Hey dames,
Ik moet even wat ratelen!
Vorige donderdag eerste pick up, vond ik enorm pijnlijk blijkbaar door zeer diep liggende follikels.
6 eicellen kunnen aanprikken terwijl er eerst 13 te zien waren op echo, enkele oversized ook.
Maar ze waren alle 6 geïnjecteerd dus wij al een beetje blij. Een dag later kreeg ik bericht dat er 3 bevrucht waren, ik weet wel dat er veel kunnen afvallen maar het was toch een slag.. zo na een dagje al de helft kwijt te zijn!
Gisterenavond bericht dat de 3 van kwaliteit 1 of A zoals dat in andere afdeling benoemd wordt. Dus weer blij en m’n terugplaatsing ging morgen 28/05 gebeuren als alles goed bleef gaan.
Vanmorgen moest ik om een andere reden bij m’n huisarts zijn, onderzocht me toch even omdat ze vond dat ik er zo rood uitzag. Ik had wel last van opvliegers door de hormonen dus was het al gewoon geworden. Had hogere temperatuur, hogere bloeddruk dan normaal en mijn buik hele erg pijnlijk dus heeft ze voor de zekerheid m’n vloed getrokken. Enkele uurtjes later belde ze al om te zeggen dat ik meteen naar spoed moest omdat mijn bloed vol infecties zat! Ik helemaal in paniek m’n vriend opgebeld die dan meteen van zijn werk is gekomen om met mij te vertrekken.
Eerst van hier naar daar gesleurd, verschillende afdelingen en uiteindelijk had de dienst fertiliteit gezegd mij naar daar te brengen. Echo gedaan, zit nog wat bloed maar niet abnormaal maar inderdaad bloed vol infectie te zien aan de waarden.
Conclusie; oververmoeid lichaam met ziektekiemen die snel zullen uitbreken ten gevolgen van mijn minuren op het werk (-70) door de afspraken in het ziekenhuis van de laatste tijd die ik op hele korte tijd naar plusuren heb bijgewerkt zodat ik met een normaal aantal uren de eerste icsi kon ingaan. Dat dan gecombineerd met veel stress en het hormonen spuiten blijkt dus nu dat het even op is! Resultaat is dan ook dat er morgen geen terugplaatsing komt zodat ik rust kan nemen en hopelijk dan wel volgende cyclus als onze 3 morgen goed zijn voor de vriezer (weer stress) dan toch! Ik ben zo teleurgesteld, natuurlijk beter dat als ze zeggen dit is geen goede omgeving voor eentje terug te zetten dat ze het niet laten verloren gaan door toch te proberen maar Pfoe, AO dichtbij en dan dit! Het kan wss erger maar nu baal ik Gwn even!
Sorry voor het lange ratelen!
Aan iedereen veel succes en sterkte!