Aankomende maandag over precies 1 week zit ik op 10 dagen na mijn 2e iui. Zou ik dan kunnen testen ?

positief ❤
... 

Ik ben voorlopig ingeschreven voor de ronde erna maar ik moet toch bellen als mijn ms beginnen. Maar omdat ik er toch mee zat heb ik contact opgenomen met de consulenten en daar zeiden ze dat als ik bel en Uiteindelijk toch niet mag meedoen ik naar iemand specifiek moest vragen dus dat is een beetje een geruststelling! Hopelijk lukt het snel want buiten de stress van heel het traject en zou het gelukt zijn of niet moet ik mij nu ook zorgen maken of er de komende tijd wel plaats gaat zijnAtalanta schreef: ↑14 september 2020, 8:01Hej Nana, begrijpbaar dat je er even door zit, ik versta niet dat ze mensen die reeds begonnen zijn aan hun traject weigerenheb je je nu dan kunnen 'inschrijven' voor de ronde hierna? Als ik 1 iets geleerd heb in dit traject dan is het wel het belang van vragen te stellen en info uit te wisselen, want zoals je zegt, iedereen heeft toch een specifieke behandeling nodig! Ik kan je niet meer info geven over Genk of Jette, maar het lijkt me geen slecht idee om ergens anders te starten.
maar we houden de moed erin! Als ik hier zie hoe lang sommige al bezig zijn zal ik maar niet flauw doen en wat proberen te relativeren
Heel veel succes allemaal!

positief ❤

Inderdaad geen enkele ruimte voor vragen, antwoorden, uitleg,... Integendeel. Ze weten nooit wat gaande is en reageren hun persoonlijke ergernissen zelfs uit op de patiënten. Zo liet hij mij eens voor niks komen op consult, om uitslagen te bespreken die niet waren aangekomen, kafferde mij ervoor uit om de een of andere reden, en factureerde me 't consult. Ik ging jankend buiten. Naar wat sowieso al heel beladen gesprek was en we de hele corona pauze op gewacht hadden.
De symptomen kunnen door de pregnyl en utro komen, maar ook door een mogelijke innesteling.Carole schreef: ↑15 september 2020, 12:34Vandaag dag 12 na mijn eerste IUI. Heb 4 dagen geleden nog extra pregnyl 5000 gekregen en neem dagelijks 3x utrogestan.
Vrijdag bloedtest. Fingers crossed!
Voel mij enorm, enorm moe ! Mijn regels zijn alsook nog niet doorgekomen, heel af en toe voel ik precies iets thv mijn baarmoeder en mijn tepels zijn meer gespannen dan anders.
Zouden die symptomen allemaal te wijten zijn aan de pregnyl en utrogestan?
Terwijl ombelet ons dus zei "ja uitslag is prima hoor" en hier dus staat dat er een stress test geïndiceerd is om dit verder te bekijken....
.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten