Hoi. Heb vandaag ook pregnyl gespoten en vrijdag ook iui. Dus we zullen samen de wachtweken trotseren.
Heel veel succes!
Ik werk nogal dicht bij het ziekenhuis dus ik ga over en weer van mijn werk. Ze schrijven een briefje voor het
half uurtje / uurtje dat in aanwezig ben.
Eerste keer is sowieso spannend, maar het is echt pijnloos. 20min blijven liggen is echter bij ons niet een mogelijkheid. 5 minuutjes krijg je en dan is het aan de volgende.
Wij hebben wel beslist om de stap naar ivf te zetten, maar omdat m'n cyclus reeds begonnen was, doen we nog een 4de keer iui. Nadien een maandje rust of 5de keer iui want hadden al een vakantie gepland. Dan volop goeie moed starten aan ivf.
Wij hebben al een zoontje, een spontane zwangerschap. Onndertussen zijn we al 2 jaar verder met het proberen voor een tweede kindje. Ook wij hebben de stempel "onverklaarbaar" gekregen..
Veel succes allemaal!
& Sara, Fleur en pindanootje. Hou de moed erin!! Verschrikkelijk die negatieve testen, je wilt zo graag dat tweede streepje.
En om na een positieve test zulk verschrikkelijk nieuws te krijgen, ik kan het me niet voorstellen. Xx
(2020)