Ik ben momenteel in behandeling in het ziekenhuis van Genk en vroeg me af wat jullie ervaringen waren met het ziekenhuis van Leuven of het ziekenhuis van Jette?
Hoe is de werking?
Zijn er lange wachttijden?
...
Alle info is welkom
Groetjes
Al heel veel goeds gehoord over Jette maar 1 uur rijden zonder files (en wanneer heb je er geen?) is voor mij niet haalbaar in combinatie met het werk. Moest je zeker zijn dat je het maar 1 keer moet kunnen regelen ...MomSoon schreef: ↑1 januari 1970, 1:00In de wachttijd van onze intake in Jette (komende maandag) zijn we 1e IUI opgestart in Gent.
We wilden onmiddellijk naar Jette gaan ook al is dat even rijden, maar heel wat persoonlijke verhalen van vrienden, familie, kennissen die soms na heel lang proberen zijn overgestapt en allen binnen het half jaar succesvol zwanger geraakt zijn en ondertussen trotse ouders zijn.
Ze zeiden: 'Niet twijfelen, gewoon naar Jette gaan!'
We wonen er ook 'maar' een half uur van. Familie van ons woont in Zwitserland, en na 7 jaar proberen in allerlei labo's (Frankrijk, Duitsland, ...), bij overstap naar Jette bij 1e poging onmiddellijk zwanger geraakt.
Afstand is dus allemaal relatief
Veel succes
Hoi LindseyLindsey84 schreef: ↑1 januari 1970, 1:00Hallo allemaal
Ik heb een aanvraag gestuurd naar het UZ Jette voor een afspraak. Dit heb ik op 30 november gedaan met hun aanmeldingstool op hun website.
Hoe lang zou ik moeten wachten op reactie? Ik hoorde dat het een maand of 2-3 kan duren (zeker met de eindejaarsperiode erbij). Is dat correct of bel ik beter zelf in januari?
Alvast bedankt voor elke info die ik hier kan krijgen!

Hoi,

Saartje9 schreef: ↑1 januari 1970, 1:00Oh bedankt om dat te delen!
Na 3 pogingen iui zonder resultaat bij mijn gewone gynaecoloog, verbonden aan algemeen ziekenhuis, nemen we nu even 'pauze'. Het is te zeggen, pauze in al het afspraken gedoe, maar ik doe zelf nog ovulatietesten om toch zeker op het juiste moment te klussen. De onderzoeken die tot nu toe gebeurd zijn, hebben immers niet echt iets aan het licht gebracht en volgens de gyn en de uroloog (heeft mijn vriend onderzocht ivm wisselende zaadkwaliteit) zou het perfect mogelijk moeten zijn om spontaan zwanger te geraken...
Mijn intuïtie zegt mij echter dat er toch iets moet zijn waarom het niet lukt en daarom zou ik me toch willen aanmelden in Jette. Qua ligging woon ik ongeveer tussen de meeste fertiliteitscentra die hier vaak worden aangehaald, dus zou puur voor Jette kiezen owv hun slaagpercentages. Ik twijfel ook nog of ik eerst nog eens langs mijn gyn passeer... Voor mij is 'aar het CRG gaan wel weer een 'grote stap', terwijl ik nog steeds hoop dat het toch maar eens raak moet zijn. Maar misschien is dat ijdele hoop en dan wil ik ook geen tijd verliezen! Ik word constant heen en weer geslingerd tussen die gevoelens.
Tenzij ik me vergis ben je nu in je wachtweken? Dan duim ik voor een positief resultaat voor jou!
Hoi!Anoniem26 schreef: ↑1 januari 1970, 1:00Hoi,
Ik ben in behandeling in Jette & wou even meegegeven dat ik in november 2018 gebeld had voor een afspraak en al december mocht langskomen voor 1e gesprek met de arts. In feb 2019 zijn we gestart met de behandeling.
Het kan dus allemaal wel sneller gaan dat jullie denken.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten