Nana schreef: ↑15 september 2020, 22:34
Hoe verloopt de overstap naar Jette? Moet je lang wachten? Kun je ondertussen nog doorgaan in Genk tot je naar Jette kan? Doen ze al de onderzoeken opnieuw? Ik las dat het ook nog niet zo evident is om een volledig dossier te krijgen in Genk om over te stappen. Vaak ontbreken resultaten ? Sorry zit met nogal veel vragen
Ik heb hun gewoon opgebeld, op 17 aug om aan te melden, ze stellen je dan enkele vragen en wijzen je een arts toe. Wij konden daarbij een dikke maand later terecht, dat is over 2 weekjes nu. Dus een beetje wachttijd maar cava nog. Je moet je volledige medische dossier zelf meebrengen op papier, dus je vraagt dat op in Genk of print het van cozo.be en dan bekijken ze in Jette of er nog aanvullend onderzoek nodig is volgens hun of niet. Ik weet niet of het handig is om tussentijd nog verder in Genk te blijven maar dat is een persoonlijke keuze wellicht.
Er ontbraken inderdaad wat dingen uit ons dossier vanuit Genk dus heb nog nagebeld zelf en hun de rest ook nog laten doorsturen, nu gelukkig wel compleet.
Ik probeerde Ombelet vanmorgen te bellen met de vraag waarom die score van m'n vriend op DNA fragmentatie niet benoemd is, want zoals ik het begrijp is verder testen aangewezen en icsi boven Iui aanbevolen, maar dat is ons door hem totaal niet gezegd. Helaas wou hij me niet telefonisch te woord staan. Consulente zei dat ik maar een consult moest plannen dan. Ik weiger er nog verder m'n tijd, moeite en centen in te steken, ze kunnen de boom in. Ik zie wel wat Jette erover zegt..
Het enige wat ik hoop is dat ze niet moeilijk gaan doen over de echo metingen, die ik hier wil laten blijven doen in Genk ipv Jette. Ik hoorde namelijk van een verpleegster (kennis) dat ombelet die dossiers soms weigert omdat hij vind dat als je de behandeling in Jette volgt je dan ook maar alle dagen voor je echo's daarheen moet. Als dat inderdaad zo blijkt te zijn leg ik echt klacht neer denk ik. Heb 't compleet gehad daar..