We hebben eigenlijk wat gekeken dat het ook nog bruikbaar is voor onszelf of familie als we veel over zouden hebben
@Fie: als je samenwerkt met iemand die het zal voorbereiden kan je steeds het geslacht laten opschrijven door de gynaecoloog en in envelop steken om aan de winkel af te geven. Zij kunnen dan wel al voorbereiden als het afhangt van het geslacht. Bvb. Als je de naam ergens op wilt laten drukken ofzo, of met een bepaald kleur wilt werken afhankelijk van het geslacht.
Mijn partner (eigenlijk mijn vrouw
) heeft zich voorlopig nog niet versproken. Ben er wel echt duidelijk in geweest dat ik het echt wel niet wil te weten komen voor de geboorte..
Zou het zelfs graag zelf ontdekken. We gaan het zo op ons geboorteplan zetten en hopelijk houden ze zich eraan om het geslacht niet te zeggen op het verloskwartier 
Qua geboortelijst hadden we alles via mail doorgestuurd. 2 avonden artikelcodes zitten opzoeken en noteren
en een dag of 2 geleden belden ze dan op dat we normaal volgende week wel gingen kunnen gaan op afspraak dus dat ze het werk er niet zullen insteken om het nu nog te doen adhv ons lijstje
we hebben woensdag afspraak staan, maar weet nog niet hoe het zit met die 1 persoon regel 
Ik vind het nu wel goed dat de strengere regels wat blijven, maar we zitten eind december normaal met de fotoshoot van de buik en het is wel echt gek worden dat ik niet naar de kapper kan. Normaal zit ik daar zo niet mee in, maar zal toch jammer zijn dat mijn haar alle kanten opschiet ...

17/02/21