IUI-clubje
-
michellefee2020
Re: IUI-clubje
Totaal geen menstruatie klachten maar de test is ook negatief. Als ik het in de licht hou zie ik een heel licht tuur streepje, of ik ben gek aan het worden en wil het graag zien. Ik wacht het nog even af. Ben iedergeval gestopt met de utrogestan dus als mijn menstruatie op gang komt kan het doorbreken. Rare maand qua gevoelens. Meestal ook bruinverlies voor mijn menstruatie nu is een keer niet. Kan ook zijn dat alles veel later is deze maand maar ik zit op dag 14 na mijn inseminatie.. ik weet het niet. Ik moet afwachten xxx
Start 2017.
juli 2020.. 6x iui negatief.
Februari 2021 start icsi..
17 maart - tp blasto
positief ❤
16 april 1e echo.. kloppend hartje ❤
12 weken echo goed ❤
15 weken - het word een meisje
17 maart - tp blasto

positief ❤16 april 1e echo.. kloppend hartje ❤
12 weken echo goed ❤

-
Meisje91
@Michellefee: Wat jammer om te horen! Mag je eventueel geen bloedtest laten doen om zeker te zijn van het resultaat?michellefee2020 schreef: ↑7 december 2020, 10:52Totaal geen menstruatie klachten maar de test is ook negatief. Als ik het in de licht hou zie ik een heel licht tuur streepje, of ik ben gek aan het worden en wil het graag zien. Ik wacht het nog even af. Ben iedergeval gestopt met de utrogestan dus als mijn menstruatie op gang komt kan het doorbreken. Rare maand qua gevoelens. Meestal ook bruinverlies voor mijn menstruatie nu is een keer niet. Kan ook zijn dat alles veel later is deze maand maar ik zit op dag 14 na mijn inseminatie.. ik weet het niet. Ik moet afwachten xxx
Febr. 2020: Diagnose PCOS - Clomid 6X
Dec. 2020: IUI 1: Positief (menopur/pregnyl/utrogestan)
Aug. 2021: Zoontje
Jan. 2023: kinderwens 2de kindje
Dec. 2023: IUI 2: Neg (menopur/ovitrelle/utrogestan)
Jan. 2024: IUI 3: Neg
Febr. 2024: IUI 4: Neg
Dec. 2020: IUI 1: Positief (menopur/pregnyl/utrogestan)
Aug. 2021: Zoontje
Jan. 2023: kinderwens 2de kindje
Dec. 2023: IUI 2: Neg (menopur/ovitrelle/utrogestan)
Jan. 2024: IUI 3: Neg
Febr. 2024: IUI 4: Neg
-
Katy124
Ooh Michelle ik hoop dat je hcg gewoon nog net iets te laag stond vandaagmichellefee2020 schreef: ↑7 december 2020, 10:52Totaal geen menstruatie klachten maar de test is ook negatief. Als ik het in de licht hou zie ik een heel licht tuur streepje, of ik ben gek aan het worden en wil het graag zien. Ik wacht het nog even af. Ben iedergeval gestopt met de utrogestan dus als mijn menstruatie op gang komt kan het doorbreken. Rare maand qua gevoelens. Meestal ook bruinverlies voor mijn menstruatie nu is een keer niet. Kan ook zijn dat alles veel later is deze maand maar ik zit op dag 14 na mijn inseminatie.. ik weet het niet. Ik moet afwachten xxx
. Moet je niet gaan voor een bloedname? Hier in België is dat verplicht 14 dagen na inseminatie, dan ben je tenminste 100% zeker als het positief is en ook dat je waarde ineens hoog genoeg staat of niet.Ik duim nog voor jou!
Nov 2019: Pilstop
Dec 2020-Jan 2021: 3 mislukte IUI’s
Maart 2021: start ICSI 1 ~ freeze all OHSS ~ 5 topembryo’s in de vriezer

-
michellefee2020
Nee bij iui hier doen ze dat niet. Altijd alleen testen met een zwangerschapstest. Dan wachten of je menstruatie doorbreekt. En pas als je dan geen menstruatie krijgt na een week ongeveer mag je een bloedtest aanvragen wat ik begreep.. balen he. Ik ga morgen gewoon weer testen of overmorgen. Zolang het niet doorbreekt wil ik zeker zijn van de situatie. We houden een klein klein klein beetje hoop
Start 2017.
17 maart - tp blasto
positief ❤
12 weken echo goed ❤
17 maart - tp blasto

12 weken echo goed ❤

-
Sproetje
Is dat altijd verplicht hier Katy? Ik heb gemaild naar gynaecologie om het na te vragen want ik zit in een IUI-D traject met natuurlijke cyclus en er heeft mij iemand wijsgemaakt dat ik zelf moet testen en als het positief is bloedonderzoek bij de huisarts.Katy124 schreef: ↑7 december 2020, 18:19Ooh Michelle ik hoop dat je hcg gewoon nog net iets te laag stond vandaagmichellefee2020 schreef: ↑7 december 2020, 10:52Totaal geen menstruatie klachten maar de test is ook negatief. Als ik het in de licht hou zie ik een heel licht tuur streepje, of ik ben gek aan het worden en wil het graag zien. Ik wacht het nog even af. Ben iedergeval gestopt met de utrogestan dus als mijn menstruatie op gang komt kan het doorbreken. Rare maand qua gevoelens. Meestal ook bruinverlies voor mijn menstruatie nu is een keer niet. Kan ook zijn dat alles veel later is deze maand maar ik zit op dag 14 na mijn inseminatie.. ik weet het niet. Ik moet afwachten xxx. Moet je niet gaan voor een bloedname? Hier in België is dat verplicht 14 dagen na inseminatie, dan ben je tenminste 100% zeker als het positief is en ook dat je waarde ineens hoog genoeg staat of niet.
Ik duim nog voor jou!
Ik hoor het hopelijk snel. Testdag 19/12. De spanning giert door mijn lijf.
Grtjs sproetje
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2
31/05/23

31/05/23-
Sproetje
Och Michellemichellefee2020 schreef: ↑7 december 2020, 10:52Totaal geen menstruatie klachten maar de test is ook negatief. Als ik het in de licht hou zie ik een heel licht tuur streepje, of ik ben gek aan het worden en wil het graag zien. Ik wacht het nog even af. Ben iedergeval gestopt met de utrogestan dus als mijn menstruatie op gang komt kan het doorbreken. Rare maand qua gevoelens. Meestal ook bruinverlies voor mijn menstruatie nu is een keer niet. Kan ook zijn dat alles veel later is deze maand maar ik zit op dag 14 na mijn inseminatie.. ik weet het niet. Ik moet afwachten xxx
Ik hoop mee voor je dat je hormoon gewoon nog niet hoog genoeg stond en je morgen of overmorgen uitsluitsel krijgt. Die onzekerheid moet verschrikkelijk zijn. Alsnog succes!
31/05/23

31/05/23-
Liefn
HoiSproetje schreef: ↑7 december 2020, 18:31Is dat altijd verplicht hier Katy? Ik heb gemaild naar gynaecologie om het na te vragen want ik zit in een IUI-D traject met natuurlijke cyclus en er heeft mij iemand wijsgemaakt dat ik zelf moet testen en als het positief is bloedonderzoek bij de huisarts.Katy124 schreef: ↑7 december 2020, 18:19Ooh Michelle ik hoop dat je hcg gewoon nog net iets te laag stond vandaagmichellefee2020 schreef: ↑7 december 2020, 10:52Totaal geen menstruatie klachten maar de test is ook negatief. Als ik het in de licht hou zie ik een heel licht tuur streepje, of ik ben gek aan het worden en wil het graag zien. Ik wacht het nog even af. Ben iedergeval gestopt met de utrogestan dus als mijn menstruatie op gang komt kan het doorbreken. Rare maand qua gevoelens. Meestal ook bruinverlies voor mijn menstruatie nu is een keer niet. Kan ook zijn dat alles veel later is deze maand maar ik zit op dag 14 na mijn inseminatie.. ik weet het niet. Ik moet afwachten xxx. Moet je niet gaan voor een bloedname? Hier in België is dat verplicht 14 dagen na inseminatie, dan ben je tenminste 100% zeker als het positief is en ook dat je waarde ineens hoog genoeg staat of niet.
Ik duim nog voor jou!
Grtjs sproetje
Ik ga in Mol en daarbij is het ook eerst zelf testen op dag 28, bij een positieve test nog eens twee dagen later & als die nog positief is, pas een bloedtest in het ziekenhuis...
Liefs!
wensouders sinds juli 2019
onverklaarbare onvruchtbaarheid
3x clomid & pregnyl
1 x IUI (november 2020) Positieve test
onverklaarbare onvruchtbaarheid
3x clomid & pregnyl
1 x IUI (november 2020) Positieve test

-
Katy124
Ow mijn excuses dan klopt mijn info niet! In mijn ziekenhuis is het uitdrukkelijk verplicht, ook al begint je menstruatie al. Dan kunnen ze zien of er toch niks prils is geweest...dus ik ging ervan uit dat het hier standaard wasLiefn schreef: ↑7 december 2020, 18:38HoiSproetje schreef: ↑7 december 2020, 18:31Is dat altijd verplicht hier Katy? Ik heb gemaild naar gynaecologie om het na te vragen want ik zit in een IUI-D traject met natuurlijke cyclus en er heeft mij iemand wijsgemaakt dat ik zelf moet testen en als het positief is bloedonderzoek bij de huisarts.Katy124 schreef: ↑7 december 2020, 18:19
Ooh Michelle ik hoop dat je hcg gewoon nog net iets te laag stond vandaag. Moet je niet gaan voor een bloedname? Hier in België is dat verplicht 14 dagen na inseminatie, dan ben je tenminste 100% zeker als het positief is en ook dat je waarde ineens hoog genoeg staat of niet.
Ik duim nog voor jou!
Grtjs sproetje
Ik ga in Mol en daarbij is het ook eerst zelf testen op dag 28, bij een positieve test nog eens twee dagen later & als die nog positief is, pas een bloedtest in het ziekenhuis...
Liefs!
.Nov 2019: Pilstop

-
Katy124
Spannend! Mijn testdatum is 17/12Sproetje schreef: ↑7 december 2020, 18:31Is dat altijd verplicht hier Katy? Ik heb gemaild naar gynaecologie om het na te vragen want ik zit in een IUI-D traject met natuurlijke cyclus en er heeft mij iemand wijsgemaakt dat ik zelf moet testen en als het positief is bloedonderzoek bij de huisarts.Katy124 schreef: ↑7 december 2020, 18:19Ooh Michelle ik hoop dat je hcg gewoon nog net iets te laag stond vandaagmichellefee2020 schreef: ↑7 december 2020, 10:52Totaal geen menstruatie klachten maar de test is ook negatief. Als ik het in de licht hou zie ik een heel licht tuur streepje, of ik ben gek aan het worden en wil het graag zien. Ik wacht het nog even af. Ben iedergeval gestopt met de utrogestan dus als mijn menstruatie op gang komt kan het doorbreken. Rare maand qua gevoelens. Meestal ook bruinverlies voor mijn menstruatie nu is een keer niet. Kan ook zijn dat alles veel later is deze maand maar ik zit op dag 14 na mijn inseminatie.. ik weet het niet. Ik moet afwachten xxx. Moet je niet gaan voor een bloedname? Hier in België is dat verplicht 14 dagen na inseminatie, dan ben je tenminste 100% zeker als het positief is en ook dat je waarde ineens hoog genoeg staat of niet.
Ik duim nog voor jou!
Grtjs sproetje
. Wel spannend allemaal, al verwacht ik er niet teveel van...soort van beschermingsmechanisme dat ik heb opgebouwd. Ik probeer tijdens de wachtweken altijd te ‘vergeten’ dat ik aan het wachten ben, maar tegen dat de datum dichterbij komt ben ik ook echt nerveus hoor! En je voelt altijd precies vanalles wat op zwangerschap duidt maar toch is het nooit iets
frustrerend.Nov 2019: Pilstop

-
Sproetje
Hier de eerste keer dus wel moeilijk om niet af te dwalen en super nerveus te worden. Ik ben wel bang voor de teleurstellingen. Ik vrees dat ik super teleurgesteld zal zijn. Ik voelde nu al veel meer dan anders, al van voor de inseminatie. Maar dat komt wellicht omdat ik er meer bij bleef stil staan. Ik voel altijd wel mijn eisprong maar zo duidelijk was het nog nooit geweest als nu.Katy124 schreef: ↑7 december 2020, 19:13Spannend! Mijn testdatum is 17/12Sproetje schreef: ↑7 december 2020, 18:31Is dat altijd verplicht hier Katy? Ik heb gemaild naar gynaecologie om het na te vragen want ik zit in een IUI-D traject met natuurlijke cyclus en er heeft mij iemand wijsgemaakt dat ik zelf moet testen en als het positief is bloedonderzoek bij de huisarts.Katy124 schreef: ↑7 december 2020, 18:19
Ooh Michelle ik hoop dat je hcg gewoon nog net iets te laag stond vandaag. Moet je niet gaan voor een bloedname? Hier in België is dat verplicht 14 dagen na inseminatie, dan ben je tenminste 100% zeker als het positief is en ook dat je waarde ineens hoog genoeg staat of niet.
Ik duim nog voor jou!
Grtjs sproetje. Wel spannend allemaal, al verwacht ik er niet teveel van...soort van beschermingsmechanisme dat ik heb opgebouwd. Ik probeer tijdens de wachtweken altijd te ‘vergeten’ dat ik aan het wachten ben, maar tegen dat de datum dichterbij komt ben ik ook echt nerveus hoor! En je voelt altijd precies vanalles wat op zwangerschap duidt maar toch is het nooit iets
frustrerend.
Gelukkig is het druk op het werk en kan ik daar wel mijn gedachten verzetten. Want nog 12 dagen en dat is wel lang

Grtjs
31/05/23

31/05/23-
Nikki123
Hallo allemaal, ja ik leef nog.. alleen even onder de radar gebleven. Na mijn testdag van iui3 was weer een dikke vette NEGATIEF. Ik kreeg die week te horen van een vriendin dat ze zwanger is van haar 3de kind. Een week later vrienden van mij van hun eerste en dat na 3 maanden te proberen
je snapt het wel.... ik heb een hele zware periode achter de rug.
Indertussen heb ik wel mijn tussentijdse evaluatie gehad.. zij was nog steeds positief dat IUI kan slagen. Ging alle waardes overlopen van de 3 pogingen. De eerste poging was niet goed, waardes van de zaadcellen lagen veels te laag. De 2de en 3de poging waren juist heel goed! met 43 miljoen zaadcellen. De beweegelijkheid categorie A en B zijn bij mijn vriend altijd wat aan de lage kant maar na de 'bewerking' is dit % wel iets omhoog gegaan. Als bij een volgende poging terug negatief zou zijn, zegt ze dat ik kans kan maken voor IVF.
Ondertussen IUI 4 opgestart.. na de 2de bloedname/echo was mijn follikel net geen 17mm maar m'n lichaam was al aan het pieken dus 4/12 was mijn inseminatie en zit ik alweer in de wachtweken. Deze ronde heb ik een 'ik-zie-wel'fase ofzoiets... natuurlijk zit ik constant te hopen dat ik eindelijk aan de beurt ben om zwanger te mogen zijn maar toch heb ik iets minder 'druk' ofzo? Ik zou liegen als ik er niet mee bezig ben, het blijft natuurlijk vaak in m'n hoofs spoken en voel vanalles in m'n onderbuik etc....
@Liefn: dan zijn wij van in 'de buurt'. Ik ga in Turnhout. Ben zelf west-vlaamse maar woon sinds 4 jaar in de Kempen
Even om terug te komen op dat testen... Hier zeggen ze ook dat je bloedname kan laten doen om zeker te zijn of je zwanger bent, maar met een gewone test thuis is het ook goed. Dus je wordt vrijgelaten in die keuze. Als ik een twijfel-test zou hebben, dan zou ik voor de zekerheid die bloedname wel willen ja ;p
Indertussen heb ik wel mijn tussentijdse evaluatie gehad.. zij was nog steeds positief dat IUI kan slagen. Ging alle waardes overlopen van de 3 pogingen. De eerste poging was niet goed, waardes van de zaadcellen lagen veels te laag. De 2de en 3de poging waren juist heel goed! met 43 miljoen zaadcellen. De beweegelijkheid categorie A en B zijn bij mijn vriend altijd wat aan de lage kant maar na de 'bewerking' is dit % wel iets omhoog gegaan. Als bij een volgende poging terug negatief zou zijn, zegt ze dat ik kans kan maken voor IVF.
Ondertussen IUI 4 opgestart.. na de 2de bloedname/echo was mijn follikel net geen 17mm maar m'n lichaam was al aan het pieken dus 4/12 was mijn inseminatie en zit ik alweer in de wachtweken. Deze ronde heb ik een 'ik-zie-wel'fase ofzoiets... natuurlijk zit ik constant te hopen dat ik eindelijk aan de beurt ben om zwanger te mogen zijn maar toch heb ik iets minder 'druk' ofzo? Ik zou liegen als ik er niet mee bezig ben, het blijft natuurlijk vaak in m'n hoofs spoken en voel vanalles in m'n onderbuik etc....
@Liefn: dan zijn wij van in 'de buurt'. Ik ga in Turnhout. Ben zelf west-vlaamse maar woon sinds 4 jaar in de Kempen
Even om terug te komen op dat testen... Hier zeggen ze ook dat je bloedname kan laten doen om zeker te zijn of je zwanger bent, maar met een gewone test thuis is het ook goed. Dus je wordt vrijgelaten in die keuze. Als ik een twijfel-test zou hebben, dan zou ik voor de zekerheid die bloedname wel willen ja ;p
aug '19: pilstop
2020: 6x IUI: negatief
mei '21: IVF - 1 embryo - negatief
sept' 21: ICSI - 4 embryo's
-1ste tp: negatief (sept'21)
-2de tp (cryo) april'22- ZWANGER!
2020: 6x IUI: negatief
mei '21: IVF - 1 embryo - negatief
sept' 21: ICSI - 4 embryo's
-1ste tp: negatief (sept'21)
-2de tp (cryo) april'22- ZWANGER!
-
Sproetje
Ow, wat jammer om te horen dat het allemaal wat minder met je ging. Ik begrijp de teleurstelling volkomen. En als je omgeving dan ook nog eens af komt met het nieuws dat ze zwanger zijn is de klap des te groot. Aan de ene kant ben je zo blij voor hen en aan de andere kant ook zo teleurgesteld voor jezelf. Dubbel.Nikki123 schreef: ↑7 december 2020, 20:59Hallo allemaal, ja ik leef nog.. alleen even onder de radar gebleven. Na mijn testdag van iui3 was weer een dikke vette NEGATIEF. Ik kreeg die week te horen van een vriendin dat ze zwanger is van haar 3de kind. Een week later vrienden van mij van hun eerste en dat na 3 maanden te proberenje snapt het wel.... ik heb een hele zware periode achter de rug.
Laat ons duimen dat poging 4 DE poging is voor jullie en dat het deze keer wel raak is.
Veel succes!
31/05/23

31/05/23-
LiefjeCW
@michellefee2020, een streep is een streep, dus er is HCG. Ik hoop dat het zich mooi mag verderzetten. Mijn duimen staan in de lucht voor je.
Aug ‘20 IUI 1 positief - miskraam (7w5d)
Nog 4x IUI
Ma ‘21ICSI 1- 1
- 
Mei ‘21 ICSI 2- 2
zwanger mk 12 weken
Nov‘21 ICSI 3-2

Dec’21 ICSI 4.1-2

Feb’22 ICSI 4.2- 1

Apr ‘22 ICSI 5- 2
zwanger 
Nog 4x IUI

Ma ‘21ICSI 1- 1
- 
Mei ‘21 ICSI 2- 2

zwanger mk 12 wekenNov‘21 ICSI 3-2

Dec’21 ICSI 4.1-2

Feb’22 ICSI 4.2- 1

Apr ‘22 ICSI 5- 2

zwanger 
-
michellefee2020
Hey lieve dames. Test weer hetzelfde als gisteren maar nogmaals. Je moet het heel goed in het licht houden.. ik denk dat mijn menstruatie doorbreekt. Lichtelijk bruinverlies zoals altijd voor de menstruatie.. god wat frustrerend.. en wat is dit moeilijk en dan begrijp ik het heel erg goed nicky123 dat het zo klote is als andere het vertellen dat je zwanger bent. Waarom moet het allemaal zo oneerlijk verdeeld zijn.. daarom ben ik ook blij als iemand hier verteld.. het is gelukt want die gun je het gewoon heel erg.. ik hoop dat ik niet iui 6 in moet. Maar ben bang van wel. Dan word mijn nieuwe testdatum 3 januari. Gelukkig niet ziek geworden van corona en mijn ouders ook niet. Maar wat had ik graag een positieve test gehad dit jaar.. wie mag er binnenkort testen?? Xxx
Start 2017.
17 maart - tp blasto
positief ❤
12 weken echo goed ❤
17 maart - tp blasto

12 weken echo goed ❤

-
jessica1990
Wat jammer dat het waarschijnlijk weer negatief voor je is! Hou de goede moed erin!michellefee2020 schreef: ↑8 december 2020, 9:22Hey lieve dames. Test weer hetzelfde als gisteren maar nogmaals. Je moet het heel goed in het licht houden.. ik denk dat mijn menstruatie doorbreekt. Lichtelijk bruinverlies zoals altijd voor de menstruatie.. god wat frustrerend.. en wat is dit moeilijk en dan begrijp ik het heel erg goed nicky123 dat het zo klote is als andere het vertellen dat je zwanger bent. Waarom moet het allemaal zo oneerlijk verdeeld zijn.. daarom ben ik ook blij als iemand hier verteld.. het is gelukt want die gun je het gewoon heel erg.. ik hoop dat ik niet iui 6 in moet. Maar ben bang van wel. Dan word mijn nieuwe testdatum 3 januari. Gelukkig niet ziek geworden van corona en mijn ouders ook niet. Maar wat had ik graag een positieve test gehad dit jaar.. wie mag er binnenkort testen?? Xxx
Een goede gezondheid is ook erg belangrijk he. Corona vrij blijven is al een prestatie op zich! 
09/16 stop pil
05/19 1e consult fertiliteit Genk
Onvruchtbaarheid man bevestigd
08/20 1e KID neg.
09/20 2e KID neg.
11/20 3e KID pos. (miskraam 01 21)
12/21 ingreep baarmoeder
01/22 4e KID neg.
02/22 5e KID positief!
05/19 1e consult fertiliteit Genk
Onvruchtbaarheid man bevestigd
08/20 1e KID neg.