Oh Gioia, dat is inderdaad geen leuk nieuws, dat geruis op zijn hartje... Weet je ondertussen al iets meer? Ik duim dat het maar iets kleins is zoals ze vermoeden! En hoe is het met het wenen en eten? Weent Luciano na zijn voeding? Want Seth jeeft dat ook regelmatig, dat hij na/tijdens de borstvoeding onrustig was en soms ook weende. De eerste weken dacht ik dat mijn melkproductie niet hoog genoeg was en dat hij dus altijd honger had, werd daar echt onzeker van. Maar elke week kwam hij goed bij, dus hij was eerder een 'aanstellerke' zei de vroedvrouw

Gewoon een grote zuigbehoefte denk ik, dus sussen met zijn tutje na de voeding en dan is het wenen snel over. En hij heeft soms ook last van reflux na de voeding, dus daardoor ook onrustig. Als Luciano goed bijkomt, zal het ook eerder door krampjes zijn misschien, en niet zozeer door honger?
Amai clau, super dat Isabelle al sinds 7 weken zo goed doorslaapt! Hier slaapt Seth sinds vorige week, dus toen 10 weken, (meestal) ook 8u na elkaar 's nachts, dus eindelijk echt doorslapen

Maar zijn laatste voeding hebben we wel wat proberen vervroegen naar ongeveer half9, zodat hij echt aan zijn nacht kan beginnen om 9u. Voorheen sliep hij 's avonds gewoon in het park bij ons en gaf ik hem tussen 22u en 23u nog een voeding voor ik ging slapen en dan bedje in. Maar de laatste tijd dronk hij dan amper omdat hij niet wakker werd of was hij lastig om terug in slaap te vallen. Dus voor zijn eigen ritme is vroeger bedje in beter, maar voor mij minder, omdat ik dus terug met een nachtvoeding zit rond 5u

Maarja, stilaan zal die voeding ook steeds later worden he. Hopelijk eens hij volledig op flesjes zit, ik begin volgende week met afbouwen van de borstvoeding! Want ik heb geen zin in kolven op het werk, en ik moet eind februari terug gaan werken. Wanneer gaan jullie terug werken?
Wij zijn ook al 2x naar osteopaar geweest. Zijn voorkeurshouding is ook al veel beter, maar qua reflux zien we maar kleine verbetering. De eerste keer heeft hij er niet van geweten, maar na de tweede keer was hij ook een paar dagen hangerig.
Hoe is het met jullie en de babys?