Ik ben reeds jaren op dit forum aan het lezen, maar heb nooit eerder iets gepost.
Ook onze kinderwens in helaas nog niet in vervulling. We zijn in april 3 jaar aan het proberen (clomid, etc.) en sinds maart dit jaar bezig met IVF (kijkoperatie : beide eileiders volledig ontstoken en verstopt - geen toegang mogelijk!)
we zijn intussen aan onze 2de verse poging maar aangezien ik een high responder ben en heel fel reageer op de medicatie heb ik veel cryo's ( we hebben er nu 14 in de vriezer!!)
De keerzijde van het verhaal is dat ik wel 2 keer overgestimuleerd ben en een week in de kliniek gelegen heb.
we zijn intussen 7 terugplaatsingen verder en hoewel de dokter zegt dat we 'TOPEMBRYO'S' hebben willen ze zich maar niet innestelen
Ik weet dat we hoop moeten blijven hebben en ik heb er ook het volste vertrouwen in dat het ooit zal lukken, maar het is toch zo'n zware weg. Ik voel me vaak alleen. Gelukkig heb ik een schat van een partner en een schat van een moeder die me heel hard steunen.
Mensen zeggen vaak dat ik er té veel mee bezig ben, maar ik moet bijna dagelijks spuiten zetten, medicatie nemen, vaak naar de dokter voor bloedafnames en echo's; dan ben je er toch automatisch mee bezig!? ik wou dat ik me er een beetje kon over zetten, die klik in je hoofd volgens sommigen... Hebben jullie tips om te ontspannen? Ik doe aan Yin Yoga en dit helpt me enorm om even mijn hoofd leeg te maken.
Ik heb nu afgelopen maandag 2 cryo's laten terugplaatsen dus die moeten nu ongeveer innestelen!!! weer een bange wachtperiode voor de boeg. Er is toch altijd hoop dat het eens zou lukken.
In ieder geval, ik wens iedereen die in hetzelfde geval als mij zit heel veel moed, doorzetting, en vooral bakken vol GELUK! De aanhouder wint??? Blijven proberen, we weten waarvoor we het doen he!
Tot snel met meer nieuws!
Prettig weekend Xx
Anne-Sophie