AnieN schreef: ↑28 december 2020, 18:37
Hey!
Onze jongens sliepen tot 7 maanden in dezelfde kamer, apart bedje. Nu zou ik ze vroeger uiteen leggen maar vrienden van ons hebben ook een tweeling en die zijn 4 en slapen nog graag samen. Onze jongens hadden een veel te verschillend ritme en heel gevoelig voor geluiden dus maakte elkaar wakker.
Wij hadden gewoon een eenlingpark. Gebruikten we ook maar tot 6 maanden. Voor de rest 1bumboseat, 1wippertje, 1badje, allemaal voldoende met 1. Met co sleepers geen ervaring. Heel veel flessen hadden wij
Hebben jullie voldoende kamers? Dat is bij ons een probleem nu...
Wij hadden van buggy een mountainbuggy duet. Superding totdat ze 4,5jaar zijn ongeveer.
Hey AnieN,
De reden waarom we hier cosleeper(s) zouden gebruiken is oa ook het kamergebrek... Zoontje en dochtertje slapen elk apart op een kamer. Feit is dat ons zoontje na 5 minuten gewoon al ligt te slapen, maar ons dochtertje dit ligt meestal nog een uur of 2 te babbelen en te zingen

Dus iemand bij ons dochtertje op kamer leggen is nu nog geen optie...
Bij ons dochtertje hebben we het park ook echt niet lang gebruikt, ik denk ook maar een maand of 6, want ze lag/zat daar echt niet graag in. Bij ons zoontje daarentegen hebben we die echt lang gebruikt, want die zat daar echt enorm graag in om te spelen. Mss dat ik toch een eenlingpark zal nemen en later dan zo'n grondpark.
Ik kan mij voorstellen dat jullie inderdaad wel heel flessen hadden, die zal ik hier ook maar voldoende voorzien
Een bumboseat wil ik mij niet aanschaffen (of toch niet op voorhand) want daar zaten zowel zoontje als dochtertje niet graag in... Misschien dat ik dan eerder zou kijken voor 2 wippers.
Badje zullen we ook maar ééntje nemen.
En inbakerdoeken? Ons dochtertje die was sowieso een hele moeilijke slaper en huilde enorm veel, maar die was nog "lastiger" als ze werd ingebakerd of als we haar een slaapzak aandeden. Dus, dit heeft zij echt 1 week of zo maar aangedaan. Zoontje wilde enkel ingebakerd slapen of in een slaapzak. Misschien eerst 2 voorzien, voor elk ééntje, en dan daarna zien of ze dit willen? Dan kunnen we er nog 2 bijkopen.
Heb jij bv gegeven?
Is die buggy naast mekaar of achter mekaar? Toen ons dochtertje werd geboren hadden wij een topmark (tandembuggy), want ons zoontje kon toen nog niet stappen. Behalve het feit dat ik overal mooi door kon, bv tussen rekken in de winkel, vond ik deze echt niet zo goed en handig.
Man, dit is zo "moeilijk" vind ik voor 2... Gewoon het ding van, wat koop ik dubbel, wat niet... Daarom dat ik het wel interessant vind om hier tips te vragen en te krijgen
Ook onze auto moeten we vernieuwen...