IUI-clubje
-
Sproetje
Re: IUI-clubje
Mijn beste wensen voor 2021. Dat het een jaar mag worden met veel knuffels, liefde en vriendschap. Dat al jullie wensen mogen uitkomen en er veel wondertjes geboren mogen worden. Bye Bye 2020, welkom 2021. 

Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2
31/05/23

31/05/23-
EKM81
Ik ben het nieuwe jaar alvast goed gestart: bloedafname op dag 3 op de spoedafdeling... altijd gezellig! Maar... we mogen bij deze opnieuw starten met de tweede cyclus. Na de gemiste eisprong vorige cyclus hoop ik zo echt dat mijn lichaam deze keer gewoon doet wat ie moet doet, wanneer dat ie dat moet doen
Ik wens jullie allemaal héél veel succes! De eerste prik Puregon is deze avond alweer gezet! Toi toi toi iedereen. Voor degene die in die verschrikkelijke wachtweken zitten: you got this! Toen wij er zoveel jaren geleden voor de eerste keer aan begonnen had ik nooit durven hopen dat het zou lukken. Vandaag haalde mijn bijna 4-jarige peuter het bloed van onder m'n nagels
and I still love him. Hij is voor mij het bewijs dat het kan, dat we niet mogen wanhopen. Al laat ik mij er soms ook toe verleiden
... Succes dames!
Ik wens jullie allemaal héél veel succes! De eerste prik Puregon is deze avond alweer gezet! Toi toi toi iedereen. Voor degene die in die verschrikkelijke wachtweken zitten: you got this! Toen wij er zoveel jaren geleden voor de eerste keer aan begonnen had ik nooit durven hopen dat het zou lukken. Vandaag haalde mijn bijna 4-jarige peuter het bloed van onder m'n nagels
stop Pil (maart 2013)
Wachtlijst KID (mei 2015)
6e IUI (juni 2016)
Juli 2016: ZWANGER!!
3 maart 2017: bevallen van een flinke zoon!
november 2020: start traject voor een brusje
Wachtlijst KID (mei 2015)
6e IUI (juni 2016)
Juli 2016: ZWANGER!!
3 maart 2017: bevallen van een flinke zoon!
november 2020: start traject voor een brusje
-
michellefee2020
Ekm81 jeetje spannend weer he. Hopelijk gaat alles goed deze maand..
Ik zit op dag 12 na mijn eisprong. 6e iui. Naja deze maand mocht het niet maar alsnog geprobeerd op een natuurlijke manier.. dus ik tel hem min of meer mee.. Nog nooit zwanger geweest in 3 half jaar. Maar als ik jou verhaal lees vind ik het prettig en krijg ik weer hoop. Ivf zou op starten in februari maar is nu door het corona verschoven naar april. Beetje balen. Maar ik kan me iedergeval dit jaar focussen op de bruiloft..
🥳 en hopelijk komt mijn andere droom dan ook uit, we blijven doorgaan
..
Ik zit op dag 12 na mijn eisprong. 6e iui. Naja deze maand mocht het niet maar alsnog geprobeerd op een natuurlijke manier.. dus ik tel hem min of meer mee.. Nog nooit zwanger geweest in 3 half jaar. Maar als ik jou verhaal lees vind ik het prettig en krijg ik weer hoop. Ivf zou op starten in februari maar is nu door het corona verschoven naar april. Beetje balen. Maar ik kan me iedergeval dit jaar focussen op de bruiloft..
🥳 en hopelijk komt mijn andere droom dan ook uit, we blijven doorgaan
..Start 2017.
juli 2020.. 6x iui negatief.
Februari 2021 start icsi..
17 maart - tp blasto
positief ❤
16 april 1e echo.. kloppend hartje ❤
12 weken echo goed ❤
15 weken - het word een meisje
17 maart - tp blasto

positief ❤16 april 1e echo.. kloppend hartje ❤
12 weken echo goed ❤

-
Sproetje
Hey meisjes
Wat spannend voor iedereen weer! Ik ben vandaag (dag 14) voor een follikelmeting en bloedafname gegaan. Er was een mooie follikel te zien van rond de 14mm. Deze namiddag krijg ik het bloedresultaat en de verdere instructies. Wellicht moet ik morgen terug voor bloed. De gynaecoloog voorspelde dat ik wellicht morgenavond pregnyl moet zetten en dinsdagmorgen de inseminatie zou plaatsvinden. Blij dat er een follikel is! Was toch een beetje zenuwachtig. Maar vanmorgen was ik redelijk gerustgesteld omdat ik mijn rechter eierstok voel sinds deze nacht. Bij mij altijd een teken dat mijn eisprong eraan komt.
@Nicki van mij ook nog een dikke proficiat! Hoe gaat het ondertussen?
Grtjs Sproetje
Wat spannend voor iedereen weer! Ik ben vandaag (dag 14) voor een follikelmeting en bloedafname gegaan. Er was een mooie follikel te zien van rond de 14mm. Deze namiddag krijg ik het bloedresultaat en de verdere instructies. Wellicht moet ik morgen terug voor bloed. De gynaecoloog voorspelde dat ik wellicht morgenavond pregnyl moet zetten en dinsdagmorgen de inseminatie zou plaatsvinden. Blij dat er een follikel is! Was toch een beetje zenuwachtig. Maar vanmorgen was ik redelijk gerustgesteld omdat ik mijn rechter eierstok voel sinds deze nacht. Bij mij altijd een teken dat mijn eisprong eraan komt.
Grtjs Sproetje
31/05/23

31/05/23-
Katy124
Ik ben heel benieuwd of deze natuurlijke poging de goede is!! Ik hoop hard van wel!michellefee2020 schreef: ↑2 januari 2021, 9:31Ekm81 jeetje spannend weer he. Hopelijk gaat alles goed deze maand..
Ik zit op dag 12 na mijn eisprong. 6e iui. Naja deze maand mocht het niet maar alsnog geprobeerd op een natuurlijke manier.. dus ik tel hem min of meer mee.. Nog nooit zwanger geweest in 3 half jaar. Maar als ik jou verhaal lees vind ik het prettig en krijg ik weer hoop. Ivf zou op starten in februari maar is nu door het corona verschoven naar april. Beetje balen. Maar ik kan me iedergeval dit jaar focussen op de bruiloft..🥳 en hopelijk komt mijn andere droom dan ook uit, we blijven doorgaan
..
Wanneer ga je testen?Nov 2019: Pilstop
Dec 2020-Jan 2021: 3 mislukte IUI’s
Maart 2021: start ICSI 1 ~ freeze all OHSS ~ 5 topembryo’s in de vriezer

-
Katy124
En hoe was het bloed? Al eisprong op gang of pregnyl?Sproetje schreef: ↑2 januari 2021, 12:22Hey meisjes
Grtjs Sproetje
ik voel de follikel ook altijd heel goed!Nov 2019: Pilstop

-
Sproetje
Telefoon gekregen deze namiddag en ik moet maandagmorgen terug voor bloed en meting. Is nog iets te vroeg nu. Benieuwd of ik dan dag erna terug geïnsemineerd zal worden zonder pregnyl of dat het pas voor woensdag zal zijn met pregnyl.Katy124 schreef: ↑2 januari 2021, 15:32En hoe was het bloed? Al eisprong op gang of pregnyl?Sproetje schreef: ↑2 januari 2021, 12:22Hey meisjes
Grtjs Sproetjeik voel de follikel ook altijd heel goed!
Wat de knik in m’n baarmoederhals betreft kan ik niet zoveel doen. Wat een beetje kan helpen is een smallere, langere eendenbek, maar de inseminaties zullen wellicht altijd pijnlijk zijn.
31/05/23

31/05/23-
Liefn
Hoi, ik had ook een serieuze knik in mijn baarmoeder. Tijdens de onderzoeken flauwgevallen van de pijn. Bij de inseminatie probeerde de gyneacoloog het eerst gewoon, maar dat lukte niet. Ze heeft daarna een tangetje ingezet en daarmee was het wel gelukt. Voelde wat ambetant, als een spuitje binnenin, maar ik vond het beter meevallen dan verwacht!
Veel succes!

Veel succes!

wensouders sinds juli 2019
onverklaarbare onvruchtbaarheid
3x clomid & pregnyl
1 x IUI (november 2020) Positieve test
onverklaarbare onvruchtbaarheid
3x clomid & pregnyl
1 x IUI (november 2020) Positieve test

-
Sproetje
Ik laat het nog eens weten vlak voor de inseminatie dat het echt heel pijnlijk was de vorige keer en nog eens vragen of ze niets kunnen doen om het iets minder pijnlijk te maken. Want echt.. wat een hel.. dank je wel ik kan alle succes gebruiken!Liefn schreef: ↑2 januari 2021, 19:37Hoi, ik had ook een serieuze knik in mijn baarmoeder. Tijdens de onderzoeken flauwgevallen van de pijn. Bij de inseminatie probeerde de gyneacoloog het eerst gewoon, maar dat lukte niet. Ze heeft daarna een tangetje ingezet en daarmee was het wel gelukt. Voelde wat ambetant, als een spuitje binnenin, maar ik vond het beter meevallen dan verwacht!
Veel succes!![]()

31/05/23

31/05/23-
Katy124
Ik weet niet of het iets uithaalt, maar ik heb al eens gelezen dat je bij IUI of een terugplaatsing best een volle blaas kunt hebben. Dan zou je baarmoeder zich ietwat ‘oprichten’ waardoor die beter bereikbaar is.Sproetje schreef: ↑2 januari 2021, 20:51Ik laat het nog eens weten vlak voor de inseminatie dat het echt heel pijnlijk was de vorige keer en nog eens vragen of ze niets kunnen doen om het iets minder pijnlijk te maken. Want echt.. wat een hel.. dank je wel ik kan alle succes gebruiken!Liefn schreef: ↑2 januari 2021, 19:37Hoi, ik had ook een serieuze knik in mijn baarmoeder. Tijdens de onderzoeken flauwgevallen van de pijn. Bij de inseminatie probeerde de gyneacoloog het eerst gewoon, maar dat lukte niet. Ze heeft daarna een tangetje ingezet en daarmee was het wel gelukt. Voelde wat ambetant, als een spuitje binnenin, maar ik vond het beter meevallen dan verwacht!
Veel succes!![]()
![]()
Nov 2019: Pilstop

-
Sproetje
Zal ik proberen! Vorige keer net voor de IUI geplast.. was mss niet zo’n goed idee!Katy124 schreef: ↑2 januari 2021, 21:36Ik weet niet of het iets uithaalt, maar ik heb al eens gelezen dat je bij IUI of een terugplaatsing best een volle blaas kunt hebben. Dan zou je baarmoeder zich ietwat ‘oprichten’ waardoor die beter bereikbaar is.Sproetje schreef: ↑2 januari 2021, 20:51Ik laat het nog eens weten vlak voor de inseminatie dat het echt heel pijnlijk was de vorige keer en nog eens vragen of ze niets kunnen doen om het iets minder pijnlijk te maken. Want echt.. wat een hel.. dank je wel ik kan alle succes gebruiken!Liefn schreef: ↑2 januari 2021, 19:37Hoi, ik had ook een serieuze knik in mijn baarmoeder. Tijdens de onderzoeken flauwgevallen van de pijn. Bij de inseminatie probeerde de gyneacoloog het eerst gewoon, maar dat lukte niet. Ze heeft daarna een tangetje ingezet en daarmee was het wel gelukt. Voelde wat ambetant, als een spuitje binnenin, maar ik vond het beter meevallen dan verwacht!
Veel succes!![]()
![]()
Grtjs!
31/05/23

31/05/23-
Petra123
Mich75,
Ik heb begin december een hysteroscopie gehad.
Ik heb een verkalking in men baarmoeder spier en het is kantje boordje dat die net tegen het baarmoederslijmvlies aanleunt. Maar volgens fertiliteit nog net ok.
Er zijn onderzoeken geweest op het vruchtje ( 9w) en was niets uit verder gekomen.
Maar ja de basis onderzoeken of echt heel uitgebreid.. Geen idee..
Allesinds de bloedtest was negatief donderdag. Vandaag men regels doorgebroken.. Maandag echo en bloedname..
Ik heb begin december een hysteroscopie gehad.
Ik heb een verkalking in men baarmoeder spier en het is kantje boordje dat die net tegen het baarmoederslijmvlies aanleunt. Maar volgens fertiliteit nog net ok.
Er zijn onderzoeken geweest op het vruchtje ( 9w) en was niets uit verder gekomen.
Maar ja de basis onderzoeken of echt heel uitgebreid.. Geen idee..
Allesinds de bloedtest was negatief donderdag. Vandaag men regels doorgebroken.. Maandag echo en bloedname..
-
michellefee2020
Lieve meiden,
Heb al een paar keer de vraag gekregen wanneer ik ga testen, en het liefste wil ik dat ook doen. Want deze maand natuurlijk super spannend met 4 follikels alleen mijn bruinverlies is weer begonnen en dat is meestal voor de menstruatie daarom bewust gewacht tot 14 dagen na de eisprong. Ik heb gisteravond ontzettend gehuild want waarom lukt het niet eens met 4 eitjes die springen.. ik hoop daarom deze keer extra hard dat ik snel aan de beurt ben voor IVF. Hele kleine kans dat ik alsnog positief test zolang ik geen roodverlies heb maar ik heb weinig hoop.. denk dat je nooit aan de teleurstelling kan wennen
dikke knuffel voor alle meiden hier. Jullie zijn erg lief en meelevend !!!
Heb al een paar keer de vraag gekregen wanneer ik ga testen, en het liefste wil ik dat ook doen. Want deze maand natuurlijk super spannend met 4 follikels alleen mijn bruinverlies is weer begonnen en dat is meestal voor de menstruatie daarom bewust gewacht tot 14 dagen na de eisprong. Ik heb gisteravond ontzettend gehuild want waarom lukt het niet eens met 4 eitjes die springen.. ik hoop daarom deze keer extra hard dat ik snel aan de beurt ben voor IVF. Hele kleine kans dat ik alsnog positief test zolang ik geen roodverlies heb maar ik heb weinig hoop.. denk dat je nooit aan de teleurstelling kan wennen
Start 2017.
17 maart - tp blasto
positief ❤
12 weken echo goed ❤
17 maart - tp blasto

12 weken echo goed ❤

-
michellefee2020
Helaas. Een uur later alsnog mijn menstruatie doorgebroken.. opnieuw aangemeld bij het ziekenhuis.
Voor het ziekenhuis iui 6. Voor mij ronde: .. ik ben de tel kwijt !!
Start 2017.
17 maart - tp blasto
positief ❤
12 weken echo goed ❤
17 maart - tp blasto

12 weken echo goed ❤

-
Sproetje
Oh wat jammer om te horen. Ja de teleurstelling.. ik ga daar ook niet aan kunnen wennen denk ik. Ik ben ook beginnen huilen de dag voor de test omdat ik wat bruine slijmpjes had. En ja.. dag van de test negatief en kort daarna mijn ms.michellefee2020 schreef: ↑3 januari 2021, 14:22Helaas. Een uur later alsnog mijn menstruatie doorgebroken.. opnieuw aangemeld bij het ziekenhuis.
Hopelijk deze maand meer geluk. Voor jou nummer 6, dus ik duim ongelooflijk mee voor jou dat het toch eens prijs is. Knuffel!
31/05/23

31/05/23Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten