graag sluit ik me aan bij jullie, hier mijn korte geschiedenis: ben 37 jaar, amh 0,9
sinds 2017 begin in medische molen, man vaso vasostomie
gedaan na vasectomie in 2013, dus geen zaadcellen in klasse A weinig beweeglijk dus start MM...eerst IUI gedaan maar geen resultaat. in sept 2018 ICSI opgestart in uz gent. opgestart met hormonen menopur 300 en decapeptyl, had er niet veel hoop op want eerste keer lukt normaal niet. had gelukkig 7 eicellen, waarvan alle 7 bevrucht dus veel geluk! op 5e dag enkel 1 goeie over en teruggeplant...had er geen hoop op om mezelf af te schermen tegen slecht nieuws, en toch zwanger zeker! wat een ongelofelijk geluk...wel direct depressief door de utrogestan. jammergenoeg eind februari 2019 mijn water gebroken en kindje zat zonder vocht...ze zeiden dat ik het moest beeindigen omdat geen kans op leven had, hartje klopte tot laatste moment dat ik het moest beeindigen

erna hysteroscopies, operatie weghalen v rest placenta, opnieuw opstart augustus 2019.
Icsi2 - maar 5 eicellen waarvan 4 vruchtbare en 4 bevrucht - op dag 4 een goeie over maar 1u voor terugplaatsing belden ze af want embryo was aan het afsterven...
bij ons is telkens weinig eicellen goeie bevruchting maar bijna geen embryos, heeft iemand hier ervaring mee en wat zou de oorzaak kunnen zijn, eicel of zaadcel?
bedankt en veel sterkte aan allen
xxx