. Dikke knuffel!
ik heb ook slecht nieuws, dus ga morgen proberen asap een afspraak te maken om te bespreken met de gyn wat we gaan doen. Zal sowieso ook nog wel 1 iui zijn want mijn papierwinkel is nog niet in orde.
. Dikke knuffel!
ik heb ook slecht nieuws, dus ga morgen proberen asap een afspraak te maken om te bespreken met de gyn wat we gaan doen. Zal sowieso ook nog wel 1 iui zijn want mijn papierwinkel is nog niet in orde.
23/04/2021
. Ik ga het er in elk geval ook over hebben met mijn gyn, heb nu ook 3 mislukte pogingen achter de rug.
23/04/2021Hoi Joke,JokeRyckaert schreef: โ21 juli 2020, 18:31Het is een beetje schrik voor het onbekende, nog nooit verdoofd of geopereerd geweest.
Langs de ene kant heb je gelijk, kan nooit geen kwaad, weten dat het daar vanbinnen alles in orde is
Maandag 10/08 bij de gynaecoloog, dat zal ik meer weten wat hij juist van plan is ...
Oh nee, we zitten samen in hetzelfde schuitje dusMelissa00 schreef: โ21 juli 2020, 10:25Oh Elvira, zo jammer weer. Typisch dat ze dan onderweg gelijk doorkomen. Dikke knuffel!
heb je een afspraak kunnen krijgen met je gyn om te kijken voor volgende stappen? Ik zit nu te wachten op mijn basale echo, voor opstart ivf over een maand.
bevallen op 13 sept 2021Heb vanmorgen gebeld, 13 augustus kan ik op gesprek. Dus sowieso dat ik nog een keertje inseminatie doe. Als ik ze dan zie, dan kan ik er al iets van zeggen en misschien neemt ze mij er dan nog ergens tussenElvira schreef: โ22 juli 2020, 8:11Oh nee, we zitten samen in hetzelfde schuitje dusMelissa00 schreef: โ21 juli 2020, 10:25Oh Elvira, zo jammer weer. Typisch dat ze dan onderweg gelijk doorkomen. Dikke knuffel!
heb je een afspraak kunnen krijgen met je gyn om te kijken voor volgende stappen? Ik zit nu te wachten op mijn basale echo, voor opstart ivf over een maand.
Ik zal ook eens vragen naar de laparoscopie want daar hebben ze bij mij nooit over gesproken... raar hรจ dat het overal zo anders gaat![]()
Dikke knuffel voor iedereen!

. Nu afwachten wanneer ik ongesteld word.
23/04/2021Melissa00 schreef: โ21 juli 2020, 10:25Oh Elvira, zo jammer weer. Typisch dat ze dan onderweg gelijk doorkomen. Dikke knuffel!

had ze maandag verwacht te hebben maar het is al woensdag nu en voel nog helemaal niks. En helaas niet vanwege hetgeen we allemaal hopen (neg testjes) dus gewoon frustrerend dat ze uitblijven..... 

Sara1987 schreef: โ21 juli 2020, 21:17Hoi Joke,JokeRyckaert schreef: โ21 juli 2020, 18:31Het is een beetje schrik voor het onbekende, nog nooit verdoofd of geopereerd geweest.
Langs de ene kant heb je gelijk, kan nooit geen kwaad, weten dat het daar vanbinnen alles in orde is
Maandag 10/08 bij de gynaecoloog, dat zal ik meer weten wat hij juist van plan is ...
Ik ben ook als alleenstaande bezig bij Jan palfijn in Gent. Nu 3de poging, als alles nu goed blijft lopen, ook de laatste die ik nodig heb.
De fertiliteitsarts die ik heb, heeft enkel over een laparoscopie gesproken omdat ik erg pijnlijke maandstonden heb. Mijn eigen gynaecoloog sprak over een hysterescopie, omdat je bij een laparoscopie de baarmoeder inwendig niet kan zien...
Ik moet eerlijk zijn, ik vond een laparoscopie ook nogal ingrijpend maar misschien is het toch wel goed om te weten of er bv geen verklevingen zijn enzo?
Groetjes
Sara

bevallen op 13 sept 2021Op zo momentje moeten ze uitblijven, wat erg, ....Pindanootje schreef: โ22 juli 2020, 8:52Melissa00 schreef: โ21 juli 2020, 10:25Oh Elvira, zo jammer weer. Typisch dat ze dan onderweg gelijk doorkomen. Dikke knuffel!
Wat ontzettend jammer voor jullie beide damesEcht niet fijn... Dikke knuffels
Welkom Bo en Joke! Ik heb helaas ook geen ervaring met laparoscopie..
Ik was vrijdag nog zo content dat ik weer kon starten met Iui maar nu willen m'n regels maar niet doorkomenhad ze maandag verwacht te hebben maar het is al woensdag nu en voel nog helemaal niks. En helaas niet vanwege hetgeen we allemaal hopen (neg testjes) dus gewoon frustrerend dat ze uitblijven.....
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten