Pindanootje, hoop echt dat je tussendoor wat kan ontspannen en natuurlijk dat je je papa en verloofde binnenkort goed nieuws kan brengen. Dat gun ik jullie echt! Wordt je papa in hetzelfde ziekenhuis opgenomen als waar jij moet zijn voor fertiliteit? Ik duim heel erg voor een goed staal van je vriend en voor dik slijmvlies waarin je eitje zich goed kan nestelen. Wat voor rare dingen we elkaar hier toewensen e
Laurake Nog een weekje wachten voor jou en dan weet je eindelijk meer. Ook voor jou staan mijn duimen omhoog! De apps die ik gebruik heten Mindfulness en VGZ Mindfulness. Vooral de tweede vind ik een aanrader (wel Nederlands

) Je krijgt er ontspanningoefeningen, tips ivm ademhaling, body scan om in slaap te vallen en ze zijn allebei gratis (soms wil in app aankopen, maar die gebruikt ik dan niet).
Buiten dat ik minder vaak mag gaan werken, ben ik niet zo met dat coronavirus bezig. Is er eigenlijk info over wat het zou doen als je als zwangere vrouw besmet geraakt?
Mijn hcg stond gisteren op 50, dus gelukkig maar een klein beetje gestegen. Ik blijf wel serieus wat bloedverlies hebben, had gehoopt dat dat toch stilaan klaar zou zijn, maar daar ziet het niet naar uit. Mijn ex was hier gisteren om haar spullen op te halen, ik ben echt keihard gecrasht terwijl ze hier was en ze heeft me echt wel kunnen troosten. Ze is zelfs blijven slapen. Wat een verwarrend gevoel...
Celinie, je houdt ons wel in spanning he?
Ik ga even genieten van een gin-tonic nu het weer even kan.
Fijn weekend allemaal! x