ICSI-clubje

ICSI Forum
Plaats reactie
Hope77

Re: ICSI-clubje

Bericht door Hope77 » 28 mei 2019, 14:55

Imera schreef: ↑
27 mei 2019, 17:53
Pfff net telefoon gehad dat er deze cyclus geen plaats is voor hysteroscopie...
Wat vervelend Imera dat je weer wat langer moet wachten...
10/18 ICSI1 14 ec, 2bv, 2tp, neg
2/19 2- 10 ec, 0 bv
3/19 3- 18 ec, 13 bv, tp 1/4, 13/4 hcg 32/mk
5/19 3.1 tp 2 29/5, mk 8w
10/19 3.2 tp 1 8/10 neg
11/19 4- 12 ec, 5 bv, 2 tp-18/11 mk 6w
2/20 5- 12 ec, 7bv, 3 cryo
6/20 5.1 tp 2 neg
7/20 5.2 tp 1 zwanger

LiNN89

Bericht door LiNN89 » 28 mei 2019, 17:22

28 mei 2019, 9:17
LiNN89 schreef: ↑
27 mei 2019, 23:39
Hey dames,

Ik moet even wat ratelen! 🙈

Vorige donderdag eerste pick up, vond ik enorm pijnlijk blijkbaar door zeer diep liggende follikels.
6 eicellen kunnen aanprikken terwijl er eerst 13 te zien waren op echo, enkele oversized ook.
Maar ze waren alle 6 geïnjecteerd dus wij al een beetje blij. Een dag later kreeg ik bericht dat er 3 bevrucht waren, ik weet wel dat er veel kunnen afvallen maar het was toch een slag.. zo na een dagje al de helft kwijt te zijn!
Gisterenavond bericht dat de 3 van kwaliteit 1 of A zoals dat in andere afdeling benoemd wordt. Dus weer blij en m’n terugplaatsing ging morgen 28/05 gebeuren als alles goed bleef gaan.
Vanmorgen moest ik om een andere reden bij m’n huisarts zijn, onderzocht me toch even omdat ze vond dat ik er zo rood uitzag. Ik had wel last van opvliegers door de hormonen dus was het al gewoon geworden. Had hogere temperatuur, hogere bloeddruk dan normaal en mijn buik hele erg pijnlijk dus heeft ze voor de zekerheid m’n vloed getrokken. Enkele uurtjes later belde ze al om te zeggen dat ik meteen naar spoed moest omdat mijn bloed vol infecties zat! Ik helemaal in paniek m’n vriend opgebeld die dan meteen van zijn werk is gekomen om met mij te vertrekken.
Eerst van hier naar daar gesleurd, verschillende afdelingen en uiteindelijk had de dienst fertiliteit gezegd mij naar daar te brengen. Echo gedaan, zit nog wat bloed maar niet abnormaal maar inderdaad bloed vol infectie te zien aan de waarden.
Conclusie; oververmoeid lichaam met ziektekiemen die snel zullen uitbreken ten gevolgen van mijn minuren op het werk (-70) door de afspraken in het ziekenhuis van de laatste tijd die ik op hele korte tijd naar plusuren heb bijgewerkt zodat ik met een normaal aantal uren de eerste icsi kon ingaan. Dat dan gecombineerd met veel stress en het hormonen spuiten blijkt dus nu dat het even op is! Resultaat is dan ook dat er morgen geen terugplaatsing komt zodat ik rust kan nemen en hopelijk dan wel volgende cyclus als onze 3 morgen goed zijn voor de vriezer (weer stress) dan toch! Ik ben zo teleurgesteld, natuurlijk beter dat als ze zeggen dit is geen goede omgeving voor eentje terug te zetten dat ze het niet laten verloren gaan door toch te proberen maar Pfoe, AO dichtbij en dan dit! Het kan wss erger maar nu baal ik Gwn even!

Sorry voor het lange ratelen!
Aan iedereen veel succes en sterkte!
Linn ik snap zo hard dat je teleurgesteld bent, maar wat een geluk dat uw dokter er zo snel bij was! Een TP zou nog snel mislukken met zo’n temperatuurverhoging/infecties... een kans dat niet verloren is gegaan! Nu hoop ik zo hard voor u dat die A’tjes het allemaal halen voor in de vriezer. Keep us posted!
Ja ik ben blij dat we het wisten voor de terug plaatsing, voor hetzelfde geldt hadden ze niets wetende eentje terug geplaatst en idd bijna zeker eentje weggesmeten op die manier. Ik hoop heel erg dat onze 3 vriendjes het halen! Daar zit ik nog volop in spanning op te wachten 🙈

LiNN89

Bericht door LiNN89 » 28 mei 2019, 17:24

Jido schreef: ↑
28 mei 2019, 9:29
Dat is geen probleem, Linn89. Daarvoor is het forum er hé :wink:
Het lijkt me inderdaad dat je redelijk wat uren hebt mogen kloppen om je aantal minuren op te halen. Sowieso is er al veel stress, regelwerk en weg-en-weer-gerij dus niet echt onlogisch dat je lichaam wat op is.
Als je lichaam aan het vechten is tegen infecties heeft het waarschijnlijk geen kracht om een embryo te ontvangen en zit er inderdaad grote kans in dat het zich hiertegen ook verzet.

Het is natuurlijk een domper dat het niet loopt zoals verwacht, maar neem je nodige rust. Zo creëer je een betere omgeving voor een cryo'tje :)

Ook wil ik nog even zeggen: als je er 3 van de 6 hebt dat je kan invriezen is dit toch wel een goed resultaat. Dus zeker de moed niet verliezen!
Neen dat is waar, das geen optimale plaats he. Ben ik me zeker van bewust maar het is gewoon heel stom!
Achja liever zo dan achteraf te weten komen dat het zowiezo een verloren kans want dat zou nog veel meer teleurstelling geven! Straks weet ik of ze het gehaald hebben, bloednerveus ben ik! 🙈

LiNN89

Bericht door LiNN89 » 28 mei 2019, 17:25

Yvonne1983 schreef: ↑
28 mei 2019, 9:48
Vanochtend begonnen met licht bloedverlies, zodadelijk met gynaecoloog bellen over of ik verder mag afwachten ofdat ze toch pillen en curretage gaat willen.

Veel sterkte Yvonne! 😕

Imera

Bericht door Imera » 28 mei 2019, 19:08

28 mei 2019, 17:24
Het lijkt me inderdaad dat je redelijk wat uren hebt mogen kloppen om je aantal minuren op te halen. Sowieso is er al veel stress, regelwerk en weg-en-weer-gerij dus niet echt onlogisch dat je lichaam wat op is.
Als je lichaam aan het vechten is tegen infecties heeft het waarschijnlijk geen kracht om een embryo te ontvangen en zit er inderdaad grote kans in dat het zich hiertegen ook verzet.

Het is natuurlijk een domper dat het niet loopt zoals verwacht, maar neem je nodige rust. Zo creëer je een betere omgeving voor een cryo'tje :)

Ook wil ik nog even zeggen: als je er 3 van de 6 hebt dat je kan invriezen is dit toch wel een goed resultaat. Dus zeker de moed niet verliezen!
Neen dat is waar, das geen optimale plaats he. Ben ik me zeker van bewust maar het is gewoon heel stom!
Achja liever zo dan achteraf te weten komen dat het zowiezo een verloren kans want dat zou nog veel meer teleurstelling geven! Straks weet ik of ze het gehaald hebben, bloednerveus ben ik! 🙈
Heb je al meer nieuws?

Bloempje08

Bericht door Bloempje08 » 29 mei 2019, 11:57

Oh nee, zou ik ook echt niet fijn vinden. Zou je dat in een ander ziekenhuis mogen doen? Ik hoop in elk geval dat het wat duidelijkheid schept of toch geruststelling dat alles in orde is.

Hier maandag getest ( een dag voordat ik mocht, dus dag 11 na dag 3 terugplaatsing) en HCG 40... Vrijdag opnieuw bloed trekken. Het blijft dus spannend/zenuwslopend.

27 mei 2019, 21:04
27 mei 2019, 20:28
27 mei 2019, 17:53
Pfff net telefoon gehad dat er deze cyclus geen plaats is voor hysteroscopie...
Aaah nee echt waar daar zat j3 echt op te wachten. Kan je wel op een wachtlijst oid komen?
Ik was er eigenlijk van verschoten. Had het nog aan mijn arts gevraagd of de planning een probleem kon zijn.. zeker niet was het antwoord. De counselor zei dat het vooral te maken had met de feestdagen. Ze hebben mij ondertussen ingepland voor begin juli.
Icsi 1 — • 1.1biochemische zw • 1.2 MA 9W • 1.3 neg
Isci 2 — • 2.1 neg • 2.2 💙 (2020)

LiNN89

Bericht door LiNN89 » 29 mei 2019, 11:58

28 mei 2019, 19:08

Heb je al meer nieuws?
Ja, gisteravond lieten ze weten dat de 3 er wel nog zijn maar gezakt zijn van kwaliteit van A naar B maar bon das nog steeds een “goed” he. Nu net telefoon gekregen dat ze er mooi uitzien en alle 3 de vriezer zijn ingegaan.
Ik hoop heel erg dat ze het dooi proces zullen overleven binnenkort!
Ook gisteren nog bericht gekregen dat m’n huisarts m’n. bloed verder onderzoekt want ze denkt aan klierkoorts 🤦🏼‍♀️ Hopelijk is dat niet het geval maar het zou wel een en ander verklaren.

LiNN89

Bericht door LiNN89 » 29 mei 2019, 11:59

Bloempje08 schreef: ↑
29 mei 2019, 11:57
Oh nee, zou ik ook echt niet fijn vinden. Zou je dat in een ander ziekenhuis mogen doen? Ik hoop in elk geval dat het wat duidelijkheid schept of toch geruststelling dat alles in orde is.

Hier maandag getest ( een dag voordat ik mocht, dus dag 11 na dag 3 terugplaatsing) en HCG 40... Vrijdag opnieuw bloed trekken. Het blijft dus spannend/zenuwslopend.

Aaah nee echt waar daar zat j3 echt op te wachten. Kan je wel op een wachtlijst oid komen?
Ik was er eigenlijk van verschoten. Had het nog aan mijn arts gevraagd of de planning een probleem kon zijn.. zeker niet was het antwoord. De counselor zei dat het vooral te maken had met de feestdagen. Ze hebben mij ondertussen ingepland voor begin juli.

Ik heb wel al eens een onderzoek lagen doen in een ander zh (Leuven ipv Jette waar we in behandeling zijn) omdat er ook geen plaats was door feestdagen. Wilde je het maar laten weten mocht dat voor jou zelf dan een optie zijn.

Imera

Bericht door Imera » 29 mei 2019, 12:16

29 mei 2019, 11:58
28 mei 2019, 19:08

Heb je al meer nieuws?
Ja, gisteravond lieten ze weten dat de 3 er wel nog zijn maar gezakt zijn van kwaliteit van A naar B maar bon das nog steeds een “goed” he. Nu net telefoon gekregen dat ze er mooi uitzien en alle 3 de vriezer zijn ingegaan.
Ik hoop heel erg dat ze het dooi proces zullen overleven binnenkort!
Ook gisteren nog bericht gekregen dat m’n huisarts m’n. bloed verder onderzoekt want ze denkt aan klierkoorts 🤦🏼‍♀️ Hopelijk is dat niet het geval maar het zou wel een en ander verklaren.
3 goede is een mooi resultaat! Ai klierkoorts... laten we hopen van niet. Hopelijk krijg je snel resultaat

Imera

Bericht door Imera » 29 mei 2019, 12:21

29 mei 2019, 11:59

Ik heb wel al eens een onderzoek lagen doen in een ander zh (Leuven ipv Jette waar we in behandeling zijn) omdat er ook geen plaats was door feestdagen. Wilde je het maar laten weten mocht dat voor jou zelf dan een optie zijn.
Hey Linn bedankt voor de tip! Ik heb er voor gekozen dat alle onderzoeken ihkv mijn miskramen door hetzelfde team gebeuren. Mocht het een bloedafname of echo zijn, dan zou ik dat zeker overwegen. Een hysteroscopie wil ik overlaten aan de artsen van Jette. Volgende week woensdag mag ik al langsgaan voor bloed en echo en dan kunnen we starten met deze nieuwe cyclus/ terugplaatsing van cryo nr 6 🤞🏻

Imera

Bericht door Imera » 29 mei 2019, 12:25

Positief dus? Alvast een voorzichtige proficiat, hoop dat het zeer mooi verderstijgt tegen vrijdag!!

Hope77

Bericht door Hope77 » 29 mei 2019, 13:49

Net terug van Leuven, 2 cryo’s teruggeplaatst.
Het wachten en aftellen kan beginnen 🍀👍🙏
10/18 ICSI1 14 ec, 2bv, 2tp, neg
2/19 2- 10 ec, 0 bv
3/19 3- 18 ec, 13 bv, tp 1/4, 13/4 hcg 32/mk
5/19 3.1 tp 2 29/5, mk 8w
10/19 3.2 tp 1 8/10 neg
11/19 4- 12 ec, 5 bv, 2 tp-18/11 mk 6w
2/20 5- 12 ec, 7bv, 3 cryo
6/20 5.1 tp 2 neg
7/20 5.2 tp 1 zwanger

irisbloem

Bericht door irisbloem » 29 mei 2019, 16:30

Hope77 schreef: ↑
29 mei 2019, 13:49
Heel veel succes!!!

L91

Bericht door L91 » 29 mei 2019, 18:18

Hallo allemaal,

Ik lees nog steeds bijna dagelijks mee :-)
Wij zijn dus in april gestart met hormonen behandeling voor icsi. Wegens te weinig en te kleine follikels is er geen punctie gebeurd, maar heb ik 'gewoon' inseminatie gekregen. Negatief resultaat.
Nu 3 weken aan de pil en op 5 juni opnieuw een afspraak, dan wel in een ander centrum.

Heel veel sterkte aan iedereen hier, in het bijzonder aan de personen die recent hun vruchtje verloren zijn..
01/2018: pilstop
11/2018: doorverwijzing feritiliteit
04/2019 : ICSI niet doorgegaan, maar 2 follikels
06/2019 : ICSI 1 - zwanger

Imera

Bericht door Imera » 29 mei 2019, 20:12

Hope77 schreef: ↑
29 mei 2019, 13:49
Komaan laat het ons deze keer lukken 🤞🏻Heb je er zelf voor gekozen om er 2 terug te laten plaatsen?

Plaats reactie