Sterrie je kunt een Tepelhoedje proberen tijdens het voeden. En reflux is ambetant moest het dat zijn. Hopelijk helpt de gaviscon. En verder kun je niet veel meer doen dan na de voedingen hem goed rechtop houden en alles in hoogstandjes zetten. Ook fijn te lezen dat hij goed aankomt.
Soof... ondertussen misschien al bevallen
Gioia nog eventjes. Hopelijk weer een goede echo morgen. We duimen nog steeds voor een mooi gewichtje.
Malibloem minder beweging is normaal door het plaatsgebrek maar als het echt veel minder is moet je wel je gyné bellen.
Ambetant he dat vocht. Ik had er ook echt last van opt laatste, kreeg zelfs mijn schoenen bijna niet meer aan.
Hier is het afgelopen week wat minder geweest. Ik heb nog steeds last van mijn buik. Op echo bleek dat er nog redelijk wat vocht zit in de "holte van douglas". Niet veel aan te doen, zou binnen de 2 weken weg moeten zijn.
Isabelle moet in december op controle bij de cardioloog. Huisarts hoorde een ruisje opt hartje. Ik houd mezelf voor dat als het echt erg moest zijn, we vast een directe afspraak hadden gekregen. Komt blijkbaar vaak voor en zou dan vanzelf weggaan. Daar hopen we dus maar op. De 15de weten we meer.
Lieve groetjes voor iedereen x
dus wordt tijd dat hij eruit kan... wel zijn alle andere metingen/dopplers normaal

Vermoeden reflex is natuurlijk minder...
&
geboren!
juni’23

zelf ook navelstreng doorgeknipt...
Geen zuurstof ofzo nodig doet tot hiertoe alles zelf, drinkt om de 3u aan de borst en dan nog flesje, om hem meeste groeikansen te geven....
amai klinkt ook heftig.... ons kleintje heeft me al doen “scheuren” en die hechtingen zijn echt ook niet prettig...