Wow, ik had hier wat bij te lezen...
Wij hebben sinds vrijdag de resultaten van de nipt test (amper 7 dagen moeten op wachten). Wij met ons vieren rond de computer... Het wordt een meisje. Ik heb al twee dochters uit een vorige relatie en zij zijn heel blij met nog een zusje. Mijn vriend heeft zich toch wel even omgedraaid, want die zag zichzelf al met een jongen naar de voetbal trekken

Volgende keer dan maar zei hij
Ik blijf misselijk eigenlijk. Het zijn vooral geuren die mij compleet uit balans brengen. Ik weet nu ongeveer wat ik allemaal moet vermijden en daardoor al enkele dagen niet meer moeten overgeven. Maar deze morgen trok ik de frigo open en daar stond een restje spaghetti van mijn vriend en 't was prijs. Bij mijn vorige zwangerschap heeft dat misselijk zijn toch ook geduurd tot 16w. Ik hoop wel dat het over gaat en dat het niet voor de volledige zwangerschap is.
Wij hebben ook een doppler. Heel af en toe gebruiken we hem en het wordt steeds makkelijker om de hartslag te vinden. Ik ben nu wel helemaal op mijn gemak, de onzekerheid is weg en ik ben absoluut niet meer negatief. Ik heb al heel veel kruippakjes en leggingen genaaid voor de baby.
Iedereen weet het nu ook en dat is ook wel fijn. Al zouden ze het ondertussen wel gewoon gezien hebben. Een derde zwangerschap steek je niet zomaar weg blijkbaar.