Vrij veel follikels klinkt alvast wel al positief!
Bouttie, jij ook al goed aan het spuiten/slikken/snuiven hihihi. Dan heb jij het zogeheten 'lang' schema? Ik zit op een kort dus geen idee wat een lang inhoud?
Ondertussen is bij mij de PU achter de rug, phew!!! Ik vond het suuuuuperspannend, vooral omdat het de eerste keer was. De sedatie heeft goed gewerkt, brande wel heel erg in mijn hand! Ik heb vanalle onzin zitten uitkramen maar ze wilden er niet op ingaan achteraf

Ze hebben nogal moeten duwen en porren en zeiden "dat vond je niet echt tof precies" maar wist daar dus niks meer van. In mijn gedachten was ik heel de tijd slaperig wakker en weet ik alles, maar achteraf gezien moet ik echt KO geweest zijn want ik herinner mij quasi niks. Zoveel te beter! Eicellen goedgekeurd, en ook goed bevrucht dus wij zijn voorzichtig hoopvol! Meer nieuws bij de TP! Duimen