Ik hoop dat iemand zich kan inleven in mijn verhaal. Maar ik hoop ook van niet omdat dit echt gewoon k**** is!
Ik heb 3 iui's achter de rug veranderd van ziekenhuis omdat ik vond dat ze me behandelde als een nummertje en niet echt direct naar het probleem gingen kijken.
Nu heb ik zolang gewacht voor mijn 1ste IVF poging.
Medicatie genomen alles erop en eraan, perfect aan alles gehouden en uiteindelijk was de punctie aan de beurt.
Toen konden ze maar twee eicellen prikken.
Ze belde me diezelfde namiddag nog op om me te vertellen dat ze allebei van slechte kwaliteit waren omdat GEEN van beide eicellen een EICELKERN heeft.
Heeft iemand dit ooit gehad? pfff
Ze zeiden altijd dat ze geen enkel reden konden vinden waarom ik niet zwanger zou kunnen worden maar tevergeefs na 4 jaar proberen nog geen wondertje
Na zoveel bloed onderzoeken, altijd verteld geweest dat hormonen perfect zijn en hoogstaan enz enz...
Ik weet niet wat ik moet doen?
Ik zit met zoveel vragen .... Maak ik wel eicel aan met een kern.
Als er geen kern is kan er nooit een bevruchting zijn!!!! pfff Heb ik ooit een kern gehad?
Waarom kan ik geen onderzoek doen voor te zien of ik wel goeie eicellen heb alvorens ze me in de hele traject steken met medicatie en al !
Ik ben er echt kapot van
Ik weet gewoon niet meer wat doen!!!!
Ik koos ervoor om in JETTE UZ te gaan vanwege de positieve dingen die over UZ worden verteld maar ik ben zo teleurgesteld dat ze totaal geen antwoord voor me liggen hebben.
Met mijn art heb ik een 'vervolgafspraak' (waar ze bespreken wat er mis is gegaan en wat er kan worden geprobeerd) pas in Oktober
Ik mis dus 2 rondes opnieuw