Nvroosje, al op controle gemoeten voor IUI 3?de moed niet opgeven, wij lopen ong gelijk want ik ben ook net aan IUI 3 begonnen.
zondergeduld aaaaaawh sorry om te horen! maar wow, wat een mooie bubbel die ze zomaar eventjes hebben kapotgeprikt! probeer eventjes alles vrij te maken in je hoofd en ik hoop superhard mee dat het in december gewoon nog kan doorgaan zoals Pindanootje zegt,.. de achterstand hopelijk bijbenen.
Vandaag dag 10 dus moest deze ochtend terug voor bloedname en follikelmeeting.. follikels waren 10 en 11mm.. dus zal deze namiddag weer gebeld worden dat ik over paar dagen opnieuw zal moeten langskomen. Fertiliteitsarts zei dat de follikels waarschijnlijk nog aan het vechten zijn tot welke er gaat doorgroeien (zij is best wel een grappige en kan ik wel appreciëren in deze zware cyclussen)
Ik was blij want had eindelijk de fertiliteitsarts zelf (omdat de ochtenden altijd zo druk zijn voor de BN's en metingen schakelen ze vaak alle gynae's in waardoor je soms telkens een andere gynae hebt voor je follikelmeting).Ik heb toch ook aan haar eens gevraagd of het wel oké is dat ik al rond dag 12-13 na inseminatie bruinverlies heb en mijn menstruatie er eerder doorkomt. Ze heeft me nu ook utrogestan voorgeschreven dus ben op dat vlak wel blij. Baat het niet, schaadt het niet, toch?
Ik heb er deze week eerlijk gezegd nog niet veel mee bezig geweest in m'n hoofd.. heb het drukgehad met werk en ook weer paar keer wezen sporten.. Hopelijk kan ik dit doortrekken tot de wachtweken na inseminatie

positief ❤