Wie start er nog allemaal met het traject?
het is leuk om mekaar via deze weg zowat te ondersteunen
Dag Cat88!
06/2019
06/2019
06/2019
06/2019
06/2019Dat is volledig te begrijpen, het doet ons extra 'pijn' als we zo een nieuws krijgen.Teens schreef: ↑10 april 2018, 8:38Ik ben er terug. De voorbije week heb ik wat afstand genomen want ik zat er even helemaal door.
Zolang zijn we nog niet bezig maar in mijn omgeving krioelt het van de blije aankondigingen en ik ben het beu om steeds maar dat masker te moeten opzetten.
Vandaag zijn mijn maandstonden doorgekomen dus straks bellen voor een afspraak op dag 8 en starten met progynova.
Het wordt de terugplaatsing van een cryo deze maand. Dus vanaf nu terug met volle moed ertegenaan.
06/2019Dat begrijp ik, vorig jaar waren er ook een 4tal mensen in mijn omgeving zwanger en ik had het er ook moeilijk mee. Je ziet ze wekelijks en je ziet die buik groeien en het is dan het enige gespreksonderwerp, moeilijkTeens schreef: ↑10 april 2018, 8:38Ik ben er terug. De voorbije week heb ik wat afstand genomen want ik zat er even helemaal door.
Zolang zijn we nog niet bezig maar in mijn omgeving krioelt het van de blije aankondigingen en ik ben het beu om steeds maar dat masker te moeten opzetten.
Vandaag zijn mijn maandstonden doorgekomen dus straks bellen voor een afspraak op dag 8 en starten met progynova.
Het wordt de terugplaatsing van een cryo deze maand. Dus vanaf nu terug met volle moed ertegenaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast